Klawiatura USB uniemożliwia włączenie komputera

Data: 2009-05-08 00:36:29
Autor: Marcin
Klawiatura USB uniemożliwia włączenie komputera
Ok, sprawdziłem dokładniej. To co opisałem dzieje się tylko wtedy gdy włączę listwę zasilania. Gdy natomiast ją włączę, bez włożonej klawiatury, a następnie podepnę klawiaturę to wtedy komputer bez problemu można uruchomić. Bios mam najnowszy ale właśnie nie jestem pewien czy to jego sprawa skoro problem pojawia się jeszcze przed uruchomieniem kompa (chociaż może jakieś ustawienia są natychmiastowo brane pod uwagę).

Klawiatura USB uniemożliwia włączenie komputera