Klatwa nowych boisk do koszykowki?

Data: 2009-03-30 09:28:40
Autor: s
Klatwa nowych boisk do koszykowki?

- sztywna do bolu obrecz. Zwazywszy na to, ze boisko jest przy technikum
musial pojawic sie zart, ze ktos ja przyspawal w ramach zajec ;-)
- bardzo niestabilna konstrukcja kosza. Do tego stopnia, ze zwykly rzut
o tablice wywolywal majtanie sie calosci! Dramat.

Eee, wiLQ, Ty znowu wszystko malujesz w czarnych barwach.
Jak moze byc sztywna do bolu obrecz, skoro konstrukcja nie jest sztywna?:-)
Troche pozytywnego myslenia!!

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-30 16:31:10
Autor: wiLQ
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> o tablice wywolywal majtanie sie calosci! Dramat. Eee, wiLQ, Ty znowu wszystko malujesz w czarnych barwach.

Ciezko bym czarna rozpacz malowal w innych barwach ;-)

Jak moze byc sztywna do bolu obrecz, skoro konstrukcja nie jest sztywna?:-)
Troche pozytywnego myslenia!!

ROTFL, no tak, jesli odpowiednio mocno rzuci sie w obrecz to przeciez
bedzie prawie jak pneumatyczna! Choc razem z calym koszem ;-)

--
pzdr
wiLQ

Klatwa nowych boisk do koszykowki?