Klawiatura i mysz bezprzewodowa - problemy z zakłóceniami

Data: 2010-05-20 10:44:59
Autor: xantos
Klawiatura i mysz bezprzewodowa - problemy z zakłóceniami
Od jakiegoś czasu mój zestaw Logitecha (ma około 6-7 lat) zaczął
szwankować - myśle sobie - umiera. W końcu tyle latek wiernie służył ...

Witam.
Czy przypadkiem w domu nie pojawił sie telefon stacjonarny bezprzewodowy ?
Miałem taki przypadek.Pomogło przesuniecie odbiornika telefonu za betonową
ścianę.

Pozdraiwam.

Klawiatura i mysz bezprzewodowa - problemy z zakłóceniami