Klawiatura czy wyświetlacz?

Data: 2013-11-23 12:56:57
Autor: Robert Tomasik
Klawiatura czy wyświetlacz?
Użytkownik "Trybun" <Ilicch@jachu.pl> napisał w wiadomości news:l6pqvc$60d$1usenet.news.interia.pl...
Od wczoraj nie mogę normalnie korzystać z klawiatury w telefonie. Klawiatura dotykowa - w układzie pionowym gdy dotykam skrajnych liter np. "p" czy "q" to wyświetlają sie odpowiednio - 'o" i "w", znak do cofania wprowadzonego tekstu, to wyświetla sie litera "m". W układzie poziomym dotknięcie spacji powoduje nie przesunięcie kursora a wyświetlenie znaków będących powyżej klawisza spacji. O co tu może chodzić? Skurczył się ekran, czy co? Dodam jeszcze że sytuacja jest taka sama bez względu na to jakiej klawiatury używam. Telefon nie ma nawet roku, i był dość mało używany. Także trzykrotny reset do ustawień fabrycznych nic nie pomógł.

W wypadku odbionika GPS w takich wypadkach trzeba skalibrować klawiature na ekranie. Zazwyczaj jest na to jakaś procedura. Na telefonach się nie znam, ale podejrzewam, ze dokładnie o to samo chodzi.

Data: 2013-11-23 13:20:14
Autor: JoteR
Klawiatura czy wyświetlacz?
"Robert Tomasik" napisał:

W wypadku odbionika GPS

.... z rezystywnym ekranem ...

w takich wypadkach trzeba skalibrować klawiature na ekranie.

KlawiaturÄ™? Ar ju siur?

Zazwyczaj jest na to jakaś procedura. Na telefonach się nie znam, ale podejrzewam, ze dokładnie o to samo chodzi.

Obawiam się, że w przypadku ekranów pojemnościowych - a takie przecież są montowane we współczesnych smartfonach - taka procedura nie jest dostępna. Przynajmniej nie dla zwykłego użytkownika. Proszę mnie poprawić, jeśli jestem w mylnym błędzie ;-)

JoteR

Data: 2013-11-23 18:11:27
Autor: Trybun
W dniu 2013-11-23 12:56, Robert Tomasik pisze:
[...]

W telefonie chyba nie ma możliwości kalibrowania ekranu, czy też wirtualnej klawiatury, przynajmniej nie ma takich programów do kalibracji w Google Play.

Data: 2013-11-24 17:47:41
Autor: the_foe
W dniu 2013-11-23 18:11, Trybun pisze:
[...]

klawiature na ekranie. Zazwyczaj jest na to jakaÅ› procedura. Na
[...]

mój ojciec ma jakias tania NOkie i tam jest kalibracja ekranu, ale to ekran rezystywny.

--
@foe_pl

Data: 2013-11-25 11:34:07
Autor: Trybun
W dniu 2013-11-24 17:47, the_foe pisze:

[...]

W nawigacji GoClever (Windows) także jest funkcja kalibracji ekranu. Ale chyba nie ma czegoś takiego w urządzeniach z Androidem.

Data: 2013-11-28 22:02:02
Autor: Chris
W dniu 2013-11-25 11:34, Trybun pisze:
[...]

chyba nie ma czegoÅ› takiego w urzÄ…dzeniach z Androidem.

Inny typ ekranu więc nie ma co porównywać.

Data: 2013-11-28 23:14:08
Autor: Trybun
W dniu 2013-11-28 22:02, Chris pisze:
[...]

Tak, pewnie tak. I tak nawiasem - owÄ… nawigacjÄ™  mam zaledwie rok i już zrobiÅ‚ siÄ™ krzyż na ekranie z wpadniÄ™tych pikseli. Już pakowaÅ‚em sprzÄ™t na reklamacjÄ™ gwarancyjna, a tu siÄ™ okazuje że mimo że caÅ‚e uprzÄ™dzenie ma gwarancje na 2 lata, to bateria i wyÅ›wietlacz maja jÄ… tylko na 6 miesiÄ™cy...!

Data: 2013-11-29 01:52:36
Autor: animka
W dniu 2013-11-28 23:14, Trybun pisze:
[...]

zrobił się krzyż na ekranie z wpadniętych pikseli. Już pakowałem sprzęt
na reklamację gwarancyjna, a tu się okazuje że mimo że całe uprzędzenie
ma gwarancje na 2 lata, to bateria i wyświetlacz maja ją tylko na 6
miesięcy...!
To już lepiej sobie kupic nowy telefon, choćby na raty.
Mnie strasznie zaczęły się podobac Samsungi Mini (podejrzałam u jednej dziewczyny w autobusie. Miała biały). Duża czcionka, dobre duże zdjecia.
A szczególnie podoba mi się ten, ale strasznie drogi niestety (nawet na raty się nie opłaca).
http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/gti9192/

--
animka

Data: 2013-12-02 15:08:58
Autor: Trybun
W dniu 2013-11-29 01:52, animka pisze:

[...]

Przecież ten mój obecny to jest nowy telefon.. Niecałe 8 miesięcy, i mimo że nie ma żadnej folii - ani ryski na ekranie.

Ten telefon spod linku faktycznie wydaje się być super. I ta waga - zaledwie 108gram!! Jednak chyba nie dla mnie - nie widzę sensu w wydawaniu na telefon powyżej 1000zł.

Data: 2013-12-03 22:29:58
Autor: animka
W dniu 2013-12-02 15:08, Trybun pisze:
[...]

zaledwie 108gram!! Jednak chyba nie dla mnie - nie widzÄ™ sensu w
wydawaniu na telefon powyżej 1000zł.

Osobiście też nie widzę sensu. Może za chytra jestem.

--
animka

Data: 2013-12-04 20:40:04
Autor: Trybun
W dniu 2013-12-03 22:29, animka pisze:

[...]

Raczej praktyczna, i nie zależy Ci na imponowaniu komuś gadżetami typu telefon.

Klawiatura czy wyświetlacz?