Klauzule niedozwolone

Data: 2013-09-23 20:17:37
Autor: Diabeł
Klauzule niedozwolone
Użytkownik "Kriss" <krissbezmaila@org.pl> napisał w wiadomości news:l1pab9$u40$1news.task.gda.pl...
Czytam sobie regulamin sklepu internetowego i włos się na głowie jeży :D

Sam znalazłem 4 klauzule niedozwolone. Kto da więcej?
Długość gwarancji określona jest na stornie producenta lub w aukcji produktu.
Gwarancji podlegają usterki uniemożliwiające działanie zakupionego towaru.
Kupujący zobowiązany jest dostarczyć sprzęt na własny koszt do siedziby firmy na adres: ***********************. Niezbędne jest dołączenie kopii dokumentu zakupu oraz opisu usterki.
Po naprawie sprzedający odeśle sprzęt na własny koszt.
W przypadku, gdy reklamowany towar okaże się sprawny wszelkie koszty przesyłki pokryje kupujący.
Kupujący traci gwarancję w przypadku uszkodzenia mechanicznego sprzętu.
W przypadku braku możliwości usunięcia usterki sprzedający zobowiązuje się przekazać sprzęt o identycznych parametrach (chyba, że strony ustalą inaczej) lub zwróci pełną cenę towaru. Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi.
W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami gwarancji zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
Reklamacjom nie podlegają:
Przedmioty sprawne. Prosimy upewnić się przed odesłaniem, czy problem tkwi w produkcie, czy może w błędnej instalacji lub niewłaściwym użytkowaniu.

Widze, ze masz duzy problem czytania ze zrozumieniem. Wiesz, ze gdzies dzwoni ale nie wiesz w jakim kosciele.
Ja pierdole, skad sie takie nieuki biora?

4 klauzule niedozwolone? :D wroc do pierwszej klasy podstawowki bo masz wlasnie problem czytania ze zrozumieniem :)

W warunkach gwarancji moge napisac, ze zanim przyjme sprzet trzeba mi zrobic loda. I co? myslisz, ze to bedzie sprzeczne z prawe? :D

Data: 2013-09-23 23:01:54
Autor: Gotfryd Smolik news
Klauzule niedozwolone
On Mon, 23 Sep 2013, Diabeł wrote:

Użytkownik "Kriss" <krissbezmaila@org.pl> napisał

Sam znalazłem 4 klauzule niedozwolone. Kto da więcej?
[...]

4 klauzule niedozwolone? :D

  Oczywiście dotąd masz 100% racji :)

W warunkach gwarancji moge napisac, ze zanim przyjme sprzet trzeba mi zrobic
loda. I co? myslisz, ze to bedzie sprzeczne z prawe? :D

  A mogę Cię zdumieć?
  Otóż ... myślę że tak.
  Z tego samego powodu, dla którego wedle polskich konstytucjonalistów
nie można pobierać podatku od prostutucji, bo to stręczycielstwo.
  Świadczenie gwarancyjne ma pewną wartość, czyli 199 KK, na podobnej
zasadzie, jak podpada pod to pracodawca który od "świadczenia" :P
uzależnia niewywalenie z roboty.

  Natomiast wszystkie czynności od których można LEGALNIE uzależnić
wykonanie umowy to oczywiście inna sprawa :>
  Sugeruję stosowane w przeszłości powołanie się na konieczność
odtańczenia czegoś ;) (co najwyżej podważalne z art.5 KC)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-09-24 09:02:20
Autor: CPL
Klauzule niedozwolone

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1309232253070.492quad...

[...]

Bingo! Stąd w orzecznictwie spraw założonych przez UOKiK są wyroki dotyczące każdej z wyżej wymienionej przeze mnie klauzuli i bez znaczenia jest czy takie zapisy są w warunkach gwarancji czy w regulaminie e-sklepu.

Data: 2013-09-24 09:00:05
Autor: CPL
Klauzule niedozwolone

Użytkownik "Diabeł" <diabel@trzymam.zwarte.posladki> napisał w wiadomości news:524085c6$0$1230$65785112news.neostrada.pl...

Widze, ze masz duzy problem czytania ze zrozumieniem. Wiesz, ze gdzies dzwoni ale nie wiesz w jakim kosciele.
Ja pierdole, skad sie takie nieuki biora?

Gdy ja pier...ę to ruszam dupą. Ty widać robisz to gębą.

W warunkach gwarancji moge napisac, ze zanim przyjme sprzet trzeba mi zrobic loda.

Potwierdziła się teza napisana przeze mnie wyżej. Mało tego że chamidło to jeszcze pedryl.

Klauzule niedozwolone