Klawiatura USB problemy ? pytanie ... ?

Data: 2009-04-08 22:59:33
Autor: Exploris
Klawiatura USB problemy ? pytanie ... ?
Witam !
Właśnie zaopatrzyłem sie w klawiaturę USB i mam kilka powiedziałbym FUNDAMENTALYCH PYTAŃ:

1. BIOS nie widzi klawiatury, Boot manager - są 2 systemy, ale nie można wybrać jednego z nich bo klawiatury JAKBY NIE BYŁO .. czy to normalne ?
po załadowaniu sterownikaów win xp lampka "num lock" siie zapala i od tego czasu klawiatuta JEST !
czy to normalne zachowanie ? Może trzeba zmienić support w BIOSIE ?
2. Dostałę "gratis przejściówke USB -- -> ps/2 i nie działą ? czyżby przejścówka walnięta ??? tak może się zdarzyc w przypadku gratisów ... porrt PS/2 sprawny podłączałem inna klawiaturę

tak na marginesie mysz ps/2 optyczna pali się cały czas podświetlenie" w trybie oszczędnym przy wyłaczonym komputerze .. czy to normalne ?

Bede wdzięczny za Wasze wypowiedzi dotyczące tego tematu ...

--
Pozdrawiam  ... rageti.
"Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy..."

Data: 2009-04-08 23:34:47
Autor: Mariusz
[...]

Opcja w biosie :)

2. Dostałę "gratis przejściówke USB -- -> ps/2 i nie działą ? czyżby przejścówka walnięta ??? tak może się zdarzyc w przypadku gratisów ... porrt PS/2 sprawny podłączałem inna klawiaturę

Powinna działać "od tak", więc może uszkodzona?

tak na marginesie mysz ps/2 optyczna pali się cały czas podświetlenie" w trybie oszczędnym przy wyłaczonym komputerze .. czy to normalne ?

Zalezy od ustawień płyty.

--
Mariusz

Klawiatura USB problemy ? pytanie ... ?