Klaustrofobiczne sci-fi...

Data: 2010-08-05 09:16:43
Autor: Street Fighter
Klaustrofobiczne sci-fi...
Użytkownik smogg napisał:
Witam,
poszukuję filmów w klimatach sci-fi, klaustrofobiczne klimaty, gdzieś pod wodą lub w kosmosie, thriller/horror, jakieś wątki apokaliptyczne. Może być bez potworów, głównie chodzi mi o sam klimat. Nie koniecznie chcę się wystraszyć, bardziej mi chodzi o uczucie niepokoju, niechęci do znalezienia się w danej sytuacji...
Coś w klimatach Obcego (to chyba oczywiste :D), Lewiatan, Sunshine, The Abyss, Event Horizon - chyba wystarczy, kto lubuje się w takich klimatach będzie wiedział czego szukam, a kto się nie lubuje nich i tak rzuci jakiś tytuł jak mu wpadnie do głowy :)

pozdro
smogg

Pandorum juz widzial?

Data: 2010-08-05 17:33:19
Autor: smogg
Klaustrofobiczne sci-fi...
homo sapiens o pseudonimie "Street Fighter" naskrobał/a:

Pandorum juz widzial?

Tak, bardzo mi się podobał, nie był idealny.
Spodziewam się, że większość tytułów, które polecicie widziałem.
Temat jaki mnie interesuje raczej nie jest bardzo popularny i ciężko o dobre produkcje.
Ostatnio bardzo się znowu wciągnąłem w temat post apokaliptyczny, do tego oglądnąłem znowu Lewiatana i doszło klaustrofobiczne, podwodne sci-fi. Chłonę teraz Metro 2033 (książka), w kolejce stoi gra, następnie będę kończył Fallout 3 (hm... w sumie dopiero z połowę za mną) i dodatki, wczoraj oglądnąłem The Book Of Eli (no niestety nie był to bardzo dobry film...), pogrywam w Beneath a Steel Sky i grzebię w Internecie w poszukiwaniu więcej podobnego klimatu :D

pozdro
smogg

Data: 2010-08-05 09:46:40
Autor: Rais
Klaustrofobiczne sci-fi...
smogg pisze:
[...]

Problem jest taki, że w ogóle cieżko o dobre produkcje SF.

--

Klaustrofobiczne sci-fi...