Klasa próżniacza

Data: 2010-10-16 15:03:27
Autor: u2
Klasa próżniacza
... to polscy politycy. Należy więc zlikwidować Senat, ograniczyć Sejm do
300 posłów. Wprowadzić JOW. Urz±d Prezydenta również należy zlikwidować,
ale nie tak jak ostatnio za pomoc± zamachu w Smoleńsku tylko za pomoc±
zmiany w Konstytucji.

Data: 2010-10-16 15:06:21
Autor: u2
Klasa próżniacza
W dniu 2010-10-16 15:03, u2 pisze:
[...]

Jeszcze jedno : należy zlikwidować finansowanie polskich partii
politycznych z budżetu państwa. Te ruskie pijawki siorbi± z naszego
budżetu miliardy na swoje swawole, które opisała onegdaj Anastazja P. w
swoim bestsellerze.

Data: 2010-10-16 15:30:00
Autor: wekon
Klasa próżniacza
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4cb9a351$0$20988$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tym sie akurat PO nie zmartwi, maja bogaty elektorat. Wielu jak Janusz stosuje kajmanskie samofinansowanie.

wekon

Data: 2010-10-16 15:33:42
Autor: u2
Klasa próżniacza
W dniu 2010-10-16 15:30, wekon pisze:
Jeszcze jedno : należy zlikwidować finansowanie polskich partii
politycznych z budżetu państwa.

Tym sie akurat PO nie zmartwi, maja bogaty elektorat. Wielu jak Janusz
stosuje kajmanskie samofinansowanie.

S±dziłem, że Janusz P. zdradzi wiele sekretów z dofinansowania
pełobandy, po jego wyrzuceniu, ale póki co milczy :)

Data: 2010-10-16 18:57:05
Autor: Canucki
Klasa próżniacza
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> stosuje kajmanskie samofinansowanie.

S±dziłem, że Janusz P. zdradzi wiele sekretów z dofinansowania
pełobandy, po jego wyrzuceniu, ale póki co milczy :)

IMO to "wyrzucenie" czy "wystapienie" z PO to tylko gra.
Tyle, ze czasem rekwizytem bilgorajskiego filozofa jest tylko jeden penis a czasem cala ich partia

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-16 16:10:53
Autor: Andrzej Adam Filip
Klasa próżniacza
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]
Jeszcze jedno : należy zlikwidować finansowanie polskich partii
politycznych z budżetu państwa. Te ruskie pijawki siorbią z naszego
budżetu miliardy na swoje swawole, które opisała onegdaj Anastazja P. w
swoim bestsellerze.

*RozsÄ…dne* finansowanie partii zdobywajÄ…cych poparcie w wyborach ma sens.
IMHO jest *znacznie* tańsze od płacenia kosztów tego co za łapówki
zdobyli by "co bogatsi zainteresowani" gdyby partie musiały sprzedawać
siÄ™ tanio bez "ĹĽelaznej rezerwy dochodowej".

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Nie pragnij cudzego, bo stracisz swoje.

Data: 2010-10-16 16:16:06
Autor: u2
Klasa próżniacza
W dniu 2010-10-16 16:10, Andrzej Adam Filip pisze:
*Rozs±dne* finansowanie partii zdobywaj±cych poparcie w wyborach ma sens.
IMHO jest *znacznie* tańsze od płacenia kosztów tego co za łapówki
zdobyli by "co bogatsi zainteresowani" gdyby partie musiały sprzedawać
się tanio bez "żelaznej rezerwy dochodowej".

Koryto nie powinno być dla klasy próżniaczej. Dlatego ta klasa jest
próżniacza, bo dorwała się do koryta i było to jej jedynym celem.

Data: 2010-10-16 18:59:27
Autor: raff
Klasa próżniacza
W dniu 2010-10-16 15:03, u2 pisze:
.. to polscy politycy. Należy więc zlikwidować Senat, ograniczyć Sejm do
300 posłów. Wprowadzić JOW. Urząd Prezydenta również należy zlikwidować,
ale nie tak jak ostatnio za pomocą zamachu w Smoleńsku tylko za pomocą
zmiany w Konstytucji.

"klasa prozniacza" to Tusek caly czas tak bredzil. No i widzisz co z tego wyszlo. Jestem uczulony na to okreslenie.

R.

Data: 2010-10-16 19:01:26
Autor: u2
Klasa próżniacza
W dniu 2010-10-16 18:59, raff pisze:
[...]

Dlatego specjalnie go użyłem. Tusk doskonale wie, że jest próżniakiem z
klasy próżniaczej.

Data: 2010-10-16 19:06:14
Autor: raff
Klasa próżniacza
W dniu 2010-10-16 19:01, u2 pisze:
[...]

U niego to bylo bardziej "klasa phoĹĽniacza".

R.

Data: 2010-10-16 19:09:25
Autor: u2
Klasa próżniacza
W dniu 2010-10-16 19:06, raff pisze:
Dlatego specjalnie go użyłem. Tusk doskonale wie, że jest próżniakiem z
klasy próżniaczej.

U niego to bylo bardziej "klasa phożniacza".

Nieważne, że ma wadę wymowy jak Michnik. Ważne że jest próżniakiem.

Data: 2010-10-16 21:32:27
Autor: kochamspamWYTNIJTO
przecież ciężko pracuj±
[...]

W latach 2001-2010 uchwalano ¶rednio 240 ustaw rocznie.
Dla porównania:
w II RP - około 110 rocznie
w PRL - około 60 rocznie
no i tamte ustawy były zapewne znacznie skromniejsze objęto¶ciowo.
Tak więc postęp jest.

Przypominam sobie, że czytałem opinie że Sejm się leni bo uchwala za mało ustaw. Jak widać nie jest to do końca prawdziwe.
Pracuje z całych sił (patrz chociażby ostatnia ustawa o dopalaczach), a liczne projekty ustaw czekaj± w szufladach na swoj± kolej.
Bez ustaw obywatele nie wiedzieliby co i jak robić,
a kraj popadłby w kompletny chaos i ruinę.

Dla przyspieszenia tempa ustawodawczo¶ci niezbędne jest PODWOJENIE liczby posłów!

Data: 2010-10-16 21:40:51
Autor: kochamspamWYTNIJTO
drobna pomyłka
Podałem nie ilo¶ci ustaw, lecz ilo¶ci wydanych dzienników istaw.
Ale zapewne proporcje s± mniej więcej podobne.

Data: 2010-10-16 21:40:52
Autor: raff
przecież ciężko pracują
W dniu 2010-10-16 21:32, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

W latach 2001-2010 uchwalano średnio 240 ustaw rocznie.
Dla porĂłwnania:
w II RP - około 110 rocznie
w PRL - około 60 rocznie
no i tamte ustawy były zapewne znacznie skromniejsze objętościowo.
[...]

projekty ustaw czekajÄ… w szufladach na swojÄ… kolej.
Bez ustaw obywatele nie wiedzieliby co i jak robić,
a kraj popadłby w kompletny chaos i ruinę.

Dla przyspieszenia tempa ustawodawczości niezbędne jest
PODWOJENIE liczby posłów!

i diet.

Kazdy kilogram Kalisza dobrem calego narodu.

R.

Data: 2010-10-16 21:51:35
Autor: kochamspamWYTNIJTO
ważyć posłów i ministrów!

> [...]
> PODWOJENIE liczby posłów!

i diet.

Kazdy kilogram Kalisza dobrem calego narodu.

No jasne, choć niezupełnie tak.
Dla kontroli powinna być ogłaszana raz na miesi±c aktualna waga posłow i ministrów.
Je¶li który¶ zanadto przybiera, oznacza to że się leni - ponieważ opracowanie ustawy wymaga spalenia wielu wielu kalorii.

--

Klasa próżniacza