Klatwa nowych boisk do koszykowki?

Data: 2009-03-30 10:50:47
Autor: Cavek
Klatwa nowych boisk do koszykowki?
wiLQ pisze:

Hej,

Dzis z racji pogody zamiast jak zwykle grac na sali postanowilismy grac
na boisku. Tym chetniej, ze niedawno w miescie zostalo otwarte nowe. Nie jestem pewny czy to tzw orlik - choc obok powstalo rowniez do pilki
noznej ze sztuczna murawa - czy jakas inicjatywa technikum, przy ktorym
powstalo, ale to w sumie nie istotny dla historii szczegol.

Ten cały temat to skandal i bezprecedensowy atak na Donalda Tuska i jego ekipę. Wilq uprawia agitację polityczną w cieniu wyborów do PE. Kto za to jemu płaci!?!
Cavek
ps. ;)

Data: 2009-03-30 02:12:47
Autor: L'e-szczur
On 30 Mar, 10:50, Cavek <wo...@wp.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> [...]

> powstalo, ale to w sumie nie istotny dla historii szczegol.

Ten cały temat to skandal i bezprecedensowy atak na Donalda Tuska i jego
ekipę. Wilq uprawia agitację polityczn± w cieniu wyborów do PE. Kto za
to jemu płaci!?!

Zapewne "Borubar", ktory w dodatku - jak sie okazuje - jest agentem
irlandzkiego wywiadu. Bo czemu niby mialby przepuszczac takie bramki?
Dlatego sprawie koniecznie powinien przyjrzec sie Irasiad, bo ktos
znowu chce nam wmowic, ze biale jest biale, a czarne jest czarne!

ps. ;)

Ty sobie chyba zartujesz? ;-)

Pozdro

L'e-szczur