Klaus podpisze traktat?

Data: 2009-10-17 17:35:06
Autor: Piotr
Klaus podpisze traktat?
"Eurosceptyczny prezydent Czech Vaclav Klaus, ostatni europejski
przywódca, który nie podpisał Traktatu z Lizbony, zasugerował w
wywiadzie dla gazety "Lidove noviny", że podpisze Traktat.
- Nie uważam, aby Traktat z Lizbony był rzeczą dobrą dla Europy, dla
wolności Europy, dla Republiki Czeskiej - tłumaczył Klaus. - Jednakże
pociąg jedzie już tak szybko i tak daleko, że wydaje mi się, iż nie
będzie możliwe, aby go zatrzymać czy zawrócić, jakkolwiek bardzo byśmy
tego chcieli."

http://wiadomosci.onet.pl/2062112,12,klaus_zmienia_zdanie_ws_traktatu_ten_pociag_jedzie_juz_tak_szybko,item.html

Trudno było oczekiwać, że jeżeli zmusili Irlandczyków do ponowienia
referendum, to jeden człowiek w Czechach im się oprze.
Ale, jeszcze nie podpisal...
Piotr

Data: 2009-10-17 09:49:06
Autor: Antenka
Klaus podpisze traktat?
On 17 Paź, 17:35, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
[...]

 Panie Prezydencie Czech, niech Pan nie robi niczego wbrew swojemu
sumieniu i wiedzy! Błagam Pana! :- /

Antenka

Data: 2009-10-17 19:36:54
Autor: Grzegorz Z.
Klaus podpisze traktat?
Dnia Sat, 17 Oct 2009 09:49:06 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Piotrze! W szoku jestem! Mogę ci mówić "Wacku" ale "panować" do ciebie nie
będę ;-))))

Data: 2009-10-17 20:11:19
Autor: Piotr
Klaus podpisze traktat?
Dnia Sat, 17 Oct 2009 19:36:54 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Piotrze! W szoku jestem! Mogę ci mówić "Wacku" ale "panować" do ciebie nie
będę ;-))))

Hę?

Data: 2009-10-17 11:48:40
Autor: Antenka
Klaus podpisze traktat?
On 17 Paź, 20:11, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Sat, 17 Oct 2009 19:36:54 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

> Piotrze! W szoku jestem! Mogę ci mówić "Wacku" ale "panować" do ciebie nie
> będę ;-))))

Hę?

Grześ zwariował, nie przejmuj się nim Piotrze :D

Antenka

Data: 2009-10-17 20:16:26
Autor: matador
Klaus podpisze traktat?
Piotr pisze:
Dnia Sat, 17 Oct 2009 19:36:54 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Piotrze! W szoku jestem! Mogę ci mówić "Wacku" ale "panować" do ciebie nie
będę ;-))))

Hę?

Czyżby wyszła na jaw podwójna osobowość "Grzegorza Z"?
Bardzo interesujące...

:-P

matador.

Klaus podpisze traktat?