Klawiatura Della z Allegro

Data: 2009-10-26 10:53:59
Autor: Eryk
Klawiatura Della z Allegro
Witam,

Czy ktoś ma klawiaturę Della do zwykłego komputera (nie laptopa) kupioną na Allegro?
Jestem ciekaw czy te kosztujące w granicach 60 zł to oryginały czy podróbki. Może ktoś miał możliwość porównania takiej kupionej przez powiedzmy państwową firmę z tą z Allegro?

Pzdr
Eryk

Data: 2009-10-26 10:11:39
Autor: kamil
Klawiatura Della z Allegro

"Eryk" <toniejestprawdziwy@mail.pl> wrote in message news:4ae571ba$1news.home.net.pl...
[...]

Nie z Allegro, ale z eBay kupowalem i za 60zl nie spodziewaj sie oryginalu ani nawet solidnej podrobki. Niefirmowe tez bywaja dobre, ale za te cene watpie.

Data: 2009-10-28 20:03:57
Autor: omega_fan
Klawiatura Della z Allegro
[...]

A co to jest "państwowa firma"? Znaczy PKP czy Poczta Polska?

Wprawdzie nie Dell, ale Microsoft - kupiony 2 lata temu na Allegro za
25 zł (nowy), działa do dzisiaj bez zarzutu, wygląda bardzo solidnie.
Mało mnie obchodzi czy to podróbka czy nie.

Klawiatura Della z Allegro