Klawiatura USB uniemożliwia włączenie komputera

Data: 2009-05-09 00:48:47
Autor: Doxent
Klawiatura USB uniemożliwia włączenie komputera
staremu. Czy ktoś z was spotkał się z czymś takim? Może należy coś zmieni w biosie. Próbowałem podpinać do wszystkich portów i efekt był taki sam.

uwalona klawiatura, lepiej ją oddaj do sklepu bo ci załatwi płytę główną. Różne ofiary padów USB spotykam kilka razy w miesiącu niestety.

Data: 2009-05-09 09:41:11
Autor: Marcin
Klawiatura USB uniemożliwia włączenie komputera
uwalona klawiatura, lepiej ją oddaj do sklepu bo ci załatwi płytę główną. Różne ofiary padów USB spotykam kilka razy w miesiącu niestety.

Ale podpinałem ją do kilku innych komputerów i wszystko działało. Z tego co udało mi się znaleźć w sieci to może być spowodowane wadą płyty głównej, kilka osób opisywało takie przypadki z urządzeniami USB na mobo Asusa. Po prostu nie będę wyłączał komputera z gniazda sieciowego i nie będzie problemu.

Klawiatura USB uniemożliwia włączenie komputera