Klaustrofobiczne sci-fi...

Data: 2010-08-05 16:02:38
Autor: Krzysztof Mitko
Klaustrofobiczne sci-fi...
smogg twierdzi, że:
Witam,
poszukuję filmów w klimatach sci-fi, klaustrofobiczne klimaty, gdzieś pod wodą lub w kosmosie, thriller/horror, jakieś wątki apokaliptyczne. Może być bez potworów, głównie chodzi mi o sam klimat. Nie koniecznie chcę się wystraszyć, bardziej mi chodzi o uczucie niepokoju, niechęci do znalezienia się w danej sytuacji...
Coś w klimatach Obcego (to chyba oczywiste :D), Lewiatan, Sunshine, The Abyss, Event Horizon - chyba wystarczy, kto lubuje się w takich klimatach będzie wiedział czego szukam, a kto się nie lubuje nich i tak rzuci jakiś tytuł jak mu wpadnie do głowy :)

Nikt nie wspomniał "Coś"?

--
Z pozdrowieniami,
Krzysztof Mitko