Klawiatura USB uniemożliwia włączenie komputera

Data: 2009-05-07 20:20:46
Autor: Bartosz Iwanowski
Klawiatura USB uniemożliwia włączenie komputera
Marcin pisze:
Kupiłem wczoraj klawiaturę na USB, podłączyłem ją gdy komputer był włączony i wszystko działało, w biosie również. Dziś gdy chciałem włączyć komputer ten nie reagował, diody na płycie głównej (Asus P5Q Deluxe) migały. Odłączyłem klawiaturę i wszystko zaczęło działać po staremu. Czy ktoś z was spotkał się z czymś takim? Może należy coś zmieni w biosie. Próbowałem podpinać do wszystkich portów i efekt był taki sam.

A jest jakiś komunikat?

Moze wystarczy wyłączyć alarm braku klawiatury?

Georg

Data: 2009-05-07 21:05:51
Autor: Marcin
Klawiatura USB uniemożliwia włączenie komputera
A jest jakiś komunikat?

Moze wystarczy wyłączyć alarm braku klawiatury?

Georg

Komputer się nie włącza. To przypomina sytuacje gdyby ktoś nieustannie włączał i wyłączał zasilanie.

Klawiatura USB uniemożliwia włączenie komputera