Klasyfikacja centrów wg WS

Data: 2009-04-23 15:51:29
Autor: Tomasz Radko
Klasyfikacja centrów wg WS
Nic nie twierdzę, po prostu przedstawiam dane:

Pau Gasol  14.4
Howard     13.9
Yao        10.4
Bosh        9.7
Duncan      9.7
Nene        9.5
O'Neal      8.2
Okafor      7.9
Okur        7.5

Ciekawostka: Shaq tylko trzy razy w karierze zdobył więcej WS, niż Gasol w tym sezonie.

pzdr

TRad

Data: 2009-04-23 20:56:33
Autor: Piotr Blaszynski
Klasyfikacja centrów wg WS
Tomasz Radko <trad@interia.pl> wrote:
[...]

+czwarty równy 14.4. Wychodzi za to, że dominatorem był David Robinson,
który pięć razy miał lepszy wynik, i to w czasach przez niektórych
nazywanych er± centrów. --
    ,-- ._______   -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
   '.  o}      )~                Piotr Błaszyński
(_/,=,   |___| |          mailto: pblaszynski@wi.ps.pl
    /_/|_| |_|_|  _____________________________________________________

Data: 2009-04-23 23:24:38
Autor: Tomasz Radko
Klasyfikacja centrĂłw wg WS
Piotr Blaszynski pisze:
Tomasz Radko <trad@interia.pl> wrote:
Nic nie twierdzÄ™, po prostu przedstawiam dane:

[...]

nazywanych erÄ… centrĂłw.

http://dberri.wordpress.com/2008/09/07/the-best-nba-center-in-my-student’s-life/

Robinson: +0.400 in three season, +0.300 in 11 seasons
O’Neal: +0.400 in one season, +0.300 in 12 seasons
Olajuwon: +0.400 in one season, +0.300 in 9 seasons
Duncan: never surpassed 0.400, +0.300 in 8 seasons
Ewing:  never surpassed 0.300 or 0.400

Szczerze mówiąc wydawało mi się, że O'Neal w sezonie 99/00 był nie do pobicia. A tu Robinson miał trzy sezony z wyższym WP48. Że DRob>Olajuwon>>Ewing - zgadza się z moimi oczekiwaniami.

pzdr

TRad

Data: 2009-04-23 23:44:24
Autor: L'e-szczur
Klasyfikacja centrów wg WS

http://dberri.wordpress.com/2008/09/07/the-best-nba-center-in-my-stud...s-life/

[...]

Szczerze mówi±c wydawało mi się, że O'Neal w sezonie 99/00 był nie do
pobicia.

No widzisz, a to po prostu byl efekt slabej konkurencji na centrze w
owych czasach.

A tu Robinson miał trzy sezony z wyższym WP48. Że
DRob>Olajuwon>>Ewing - zgadza się z moimi oczekiwaniami.

W ilu statystykach Robinson byl regularnie w Top10 ligi? Pięciu?
Szesciu?
Facet byl wybrykiem natury.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-24 08:48:42
Autor: Piotr Blaszynski
Klasyfikacja centrów wg WS
L'e-szczur <leszczur@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

> DRob>Olajuwon>>Ewing - zgadza się z moimi oczekiwaniami.

W ilu statystykach Robinson byl regularnie w Top10 ligi? Pięciu?

Wszyscy w końcu pamiętamy piewsze ASG Shaqa jak został skarcony przez
przeciwników. Poza tym statystycznie jednak Admirał będzie wypadał lepiej ze
względu na większ± wszechstronno¶ć (miał prawie wszystko jak Shaq + wolne +
półdystans)

--
    ,-- ._______   -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
   '.  o}      )~                Piotr Błaszyński

Data: 2009-04-23 23:42:58
Autor: L'e-szczur
Klasyfikacja centrów wg WS
On 23 Kwi, 15:51, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Nic nie twierdzę, po prostu przedstawiam dane:

Czikin!!!

Pau Gasol  14.4
Howard     13.9
Yao        10.4
Bosh        9.7
Duncan      9.7
Nene        9.5
O'Neal      8.2
Okafor      7.9
Okur        7.5

Ale niech bedzie ze ja tez nic nie mowie i po prostu przedstawiam WS48
uwzgledniajac czas gry:

Howard - 18.68
Gasol - 18.67
Yao - 14.85
Nene - 13.99
Duncan - 13.85
Shaq - 13.11
Bosh - 12.24
Okafor - 11.55
Okur - 10.76

Caly czas Gasol wypada nieprawdopodobnie dobrze, ale przynajmniej
wzielismy porpawke, ze gral o prawie 180 minut dluzej niz Howard.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-24 14:09:14
Autor: Tomasz Radko
Klasyfikacja centrów wg WS
L'e-szczur pisze:

[...]

Moim zdaniem Gasol powinien być w pierwszej pi±tce NBA. Howard-Gasol-James-Wade-Paul.

pzdr

TRad

Data: 2009-04-24 13:06:18
Autor: L'e-szczur
Klasyfikacja centrów wg WS
On 24 Kwi, 14:09, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> [...]

> wzielismy porpawke, ze gral o prawie 180 minut dluzej niz Howard.

Moim zdaniem Gasol powinien być w pierwszej pi±tce NBA.

Moim tez. Wlasnie taka pierwsza piatke typowalem w innym watku.

Pozdro

L'e-szczure

Klasyfikacja centrów wg WS