Klasycznie - co wybrać? [w końcu jest pi ątek]

Data: 2019-01-26 10:06:17
Autor: nadir
Klasycznie - co wybrać? [w końcu jest pi ątek]
W dniu 2019-01-25 o 22:46, Maciek pisze:

Czas pomału żegnać się z obecnym dzieciowozem, bo się sypie.

Co wybrać? Kryteria wyboru następcy są takie:

- auto używane, powiedzmy do 30 tys.
- w miarę odporne na korozję
- benzynowy silnik
- 5 (lub wiecej) miejsc, w tym przynajmniej 5 osobnych foteli
pełnowymiarowych
- rozsądne zaopatrzenie w części
- nie starszy niż 2007
- przerobione i przepłacone dostawczaki typu Multivan raczej odpadają

Spalanie nieistotne, wygląd nieistotny, pojemność silnika nieistotna, Vmax
nieistotne, tzw. prestiż też mam gdzieś.

Zafira B, czasem nawet C trafi się w tej cenie.

Data: 2019-01-26 10:11:09
Autor: Cavallino
W dniu 26-01-2019 o 10:06, nadir pisze:
[...]

Ale OIMW mają tylko 2 osobne fotele, więc nie spełniają kryterium.

Data: 2019-01-27 08:58:19
Autor: ToMasz
W dniu 26.01.2019 o 10:11, Cavallino pisze:
[...]

picasso ma 2 fotele stałe z przodu, i 3 łatwo wyjmowalne z tyłu. po całkowitym wyjęciu 3 foteli ma zajebiście dużą pakę.
nie rdzewieje i nie sypie się.
ToMasz

Data: 2019-01-27 00:11:20
Autor: przemek.jedrzejczak
Klasycznie - co wybrać? [w końcu jest piątek]
Zafira B ma kanapę do tego to kompakt wielkości tourana. C już pasuje ale większy wybór będzie w smaxie.

Data: 2019-01-27 11:12:51
Autor: Maciek
Klasycznie - co wybrać? [w końcu jest piątek]
Dnia Sun, 27 Jan 2019 00:11:20 -0800 (PST), przemek.jedrzejczak@gmail.com
napisał(a):

 C już pasuje ale większy wybór będzie w smaxie.

Wszystkie one bedą męczące w dłuższych podróżach. Mało miejsaca w 2.
rzędzie.
Chyba się ograniczę do prawdziwych vanów w układzie 2+2+2

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-01-26 10:23:35
Autor: Maciek
Klasycznie - co wybrać? [w końcu jest piątek]
Dnia Sat, 26 Jan 2019 10:06:17 +0100, nadir napisał(a):

Zafira B, czasem nawet C

Tam nie ma niezależnych foteli. Generalnie tragicznie ciasne auto.

 --
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-01-26 14:29:45
Autor: nadir
W dniu 2019-01-26 o 10:23, Maciek pisze:
Dnia Sat, 26 Jan 2019 10:06:17 +0100, nadir napisał(a):

Zafira B, czasem nawet C

Tam nie ma niezależnych foteli. Generalnie tragicznie ciasne auto.

A to już pewnie zależy od wersji, bo ja miałem okazję przejechać się Zafirą z taką tylną kanapą.
https://s1.cdn.autoevolution.com/images/gallery/VAUXHALLZafira-649_5.jpg
No i tragicznie ciasno też nie było, ale rozumiem, że to pojęcie względne.

Data: 2019-01-26 14:46:45
Autor: J.F.
Dnia Sat, 26 Jan 2019 14:29:45 +0100, nadir napisał(a):
[...]

Ale tak prawde mowiac ... kto robi 7-osobowe auto na bazie astry ?

Nie bylo Vectry, Omegi, Insigni ... ?

J.

Data: 2019-01-26 19:50:05
Autor: nadir
W dniu 2019-01-26 o 14:46, J.F. pisze:

Ale tak prawde mowiac ... kto robi 7-osobowe auto na bazie astry ?

No Opel/Vauxall. ;)

Nie bylo Vectry, Omegi, Insigni ... ?

Wcześniej była Sintra, teraz jest Vivaro, choć to nie są samodzielne wypusty Opla i to wystarcza/ło.
A dlaczego nie na bazie Vectry/Omegi/Insigni, to nie mam pojęcia?

Klasycznie - co wybrać? [w końcu jest pi ątek]