Klawiatura a'la IBM

Data: 2009-02-23 13:41:50
Autor: goto
Klawiatura a'la IBM
Witam,

Czy ktoś z was spotkał się kiedyś może z klawiaturą do desktopa, która
jakością, wygodą i precyzją zbliżona była by do klawiatur z notebooków
IBM'a?

Ostatecznie można kupić http://tnij.com/lIDWP ale może znajdę coś
bliżej i taniej. Do tej pory najbliższa ideałowi jest klawiatura od
maców, ale ona ma kiepski układ klawiszy dodatkowych (po prostu
niektórych brak) i jest biała dzięki czemu szybko widać na niej
nieczystości.

Może ktoś znalazł klawiaturę, której szukam?

Pozdrawiam,
goto

Data: 2009-02-23 23:34:29
Autor: ąćęłńóśźż
Klawiatura a'la IBM
Z rozsądnych cenowo najlepsze wydawały mi się Olivetti.
Ale dziś to juz nie to samo, co kiedyś ;-)
Dawny Dell był półke wyżej, ale drozej.
IBM to raczej w państwowych urzedach nieliczacych się z groszem (sama klawiatura do urzedu niewiele mniej niz składak do domu).
JaC
FUT pecet

-- -- -

Data: 2009-02-24 15:53:22
Autor: Szymon Machel
Klawiatura a'la IBM

Użytkownik "goto" <gozwei@gmail.com> napisał w wiadomości

Może ktoś znalazł klawiaturę, której szukam?

Używam Manhattan Slim.
http://www.sklep.globit.pl/produkt.php?p_id=1841&t_id=8&d_id=572
(sklep wybrałem przypadkowo).

Ale ostatnio będąc w MM widziałem kilka, które powinny spełnić
oczekiwania (też używam laptopa IBM :)

Szymon

Klawiatura a'la IBM