Klasyfikacja usługi do VAT - pytanie od młodego przedsięborcy:)

Data: 2009-12-19 14:48:00
Autor: Adam Laszuk
Klasyfikacja usługi do VAT - pytanie od młodego przedsięborcy:)
Witam serdecznie,

Czy ktoś może mi wskazać jakiś ogólny spis wszystkich usług, produkcji wyrobów, który będzie wzbogacony o pozycję dotyczącą dopasowania danej usługi/produkcji do odpowiedniej, zgodnej z ustawą o podatku stawki VAT.

Dodam, że chodzi mi o branżę budowlaną i kamieniarstwo.

Z góry dziękuję za pomocne odpowiedzi.

Dopiero zaczynam więc proszę o wyrozumiałość:)

Pozdrawiam i życzę przy okazji wesołych świąt!

Klasyfikacja usługi do VAT - pytanie od młodego przedsięborcy:)