Klawiatura a'la IBM

Data: 2009-02-25 20:51:33
Autor: Przemek Wozniak
Klawiatura a'la IBM
goto wrote:

Ostatecznie można kupić http://tnij.com/lIDWP ale może znajdę coś
bliżej i taniej. Do tej pory najbliższa ideałowi jest klawiatura od
maców, ale ona ma kiepski układ klawiszy dodatkowych (po prostu
niektórych brak) i jest biała dzięki czemu szybko widać na niej
nieczystości.

Jeżeli możesz przeboleć te przyciski, to tę płaską makową klawiaturę mogę polecić. Rzeczywiście szybciej się brudzi niż czarna, ale jednocześnie szybciej się ją czyści niż jakąkolwiek inną, którą widziałem - po prostu wycieram wilgotną szmatą i po chwili czyste zarówno przyciski, jak i przestrzeń między nimi.

W porównaniu do UltraX Flat, to klawisze wciskają się lżej - dla jednych to zaleta, dla innych wada. Dla mnie jest ok w tym względzie. Do tego cieżka, porządna i mniej tandetnie wykonana niż UltraX flat. Po 1,5 roku używania częściej używane klawisze trochę się błyszczą. Odrobinę zbyt droga jak na przewodową klawiaturę.

pozdrawiam,
Przemek

Klawiatura a'la IBM