[OG] Klasyk: Mongoose Zero-G Cr-Mo, STX itd...

Data: 2009-05-05 19:29:37
Autor: Wooyek
[OG] Klasyk: Mongoose Zero-G Cr-Mo, STX itd...
Zapraszam na www.allegro.wooyek.pl - wystawiłem właśnie rower siostry. Kultowy wręcz Mongoose Zero-G na osprzęcie STX, STX RC, LX, XT. Strasznie fajny sprzęt, aż żal się pozbywać... Aukcja od 1 zł!

Data: 2009-05-05 19:27:57
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-05-05, Wooyek <wooyek@epf.pl> wrote:
Zapraszam na www.allegro.wooyek.pl - wystawiłem właśnie rower siostry. Kultowy wręcz Mongoose Zero-G na osprzęcie STX, STX RC, LX, XT. Strasznie fajny sprzęt, aż żal się pozbywać... Aukcja od 1 zł!

Eeee. Ale coś ściemniłeś - niemożliwe, żeby wsadzenie amortyzatora
60-70mm do ramy, która aktualnie jeździ z niskim sztywnym widłem, nie
zmieniło drastycznie geometrii. To se neda.

Data: 2009-05-05 21:34:33
Autor: Wooyek
[...]

Zmienia drastycznie, ale geometria nadal jest dobra:
http://www.wooyek.pl/allegro/mongoose/suspensionspecific.jpg

Do tej pory założony był amor RST z 76 mm skoku i geometria była jak najbardziej ok.

Data: 2009-05-05 19:36:10
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-05-05, Wooyek <wooyek@epf.pl> wrote:
[...]

No może. A jakie kąty wychodzą, z ciekawości? Ile ten wideł ma wysokości
i offsetu?

Data: 2009-05-05 22:45:01
Autor: Wojtek Paszkowski

"Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> wrote in message news:slrnh014pt.29pr.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...

Eeee. Ale coś ściemniłeś - niemożliwe, żeby wsadzenie amortyzatora
60-70mm do ramy, która aktualnie jeździ z niskim sztywnym widłem, nie
zmieniło drastycznie geometrii. To se neda.

bez przesady. Do GT Tequesta '99 (a więc epoka zbliżona do IBOCa), defaultowo krótki (raczej < 400mm) sztywniak, wrzuciłem Pilota 80mm i było całkiem przyzwoicie, chyba nawet lepiej niż na sztywnych widłach. Dopiero przy Bomberze 85mm się geometria skaszaniła.

Obecne np Bombery 80mm mają chyba rozmiar A2C 447mm, więc może podejdą do takiego starocia. Jak nie - to starych amortyzatorów w dobrym stanie trochę na sprzedaż jest, jak nie na allegro, to na ebayu.

pozdr

Data: 2009-05-06 13:41:26
Autor: Zachu
Jan Srzednicki pisze:
On 2009-05-05, Wooyek <wooyek@epf.pl> wrote:
[...]

Rocznik '95 tego modelu miał zamontoway w wersji SX, Rock Shox Quadra 21
W '96 był Roch Shocx Judy XC z 60 mm skoku.

--
Zachu

Data: 2009-05-05 20:20:08
Autor: ...::QRT::...
Dnia Tue, 5 May 2009 19:29:37 +0200, Wooyek napisał(a):

Zapraszam na www.allegro.wooyek.pl - wystawiłem właśnie rower siostry. Kultowy wręcz Mongoose Zero-G na osprzęcie STX, STX RC, LX, XT. Strasznie fajny sprzęt, aż żal się pozbywać... Aukcja od 1 zł!

fajne - własnie sie rozgladam za czymś takim na działkę.
sprzedajesz poza allegro ? :)

Data: 2009-05-05 20:56:52
Autor: Wooyek
[...]

To wypasiona ta działka musi być ;)

sprzedajesz poza allegro ? :)

Raczej nie... Chociaż zobaczymy, jak się będą miały oferty mailowe do tych składanych w licytacji ;)

Data: 2009-05-07 07:46:49
Autor: Arek M
[...]

Ładny rarytas... :)

--
PozdrawiAM!
http://snake.gtn.pl/trek/0011.jpg

[OG] Klasyk: Mongoose Zero-G Cr-Mo, STX itd...