Klatwa nowych boisk do koszykowki?

Data: 2009-03-29 21:36:20
Autor: Budzik
Klatwa nowych boisk do koszykowki?
Osobnik posiadający mail NIE@spam.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Moze mi ktos wyjasnic ten fenomen? To tylko lokalny problem?
Bo nie potrafie do tego inaczej podejsc niz "przekret" (typu oficjalnie
przeznaczono X, a boisko kosztowalo ulamek z X) lub "kompromitujaca
niekometencja"

IMO zdecydowanie to drugie.
Koło mnie było boisko - nie jakies super, ale dało sie pograc.
No to wymyslono ze trzeba zrobic nowe i teraz jest bosiko do koszykówki ze sztuczna trawa, dodatkowo pkrywajace sie z boskiem do piłki noznej. Ergo - boiska takie nie sa budowane dla tych, ktorzy maja z nich krzystac, ale dla tych, ktorzy je buduja.

P.S. te szkoe z sztywnymi obreczami i niestabilnymi konsktrukcjami to juz jakas plaga - moze komus sie pomyliło i w jakims dokumencie zle opisał co ma byc elastyczne a co sztywne?

"Stanęliśmy na skraju przepaści,
ale teraz zrobiliśmy krok naprzód!"

Data: 2009-03-30 00:22:05
Autor: wiLQ
Budzik napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

No to wymyslono ze trzeba zrobic nowe i teraz jest bosiko do koszykówki ze sztuczna trawa, dodatkowo pkrywajace sie z boskiem do piłki noznej. Ergo - boiska takie nie sa budowane dla tych, ktorzy maja z nich krzystac, ale dla tych, ktorzy je buduja.

Um, jesli tak, to chyba raczej to pierwsze ;-)

P.S. te szkoe z sztywnymi obreczami i niestabilnymi konsktrukcjami to juz jakas plaga - moze komus sie pomyliło i w jakims dokumencie zle opisał co ma byc elastyczne a co sztywne?

Moze po prostu sa najtansze?
Choc rzeczywiscie trzebaby napietnowac tego kto take cus wymyslil.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-01 06:36:15
Autor: Budzik
[...]

mysle ze jednak zdecydowanie niekompetencja.

[...]

nie przesadzaj.
W kontekscie całej inwestycji koszt koszy podejrzewam jest pomijalnie mały.

udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2009-04-01 13:38:07
Autor: wiLQ
Klatwa nowych boisk do koszykowki?

nie przesadzaj.
W kontekscie całej inwestycji koszt koszy podejrzewam jest pomijalnie mały.

Hmm, jakos bardziej mi sie wydaje realistyczne wyjasnienie ekonomiczne
(choc moze niekoniecznie takiego typu) niz, ze istnieje jeden wspolny
dokument, w ktorym ktos sie pomylil ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-03 08:36:05
Autor: Budzik
> [...]

Hmm, jakos bardziej mi sie wydaje realistyczne wyjasnienie ekonomiczne
(choc moze niekoniecznie takiego typu) niz, ze istnieje jeden wspolny
 oczywiscie uwaga na temat dokumenty była zartobliwa.
Zastanawiajac sie mysle ze jest to polaczenie koszty+niekompetencja.

Znaczy ten koszt jest tanszy, wiec wezmy go - przeciez grajacym nie zrobi to roznicy - tu dziura i tu dziura.
....i to by było na tyle
Jan T. Stanisławski

Klatwa nowych boisk do koszykowki?