Klawiatura

Data: 2010-03-21 10:56:43
Autor: MH
Klawiatura
Panowie !!! POMOCY !!!Cholera , coś nacisło mi się na klawiaturze mojego laptopa
i jestem przełączony na tryb numeryczny , tzn. naciskając np. klawisz "U" ,
wyświetla mi "4" , klawisz "J" - "1" itd.. Jak przełączyć się spowrotem na
normalny tryb ??
W tej chwili korzystam z zewnętrznrj klawiatury...

MH

Data: 2010-03-21 11:32:55
Autor: Krzysiek
Klawiatura
Hallo,

"MH" <logiznam@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:3461.00000bea.4ba5ed5bnewsgate.onet.pl...
[...]

odszukac i nacisnac klawisze Fn oraz NUM.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-03-21 15:48:38
Autor: MH
Klawiatura

odszukac i nacisnac klawisze Fn oraz NUM.

============

Dzięki !!!   Już jest OK !!

MH

Data: 2010-03-21 14:57:38
Autor: Polok_prawdziwy
Klawiatura
MH wrote:

[...]

A jakbyś łołuwkiem pisoł...? ;)

Data: 2010-03-21 15:50:22
Autor: MH
Klawiatura
MH wrote:

> [...]
> się spowrotem na normalny tryb ??
> W tej chwili korzystam z zewnętrznrj klawiatury...

Łogupiałześ cyco ???  Dyć wis , ze pisać nieumiem ....

MH

Data: 2010-03-21 16:08:20
Autor: Polok_prawdziwy
Klawiatura
MH wrote:

MH wrote:

> [...]
> W tej chwili korzystam z zewnętrznrj klawiatury...

A jakbyś łołuwkiem pisoł...? ;)

Łogupiałześ cyco ???  Dyć wis , ze pisać nieumiem ....

Noto rysować mozes...

- pseca łod porutysiency lot rozumisiem łobrozecki...

Data: 2010-03-21 17:13:10
Autor: raff
Klawiatura
[...]

No to mozes gwozdzikiem tsy iksy na monitorku wydrapoć...

R.

Klawiatura