Klasyczny problem: co kupić?

Data: 2010-07-23 13:08:01
Autor: akulowatosc
Klasyczny problem: co kupić?
Dzięki za cenne rady, odpowiem wszystkim w jednym poście:

AL:
7230 wygląda ciekawie będę musiał ją zobaczyć na żywo, żeby ocenić
rozdzielczość i głębię kolorów wyświetlacza (nie ukrywam, że to dla
mnie dość ważne) a także sprawdzić czy wygodnie mi się pisze na tej
klawiaturze moimi grubiańskimi łapami. Jeśli mi się spodoba i go kupię
to masz browara na jastawiam.pl

Sławomir Szczyrba:
Może dorzuć 140zł i kup nokię C3?
Ten teflon góra za miesiąc będzie koszłował ~300-400 złotych, po
prostu to nowość na rynku (póki co orange ma wyłączność) i ludzie
zwariowali rzucając na allegro ceny porównywalne ze sklepowymi (via
ceneo). Poczekam chwilę, zobaczymy, jeszcze stestuję moje kanały bo
mam paru znajomych w komisach.

J.F.:
Przede wszystkim chodzi mi o wygodną klawiaturę. Ze względu na
wykonywaną pracę (i szczeniacki wiek) kontaktuję się ze znajomymi
głównie przez smsy, więc wygoda przede wszystkim.

Corby_TXT bardzo mi się nie podoba wizualnie a także od strony użytych
materiałów. No i z c3 nie może się równać jeśli chodzi o parametry. Z
kolei b3410 odpada bo nie ufam sliderom samsunga, zbyt wielu moim
znajomym padały stosunkowo szybko taśmy, może coś się zmieniło, ale
niesmak pozostał.

Odtwarzacza w telefonie nie chcę bo do muzyki mam osobne urządzenie,
którego rozładowana bateria nie odetnie mnie od świata (jedynie od
świata muzyki). Co do obsługi plików mp3 - nie mam nic przeciwko, żeby
ustawić sobie empetróję jako dzwonek (i tak jakieś ring-ring, nie
cierpię piosenek na dzwonkach), chodzi mi o to, że nie potrzebuję
jakiegoś kombajnu z przyciskami do sterowania muzyką, potężnego
systemu zarządzania i katalogowania plików muzycznych czy podcastów
itp bo i tak tego nie używam.

A SE nie lubię bo miałem kiedyś i mi się nie podobało. Przede
wszystkim nie lubię tej firmy za sposób nawigowania po menu (osobny
przycisk tylko do cofania i kasowania znaków/plików) a także za
debilne, niestandardowe złącza słuchawek/ładowarki/kabla usb

Może trochę jaśniej o moich wymaganiach. Telefonu używam do:
- sporadycznych rozmów
- trzaskania miliardów smsów
- grania w icy tower
- okazjonalnego sprawdzania poczty aplikacją gmaila
- sporadycznego pstrykania fotek jakichś bzdur

Przy baterii chodzi mi o to, żeby wytrzymała kilka godzin grania i
pisania smsów (mam nudną pracę)

Klasyczny problem: co kupić?