Klawiatura do Smart TV

Data: 2017-01-11 18:48:24
Autor: Cavallino
Klawiatura do Smart TV
Spotkała mnie niemiła niespodzianka, jako że mój LG ma tylko jedno gniazdo usb, na którym chodzi hdd, chciałem dokupić do niego aktywnego, huba usb, żeby podłączyć jeszcze klawiaturę.

Niestety - odtwarzanie z dysku nawet chodzi, ale przy nagrywaniu tv się zbiesił i stwierdził, że przez koncentrator nie można nagrywać i mam podłączyć dysk bezpośrednio.

Tylko że wtedy nie mam możliwości podłączenia klawiatury, zwłaszcza że tv BT też nie ma.

Są jakieś inne opcje?

Skoro po wi-fi chodzi aplikacja ze smartphone, która umie sterować telewizorem (kulawo i mało wygodnie, ale jednak działa), to może ktoś wymyślił jakiś cudowny pilot/klawiaturę z touchpadem/trackballem potrafiącą się łączyć bezpośrednio po wi-fi?

Klawiatura do Smart TV