Klawiatura

Data: 2013-02-14 17:54:32
Autor: 2late
Klawiatura
Zastanawiam sie jaka klawiature kupic. Tymczasowo do laptopa ale z czasem bedzie do "blaszaka". USB, bezprzewodowa? Ma to byc uniwersalne, zebym nie musial w przyszlosci kupowac drugiej, bo cos tam. Jak sie maja klawiatury do startu komputera, jak wejsc do biosu jesli jest bezprezwodowa, da sie, czy to startuje dopiero z Windows? A moze sa uniwersalne, USB i bezprzewodowe w jednym.
Wybor za duzy zeby sie zdecydowac wiec moze ktos cos poradzi. :)

Data: 2013-02-14 19:10:37
Autor: Tasiorsa
Klawiatura
W dniu 2013-02-14 18:54, 2late pisze:
klawiatury do startu komputera, jak wejsc do biosu jesli jest
bezprezwodowa, da sie, czy to startuje dopiero z Windows? A moze sa
Jesli blaszak w miare wspolczesny to nie ma problemu z obsluga bezprzewodowej klawiatury na poziomie biosu. Kup cos z odbiornikiem typu Uniflying.
Maly nadajnik, niewylamiesz a jakby cie kiedys naszlo ze chcialbys tez myszke to bedziesz mial i myszke i klawiature na jednym odbiorniku :)
A jaka to juz zalezy od preferencji/maly/wysoki skok itd. Ja np mam Logitech K350 i innej bym nie chcial :)))

Krzysiek

Data: 2013-02-14 18:24:10
Autor: 2late
Klawiatura
On 14/02/2013 6:10 PM, Tasiorsa wrote:
[...]

Blaszaka dopiero kupie. Raczej serwerowe przeznaczenie. W ogole nie gram.
Jaki przedzial cenowy powinien mnie zainteresowac, zeby glupio nie przeplacic ale i nie kupic badziewia. Widze ze wszystkie (prawie) zestawy sa z myszka wiec tu tez dzieki za ewentualne sugestie.

Data: 2013-02-14 23:45:37
Autor: BartekK
Klawiatura
W dniu 2013-02-14 19:24, 2late pisze:
[...]

W przyzwoitych cenach, i z przyzwoitym działaniem są microsofty przeróżne, np najtańszy chyba Wireless Desktop 800 jakieś 90zł zestaw z myszką i klawiaturą, wspólny odbiornik, identyfikowany od strony komputera jako usb-hid keyboard + usb-hid-mouse, więc działa w biosie, w dosie, we wszystkim (w współczesnych płytach, od czasów pentium-III)

Data: 2013-02-15 09:08:13
Autor: Kamil 'Model'
Klawiatura
W dniu 2013-02-14 23:45, BartekK pisze:

W przyzwoitych cenach, i z przyzwoitym dziaaniem s microsofty
przerne, np najtaszy chyba Wireless Desktop 800 jakie 90z zestaw z
myszk i klawiatur, wsplny odbiornik, identyfikowany od strony
komputera jako usb-hid keyboard + usb-hid-mouse, wic dziaa w biosie, w
dosie, we wszystkim (w wspczesnych pytach, od czasw pentium-III)

Niedawno o ile si nie myl to ten zestaw M$ by w biedrze na jakie 60PLN... Kolega z pracy kupi i chwali sobie. Dziaa mu nawet na jakim SmartTV...

Data: 2013-02-15 09:56:59
Autor: m
Klawiatura
W dniu 15.02.2013 09:08, Kamil 'Model' pisze:
[...]

Dziaa fajnie, tylko blok kursorw/ins/del/... ma zbyt przytulony do bloku klawiszy i trzeba si mocno przyzwyczaja eby nie myli "\" z "DEL".

A, w Komputroniku ten sam zestaw jest po 120z :)

p. m.

Data: 2013-02-15 10:27:45
Autor: Marcin G.
Klawiatura
Uytkownik "m"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:511df85b$0$1229$65785112@news.neostrada.pl...
Dziaa fajnie, tylko blok kursorw/ins/del/... ma zbyt przytulony do bloku klawiszy i trzeba si mocno przyzwyczaja eby nie myli "\" z "DEL".

Poza tym mikroskopijne i bardzo niskie klawisze w najwyszym rzdzie. Gdy je wciskam odnosz wraenie, e wchodz w obudow klawiatury. Ale nie ma co wybrzydza za 69 z. Generalnie daje rad.

Pozdrawiam,
Marcin G.

Data: 2013-02-15 10:52:46
Autor: $heikh el $hah
Klawiatura
W dniu 2013-02-15 10:27, Marcin G. pisze:
Użytkownik "m"  napisał w wiadomości grup
> [...]
Działa fajnie, tylko blok kursorów/ins/del/... ma zbyt przytulony do
bloku klawiszy i trzeba się mocno przyzwyczajać żeby nie mylić "\" z
"DEL".

Poza tym mikroskopijne i bardzo niskie klawisze w najwyższym rzędzie.
Gdy je wciskam odnoszę wrażenie, że wchodzą w obudowę klawiatury. Ale
nie ma co wybrzydzać za 69 zł. Generalnie daje radę.

Urządzenia wskazujące nie należą do sprzętu, który się starzeje tak samo jak podzespoły komputera, więc może jednak warto dać 150-200 zł i mieć komfort pracy na nich na co dzień przez kilka lat?
Jak się ma taka kwota do ceny komputera?
Kiedyś w Carrefourze widziałem klawiatury Mediacom(?) po 9,99 zł. Siostrze kupiłem. Podobno daje radę...

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-02-15 10:57:37
Autor: $heikh el $hah
Klawiatura
W dniu 2013-02-15 10:52, $heikh el $hah pisze:
Kiedyś w Carrefourze widziałem klawiatury Mediacom(?) po 9,99 zł.
Siostrze kupiłem. Podobno daje radę...

Sorry, to były Esperanza Titanum. Na allegro po 12 zł.
http://allegro.pl/show_item.php?item=3020783774
Siostra poleca. ;)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-02-15 11:42:35
Autor: JDX
Klawiatura
On 2013-02-15 10:52, $heikh el $hah wrote:
[.....]
Urządzenia wskazujące nie należą do sprzętu, który się starzeje tak samo
jak podzespoły komputera, więc może jednak warto dać 150-200 zł i mieć
komfort pracy na nich na co dzień przez kilka lat?
Moja klawiatura marki Fujitsu (w środku Mitsumi :-D ) z brytyjskim
układem pochodzi z 1997r. i pamięta czasy Pentium MMX 166. :-D I nadal
działa. :-D Tak czy inaczej chętnie dałbym nawet trochę więcej (tak do
300zł) za klawiaturę która:
1. ma duży klawisz enter w kształcie litery L (odbitej względem osi Y),
2. ma duży backspace,
3. ma duży przynajmniej lewy shift,
4. klawisze kursora nie są "przyklejone" do bloku podstawowego,
5. klawisze Insert&Co nie są "przyklejone" do bloku podstawowego,
6. klawisze Insert&Co nie są "przyklejone" do bloku klawiszy kursora
7. klawisze Insert&Co oraz kursora są normalnej wielkości,
8. klawisze funkcyjne są normalnej wielkości,
9. klawisze funkcyjne nie są przyklejone do bloku podstawowego.

Zna ktoś coś takiego?

Data: 2013-02-15 12:02:15
Autor: $heikh el $hah
Klawiatura
W dniu 2013-02-15 11:42, JDX pisze:
On 2013-02-15 10:52, $heikh el $hah wrote:
[.....]
[...]

Pomijając punkt pierwszy, bo w przypadku tej klawiatury ten stary kształt nie miałby sensu (nie da rady sięgnąć wyżej niż jest, a przy prawidłowym ułożeniu dłoni nie da się go pomylić z innym), to M$ 7000. Miałem ją na kablu (kupiona 5 albo 6 lat temu za 200 zł), teraz mam na radiu (kupiona jakoś jesienią ub. r w zestawie z myszą za 300 zł). Przy czym mysz jest raczej do niczego. Przynajmniej na tle Logitech Anywhere MX (200 zł). Ale w sumie nie poleciłbym tych klawiszy osobom piszącym mało bądź przeciętnie. Wystarczy na nią zerknąć, by zrozumieć dlaczego:
http://www.microsoft.com/hardware/en-us/p/natural-ergonomic-desktop-7000
(: Ale dla mnie rewelacja! Przez jakiś czas miałem jeszcze taką niby zwykłą, na kablu, ale wyróżniało ją to, że zarówno obudowa, jak i klawisze były z aluminium (obudowa ze szczotkowanego aluminium) – super sprawa. :)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-02-15 12:17:17
Autor: JDX
Klawiatura
On 2013-02-15 12:02, $heikh el $hah wrote:
Ale w sumie nie poleciłbym tych klawiszy osobom piszącym
mało bądź przeciętnie. Wystarczy na nią zerknąć, by zrozumieć dlaczego:
Tak, zapomniałem napisać, że powyginana też być nie może. :-D

Data: 2013-02-15 14:43:13
Autor: $heikh el $hah
Klawiatura
On 2013-02-15 12:02, $heikh el $hah wrote:
Ale w sumie nie poleciłbym tych klawiszy osobom piszącym
mało bądź przeciętnie. Wystarczy na nią zerknąć, by zrozumieć dlaczego:
Tak, zapomniałem napisać, że powyginana też być nie może. :-D

A dlaczego nie?
Owszem – trudno się przyzwyczaić, ale jak już ustalisz sobie optymalny układ dłoni, to po jakimś czasie będziesz pisał z prędkością stenotypistki. :) Jak wspominałem – drugi raz mam już ten model i nie zamieniłbym na żadną. A jak mi przychodzi pisać na klawiaturze laptopowej, to mi żyłka niebezpiecznie nabrzmiewa...

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-02-15 02:04:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Klawiatura

"Tasiorsa" kfj9at$icn$1@news2.ipartners.pl

Jesli blaszak w miare wspolczesny to nie ma problemu z obsluga bezprzewodowej klawiatury na poziomie biosu. Kup cos z odbiornikiem typu Uniflying.

 .-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- .
 | Ja mam blaszaka z przeomu tysicleci oraz z tamtego |
 | czasu klawiatur i mysz na PS/2 -- klawiatura i mysz |
 | pracuj bezproblemowo i z tym blaszakiem, i (poprzez |
 | przejciwk za 5 plnw na USB) z notebookiem z roku |
 | 2008 i (poprzez t sam przejciwk) z TV Samsunga. |
 | Nie wsppracuje poprawnie z netbookiem, gdy ten nie |
 | ma na sobie chodzcych Win -- netbook jest z 2010 r. |
 '-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -.|
--                                                      ||
   .`'.-.         ._.                           .-.    ||
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'   ||
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,   ||
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....||

Data: 2013-02-15 07:51:23
Autor: $heikh el $hah
Klawiatura
W dniu 2013-02-14 18:54, 2late pisze:
Wybor za duzy zeby sie zdecydowac wiec moze ktos cos poradzi. :)

Za urządzenia wskazujące trudno jest przepłacić. Jest to możliwe chyba tylko w przypadku modeli "dla graczy", ale że sam też nie gram, to ten segment mnie nie interesuje (aczkolwiek wiem, że ceny bywają kosmiczne).
Jeśli dużo nie piszesz, to coś do stówki z M$ powinno Ci wystarczyć.
Bezprzewodowe dają duży komfort, ale tu się trzeba liczyć z większym wydatkiem, żeby działały jak kablowe, a wymienianie baterii nie było uciążliwe (w tańszych padają częściej niż swego czasu gadu-gadu).
M$ 800 wygląda rozsądnie, ale nie mam pojęcia jak się sprawuje na tle np. mojej 7000.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-02-16 17:29:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Klawiatura

"$heikh el $hah" 511ddaea$0$1210$65785112@news.neostrada.pl

Bezprzewodowe daj duy komfort, ale tu si trzeba liczy z wikszym wydatkiem, eby dziaay jak kablowe, a wymienianie baterii nie byo uciliwe (w taszych padaj czciej ni swego czasu gadu-gadu).

Od kilku lat s klawiatury zasilane bateriami sonecznymi. :)
Chyba z myszami jest podobnie.

Data: 2013-02-16 17:55:29
Autor: $heikh el $hah
Klawiatura

[...]

Od kilku lat są klawiatury zasilane bateriami słonecznymi. :)
Chyba z myszami jest podobnie.

A od kilkudziesięciu kalkulatory, co nie znaczy, że w pokoju mam słońce, albo chociaż jasno – matryca TruBrite spowodowała, że zasłony mam zaciągnięte na całej szerokości okien, a i drzwi na balkon dodatkowo przyciemniłem osobnymi zasłonkami. :)
Choć nad stanowiskiem dowodzenia Internetem mam żarówkę Sollux, więc pewnie by się sprawdzało, o ile w klawisze byłby wbudowany akumulatorek ładowany tymi bateriami. ;)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-02-16 22:25:11
Autor: 2late
Klawiatura
On 15/02/2013 6:51 AM, $heikh el $hah wrote:

[...]

Dzieki wszystkim za dobre rady. ;)
Wlasnie kupilem on-line 'Microsoft Wireless Desktop 3000' (spodziewam sie w srode) mam nadzieje ze bedzie dzialala dlugo i szczesliwie.
W gry nie gram, duzo nie pisze wiec powinno styknac, licze na kilkumetrowy zasieg i bede zadowolony.

Data: 2013-02-17 01:44:31
Autor: Filip
Klawiatura
On 16-02-2013 23:25, 2late wrote:
[...]

Pozdrawiam
-- 2late™ Outspace Communication Inc.® 1999*2012©

Ja na Twoim miejscu kupiłbym starszą A4 tech jaka była w pierwszych
 zestawach bezprzewodowych. Niesamowity komfort. Nigdy nie widzialem lepszej
 tradycyjnej klawy, ktora nadaje sie do szybkiego pisania.

-- -- -- -- -- –-- -- -- -- -- -–—–—–———
Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

Data: 2013-02-17 06:10:03
Autor: $heikh el $hah
Klawiatura
W dniu 2013-02-17 02:44, Filip pisze:
[...]

A ile takich klawiatur (bezprzewodowych) widziałeś?
Bo ja, poza polskimi, pracowałem oczywiście na niemieckich i szwedzkich.
Dobrze zrobił, bo generalnie M$ na tym polu rządzi od samego początku.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-02-17 09:23:06
Autor: 2late
Klawiatura
On 17/02/2013 1:44 AM, Filip wrote:

[...]

Widze ze czekales do ostatniej chwili z dobra rada, nie spodziewales sie ze kupie w sobote w nocy. ;)

Data: 2013-02-17 23:53:11
Autor: animka
Klawiatura
W dniu 2013-02-17 10:23, 2late pisze:
[...]

Nie wspiera podobno Windows 8!
http://www.ceneo.pl/13511869#tab=spec

Ja mam starszą Compaq juz parę lat (przewodową). Ponaklejałam polskie naklejki-literki na klawiaturę i muszę przyznać, że to jest najlepsza klawiatura jaką miałam. Nie przeszkadza mi, że przewodowa, za to myszkę mam bezprzewodową, która też mi dobrze działa już parę lat. Jak miga czerwone światełko to biorę drugie-naładowane już baterie i wymieniam, no i wszystko super.

--
animka

Data: 2013-02-18 01:19:20
Autor: h.w.d.p.
Klawiatura
 Nigdy nie widzialem lepszej
  tradycyjnej klawy, ktora nadaje sie do szybkiego pisania.

najlepsza klawiatura jaka w zyciu widzialem to KB-9810. mam jedna ktora nieprzerwanie dziala od 1999 roku. szkoda ze nie robia na usb i bezprzewodowej. a moze robia tylko o tym nie wiem.

Data: 2013-02-18 07:41:28
Autor: $heikh el $hah
Klawiatura
W dniu 2013-02-18 01:19, h.w.d.p. pisze:
 Nigdy nie widzialem lepszej
  tradycyjnej klawy, ktora nadaje sie do szybkiego pisania.

najlepsza klawiatura jaka w zyciu widzialem to KB-9810.

Po samym wyglądzie wnosisz, że klawiatura jest dobra?
Ja wolę pisać: "najlepsza klawiatura na jakiej pracowałem".
I zdecydowanie jest to M$7k. Po sklepach macałem droższe i nawet jak któraś miała przyzwoitą konstrukcję (Logitech Wave; muszę mieć podparcie pod przeguby dłoni), to klawisze z twardym skokiem, za głośne i w ogóle do niczego (nie wiem co za geniusz w tym Logitechu wpadł na pomysł, żeby po lewym shifcie dać "\").

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-03-22 16:53:00
Autor: Przemysaw Ryk
Klawiatura
Dnia Mon, 18 Feb 2013 07:41:28 +0100, $heikh el $hah napisa(a):

W dniu 2013-02-18 01:19, h.w.d.p. pisze:
 Nigdy nie widzialem lepszej
  tradycyjnej klawy, ktora nadaje sie do szybkiego pisania.

najlepsza klawiatura jaka w zyciu widzialem to KB-9810.

Po samym wygldzie wnosisz, e klawiatura jest dobra?
Ja wol pisa: "najlepsza klawiatura na jakiej pracowaem".
I zdecydowanie jest to M$7k. Po sklepach macaem drosze i nawet jak ktra miaa przyzwoit konstrukcj (Logitech Wave; musz mie podparcie pod przeguby doni), to klawisze z twardym skokiem, za gone i w ogle do niczego (nie wiem co za geniusz w tym Logitechu wpad na pomys, eby po lewym shifcie da "\").

Trzeba byo kupi z waciwym ukadem klawiszy, a nie czepia si Logitecha.
http://en.wikipedia.org/wiki/Keyboard_layout

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Pijak jest prawdziwym filozofem, poniewa myli, e to wiat krci si   ]

Data: 2013-03-23 13:23:12
Autor: Filip
Klawiatura
On 22-03-2013 16:53, Przemysław Ryk wrote:
Dnia Mon, 18 Feb 2013 07:41:28 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

[...]

Trzeba było kupić z właściwym układem klawiszy, a nie czepiać się Logitecha.
http://en.wikipedia.org/wiki/Keyboard_layout

-- [ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Pijak jest prawdziwym filozofem, ponieważ myśli, że to świat kręci się   ]
[ wokół niego.                                                  (Faldheim) ]

Ja do tv kupilem k260 mega klasyczna procz scietego entera.

-- -- -- -- -- –-- -- -- -- -- -–—–—–———

Data: 2013-02-18 08:14:48
Autor: 2late
Klawiatura
On 18/02/2013 12:19 AM, h.w.d.p. wrote:
[...]

Mam cos podobnego, jeszcze na porcie com, z przejsciowka na ps, na starym kompie w windowsem 2000. I gdybym dostal taka klawiature (fizycznie) ale bezprzewodowa bylbym zachwycony.

Data: 2013-02-20 20:32:06
Autor: JoteR
Klawiatura
"2late" napisał:

Mam cos podobnego, jeszcze na porcie com,

A nie na LPT przypadkiem? ;->

z przejsciowka na ps,

Z DIN na PS/2, notabene od strony klawiatury elektrycznie tożsame.
Klawiatur na COM (RS-232) AFAIK nie było, myszy i owszem.

JoteR

Data: 2013-02-20 22:14:00
Autor: 2late
Klawiatura
On 20/02/2013 7:32 PM, JoteR wrote:

[...]

A wiesz co. Pojade za pol roku do rodzicow to sprawdze, bo moze cos faktycznie pomieszalem. ;)

Data: 2013-02-21 09:21:21
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Klawiatura
Dnia 2013-02-20, o godz. 20:32:06
"JoteR" <joter@pf.pl> napisa(a):

Z DIN na PS/2, notabene od strony klawiatury elektrycznie tosame.
Klawiatur na COM (RS-232) AFAIK nie byo, myszy i owszem.

Klawiatury na RS232 i owszem byy. Tylko nie do PC. A jako ze byy
drogie to kupowao si albo lutowao konwerter z DIN - koszt takowego
to byo ~15 lat temu okoo 50PLN. Mam gdzie w szafach taki na ktrym
Atmel-u. Konwerter wymaga dodatkowego zasilania. Uywalimy tego
kiedy do wstpnego ustawiania centralek systemw alarmowych -
wygodniej si to robio za pomoc penej klawiatury ni za pomoc maej
klawiatury alfanumerycznej.

Zdrwko

Data: 2013-02-21 18:21:00
Autor: JoteR
Klawiatura
"Maciek Babcia Dobosz" napisa:

Klawiatur na COM (RS-232) AFAIK nie byo,

Klawiatury na RS232 i owszem byy. Tylko nie do PC.

A zerknij na nazw grupy ;->

Uywalimy tego kiedy do wstpnego ustawiania centralek
systemw alarmowych

Robic niedawno remanent w starych rupieciach w laboratorium, natknem si na jakie zakurzone terminale, ktre przy gniedzie D-SUB 9-pinowym miay nadruk "Keyboard". Zainspirowae mnie ;->

JoteR

Data: 2013-02-22 09:18:27
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Klawiatura
Dnia 2013-02-21, o godz. 18:21:00
"JoteR" <joter@pf.pl> napisa(a):

"Maciek Babcia Dobosz" napisa:

> Klawiatury na RS232 i owszem byy. Tylko nie do PC.

A zerknij na nazw grupy ;->

Oj tam - oj tam. :-P Wszak opisaem midzymordzie do klawiatury od PC do
innego urzdzenia. Chyba si jeszcze mieci w opisie? ;-)

> [...]

natknem si na jakie zakurzone terminale, ktre przy gniedzie
D-SUB 9-pinowym miay nadruk "Keyboard". Zainspirowae mnie ;->

Musiabym sprawdzi jakie klawiatury miay terminale znakowe WYSE WY-120
zalegajce przez par lat w piwnicy ale prawie na pewno klaiwatur
miay na RS-232. Tak na oko przeom lat 80-/90-tych XX wieku - 14
cali, bursztynowe monitory. Pojechay jednak jesieni na zom. 8-bitow
kart ISA z 16 portami RS plus okablowanie do niej (zcze DIN na 80
pinw plus przejciwka z niego na 16 DB25) ju dawno oddaem koledze.
Te terminale miay klawiatur na kablu ze zczem RJ11 co te
wskazywaoby na RS.

Zdrwko

Data: 2013-02-15 10:35:40
Autor: PiteR
Klawiatura
2late pisze tak:

jak wejsc do biosu jesli jest bezprezwodowa

Bardzo stabilna jest MK260 (w kerfurze po 72z mona trafi).

Jedyny minus to e mysz sabo dziaa na czarnym kolorze.

--
Piotr

Data: 2013-02-15 12:27:34
Autor: Jacek Maciejewski
Klawiatura
Dnia Thu, 14 Feb 2013 17:54:32 +0000, 2late napisa(a):

jak wejsc do biosu jesli jest bezprezwodowa,

A czemu nie? Klawiatura jest zasilana z baterii, odbiornik ze zcza USB,
wystarczy w BIOS wczy obsug wej USB.
--
Jacek

Data: 2013-02-15 13:36:23
Autor: Sawek Maculewicz
Klawiatura
Dnia 15-02-2013 o 12:27:34 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> napisa(a):

Dnia Thu, 14 Feb 2013 17:54:32 +0000, 2late napisa(a):

jak wejsc do biosu jesli jest bezprezwodowa,

A czemu nie? Klawiatura jest zasilana z baterii, odbiornik ze zcza USB,
wystarczy w BIOS wczy obsug wej USB.

No ale jak wej do BIOSu zanim zostanie wczona obsuga USB?  ;-)
--
Brak sygnaturki.

Data: 2013-02-15 17:46:48
Autor: Jacek Maciejewski
Klawiatura
Dnia Fri, 15 Feb 2013 13:36:23 +0100, Sawek Maculewicz napisa(a):

No ale jak wej do BIOSu zanim zostanie wczona obsuga USB?  ;-)

za pomoc starej klawiatury :)
--
Jacek

Data: 2013-03-23 15:07:05
Autor: deepblue
Klawiatura
[...]

Nie korzystam z bezprzewodowych więc polecić mogę tylko przewodową: Natec Medusa Slim 2. Bardzo cicha (x-scissors), niski skok klawiszy praktycznie jak w laptopie, z 3 kolorami podświetlenia (jest wersja bez), klawisze multimedialne. Z wad mały klawisz Backspace.
Najlepsza jaką dotąd miałem z klawiatur do 200 zł a miałem ich trochę (Microsoft, Logitech)

--
deepblue

Klawiatura