Klątwa Cabaja

Data: 2011-03-19 20:57:17
Autor: yamma
Klątwa Cabaja
....chyba przeszła na Małkowskiego. Puszcza wszystko co leci w bramkę.
Przecież mówiłem, że Cracovia nie spadnie. :-)
yamma

Data: 2011-03-19 21:10:54
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Klątwa Cabaja
W dniu 2011-03-19 20:57, yamma pisze:
...chyba przeszła na Małkowskiego. Puszcza wszystko co leci w bramkę.

To całkiem jak Skaba :)
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-03-20 07:06:01
Autor: Kwik
Klątwa Cabaja
W dniu 2011-03-19 20:57, yamma pisze:
...chyba przeszła na Małkowskiego. Puszcza wszystko co leci w bramkę.
Przecież mówiłem, że Cracovia nie spadnie. :-)

BTW - co sie teraz dzieje z Cabajem? Skonczyl "kariere"?
Kwik

Data: 2011-03-20 00:24:56
Autor: Roberto
Klątwa Cabaja
On 20 Mar, 07:06, Kwik <k...@interia.pl> wrote:
W dniu 2011-03-19 20:57, yamma pisze:

> ...chyba przesz a na Ma kowskiego. Puszcza wszystko co leci w bramk .
> Przecie m wi em, e Cracovia nie spadnie. :-)

BTW - co sie teraz dzieje z Cabajem? Skonczyl "kariere"?
Kwik

Nikt go nie chce. Jest wolnym strzelcem:)

Data: 2011-03-21 19:41:08
Autor: Marcin Kasperski
Klątwa Cabaja
"yamma" <yamma@wp.pl> writes:

...chyba przeszła na Małkowskiego. Puszcza wszystko co leci w bramkę.

Ciekawe jest, że Małkowski słabo grał i w poprzednich meczach
a ciągle występuje choć Korona kupiła Pilarza...

Klątwa Cabaja