Klątwa Clippers ;-)

Data: 2009-07-23 00:09:41
Autor: Leszczur
Klątwa Clippers ;-)
No i zaczelo sie. Griffin ma kontuzje ramienia i bedzie pauzowal przez
okolo miesiac.
Czyzby jednak ostrzezenia Simmonsa jednak mialy dobre podstawy i
przepowiednia zaczyna sie ziszczać? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-23 01:47:51
Autor: sooobi
Klątwa Clippers ;-)
On 23 Lip, 09:09, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
No i zaczelo sie. Griffin ma kontuzje ramienia i bedzie pauzowal przez
okolo miesiac.
Czyzby jednak ostrzezenia Simmonsa jednak mialy dobre podstawy i
przepowiednia zaczyna sie ziszczać? ;-)

Ciekawie mnie za ile Blake pojdzie na drafcie:) I kto da 2,1 za
Thabetta:)

Data: 2009-07-23 01:59:41
Autor: L'e-szczur
Klątwa Clippers ;-)
On 23 Lip, 10:47, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

> przepowiednia zaczyna sie ziszczać? ;-)

Ciekawie mnie za ile Blake pojdzie na drafcie:)

A po ile chodza normalnie picki #1? Dotychczas to bylo okolo 5M$.

I kto da 2,1 za Thabetta:)

Nie kto inny tylko Striker :-) Ja kupuje Rubio za 2,1M$.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-23 03:00:49
Autor: sooobi
Klątwa Clippers ;-)
On 23 Lip, 10:59, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Ciekawie mnie za ile Blake pojdzie na drafcie:)

A po ile chodza normalnie picki #1? Dotychczas to bylo okolo 5M$.

Ale wartosc tego #1 jest zanizona bo gra w Clippers.

> I kto da 2,1 za Thabetta:)

Nie kto inny tylko Striker :-)

Wiesz ze to byla pierwsza i jedyna osoba o ktorej pomyslalem ze to
zrobie. Dodatkowo zatrzyma M.Gasola i mamy grupowego fana Memphis.

Ja kupuje Rubio za 2,1M$.

A ja wnosze o wycofanie Rubio z naszego draftu:P

Data: 2009-07-23 03:07:39
Autor: L'e-szczur
Klątwa Clippers ;-)
On 23 Lip, 12:00, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> A po ile chodza normalnie picki #1? Dotychczas to bylo okolo 5M$.

Ale wartosc tego #1 jest zanizona bo gra w Clippers.

Ale juz bez Zacha. Mysle, ze ktos tyle zaryzykuje.

> Ja kupuje Rubio za 2,1M$.

A ja wnosze o wycofanie Rubio z naszego draftu:P

Na razie nie ma go z czego wycofywac, bo chlopak nie posiada kontraktu
w NBA. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-23 20:49:21
Autor: wiLQ
Klątwa Clippers ;-)
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A po ile chodza normalnie picki #1? Dotychczas to bylo okolo 5M$.

Ale wartosc tego #1 jest zanizona bo gra w Clippers.

Taaaa, jeszcze dodaj, ze mamy kryzys ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-23 22:09:12
Autor: s
Klątwa Clippers ;-)
Ciekawie mnie za ile Blake pojdzie na drafcie:)

A po ile chodza normalnie picki #1? Dotychczas to bylo okolo 5M$.

Eee tam.
Oden szedl za 2,1 :-)
Bargnani tez jakos dupy nie urwal ...

Pozdr

Data: 2009-07-23 22:57:36
Autor: L'e-szczur
Klątwa Clippers ;-)
On 23 Lip, 22:09, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> A po ile chodza normalnie picki #1? Dotychczas to bylo okolo 5M$.

Eee tam.
Oden szedl za 2,1 :-)

Ale Oden to leszcz. Wiedzielismy, ze Duren jest prawdziwym #1.

Bargnani tez jakos dupy nie urwal ...

No nie gadaj - Bartkowi wyrwał spory kawałek ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-24 00:26:01
Autor: sooobi
Klątwa Clippers ;-)
> Bargnani tez jakos dupy nie urwal ...

No nie gadaj - Bartkowi wyrwał spory kawałek ;-)

rotfl
pamietaj ze to przez pomylke, mial isc do Ciebie:)

Data: 2009-07-23 22:23:00
Autor: wiLQ
Klątwa Clippers ;-)
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

I kto da 2,1 za Thabetta:)

A dlaczego mialby ktos tyle dac? Nie zwalajcie wszystkiego na Strikera, on juz sie keeperami obstawil ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-23 13:38:44
Autor: Szczepan Radzki
Klątwa Clippers ;-)
Leszczur pisze:
No i zaczelo sie. Griffin ma kontuzje ramienia i bedzie pauzowal przez
okolo miesiac.
Czyzby jednak ostrzezenia Simmonsa jednak mialy dobre podstawy i
przepowiednia zaczyna sie ziszczać? ;-)

Widząc temat wątku byłem pewny, że coś stało się Griffinowi. Bo co innego? Niech on ucieka z tego klubu.

Szczepan Radzki

Data: 2009-07-23 22:23:30
Autor: wiLQ
Klątwa Clippers ;-)
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

No i zaczelo sie. Griffin ma kontuzje ramienia i bedzie pauzowal przez
okolo miesiac.
Czyzby jednak ostrzezenia Simmonsa jednak mialy dobre podstawy i
przepowiednia zaczyna sie ziszczać? ;-)

Strach sie bac co by sie dzialo gdyby wydraftowali Odena... ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-23 22:58:50
Autor: sooobi
Klątwa Clippers ;-)
wiLQ pisze:
[...]

Strach sie bac ze moglby to byc gorszy pick niz Olowokandi:)

Klątwa Clippers ;-)