Klasyczne pytanie, 5k+kobieta+miasto+LPG+AC

Data: 2009-12-01 19:54:32
Autor: Scyzoryk
Klasyczne pytanie, 5k+kobieta+miasto+LPG+AC

Parametry:
~5000 PLN, >1999, LPG, el. szyby, 5-drzwiowy, (klima mile widziana),
duży bagażnik z łatwym dostępem, tak aby weszły do niego jakieś spore
kartony, lub złożony wózek dziecięcy. Ma nim jeździć kobieta z ciężką
nogą, głównie sama z paczkami w bagażniku, a czasem z córką i wnuczką.

Po allegro latam już tydzień i problem mam spory.

W sumie kandydatów mam kilku (zaczynając od faworyzowanych):
Daewoo Nubira Kombi 1,6 106KM
Ford Escort Kombi 1,6 90KM
Fiat Palio Weekend 1,4 71KM
Skoda Felicia Kombi 1,3 68KM
Opel Astra Kombi 1,4 60KM

ja bym szukał między Nubirą a Palio.

Palio spokojnie kupisz za te pieniądze. Odradzam 1,4 bo jest problemowy. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest 1,6. Kupując 1,6 masz wersję HL z centralnym, poduszkami, wspomaganiem, el szybami. O klimie to raczej można zapomnieć bo na polski rynek trafiły pojedyncze sztuki tak dobrze wyposażone. Miałem Sienę z tym silnikiem. Przyjemne autko z typowymi wadami dla fiata :)

Nubira rdzewieje a poza tym fajne autko. Sporo wieksza od Palio i przyjemniej (bardziej komfortowo) wyposażona. Tutaj już jest szansa na klimę ale przy tej kwocie raczej nie kierowałbym sie tym. Jak bedzie to dobrze jak nie to trudno :)

Zarowno jeden i drugi ładnie się gazuje. Gdyby nie duże paczki do listy dorzuciłbym jeszcze Espero. Sporo tańsze, duże i łatwo upolować dobrze wyposażony. Niestety tylko sedan więc ma ograniczenia gabarytu pakunków (chociaż jest spory)

--
Pozdr
Scyzoryk

Klasyczne pytanie, 5k+kobieta+miasto+LPG+AC