Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac

Data: 2009-09-30 09:35:02
Autor: Jan Strybyszewski
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
Klawiatura o nie !! Chcemy dotykać, głaskać, muskać !!!

wrzesień 30th, 2009 admin Posted in Google, HTC, LG, Microsoft, Nokia, Ogólnie, Samsung, Windows Mobile, iphone | Edit |
http://teleklony.pl/wp/?p=331

Pamiętam jak dziś. Gdy dwa lata temu pojawił się LG Viewty KU990 w postaci całkowicie dotykowego ekranu bez klawiszy poza zielona i czerwona słuchawką. Mówiłem, “za dwa lata tylko takie telefony mają szanse na rekordową sprzedaż” … wielu pukało się znacząco w głowę. No jak to tak “bez klawiatury” a jak pisac SMSy? Dzisiaj mogę z satysfakcja powiedzieć “a nie mówiłem”. Dlaczego tak się stało iż w 2 lata rynek odszedł od klawiatur numerycznych ?

Pewnie znów powiem nie popularna tezę, ale to znów wina tego okropnego paskudnego i znienawidzonego iPhona, który to wykreował tę modę. Oczywiście wiem ,że wielu z Was się obruszy strasznie, mówiąc iż 7 lat temu były dotykowe telefony. Tak to prawda, ale przez 7 lat Microsoft czy Palm nie potrafili zrobić tego co udało się Apple… porwać użytkowników. Dzisiaj wielu technomaniaków dalej ni czorta nie rozumie i pyta się “Dlaczego iphone się sprzedaje ?” przecież to bez sensu. Windows Mobile jest od lat 10, jest zaawansowany, ale te “głupie ludzie”, “hamburgeros” i inni kupują więcej iphonów niż wszystkie WM razem wzięte!!! Kluczem do zrozumienia rynku masowego jest “interfejs i ekran”. Apple po prostu pokazał, banalny prosty interfejs, składający się z ikonek na 10 kartach, żadnych animacji 3D, Touch Flo latających kosteczek, kuleczek czy wycieraczek od deszczu. Do tego krystalicznie czysty, szklany ekran, widoczny w słońcu, do dziś po 3 latach nie do skopiowania. A wszystko to okraszone “pojemnościowym” dotykiem, gdzie wystarczy muskać. Dlatego właśnie tak wielu ludzi nie rozumie magii iphona, bo zwyczajnie “NIE MIELI Z NIM DO CZYNIENIA”. Ten telefon pozwoli się pokochać tylko temu, kto go dotknie i zobaczy błyskawicą reakcje na polecenia oraz poczuje dziwną tajemniczą magie “naturalnej poprzez gesty rozmowy z ekranem”

Na sukces “touch screen by iphone” najpierw zareagowali “kopierzy chińscy”, problem z nimi jest taki ,że kopiując kształt iphona nie skopiowali jego “serca” a mianowicie “mocy procesora i magii dotyku”.
Co z tego ,że telefon wygląda prawie jak iphone jak wydawanie poleceń polega na wduszaniu ekranu i powtarzaniu naciśnięć co tylko irytuje i drażni, odrazu mamy syndrom WALKI Z TELEFONEM.

Kolejna reakcja przyszła z Korei, obie firmy LG i Samsung odkryły po badaniach iż ludzie chcą telefonu reagującego interaktywnie na dotyk, ale nie taki jak w Windows Mobile rysikowy sztuczny nieco, ikonkowy znany z PC, interfejs użytkownika Windows Mobile wydaję się taki sztuczny, przykład banalny krzyżyk w rogu do zamykania to takie pecetowe (na dodatek w WM odsyła to aplikacje w tło a nie zamyka to takie nielogiczne). W Androidzie i Iphonie NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO jak “close” zauważyliście to ? oba systemy nie mają przycisku “close” !!! bo jest on zwyczajnie zbyteczny. To są drobiazgi których nie zauważamy, ale znacząco wpływają na podświadoma percepcję przyjazności.

Takie drobiazgi ujawniają potrzebę klientom, iż zależy im na “interakcji i naturalności gestów”. Zarówno LG jak i Samsung wypuściły całe serie dotykowców zdobywając z marszu rynek, to właśnie dotykowe telefony zabrały rynek Nokii. Przypominam ,że do dziś Nokia czy SonyEricsson nie wypuściła żadnego dotykowego telefonu nie będącego drogim smartphonem. Totalnie przespali rewolucje. Dziś najlepsze wyniki sprzedaży w pierwszym półroczu miał LG Cookie a obecnie Samsung Avilla. Oba tanie w cenie 1zł w taryfach 50-80zł. To właśnie takie telefony za chwilę staną się normalnością. Klawiatura ekranowa wbrew obawom ma wiele zalet np możliwość modyfikacji jej układu zależnie od potrzeb. Dziś telefony to multimedialne odtwarzacze i cyfrowe pamiętniki.

Co do rynku smartphonów jest jeszcze ciekawiej. Dominująca przez lata Nokia S60v3 bez dotyku z miejsca stała się “passe”, dziś w czołówce sprzedaży samej Nokii jest Nokia 5800 pierwszy model Nokii z dotykiem. W między czasie jednak pojawili się dwaj groźni konkurenci (nie licząc samego iphona) a mianowicie Android i Palm Pre. Oba budowane z myślą o innej filozofii. Android dziś jest poważnym konkurentem Symbiana, jest młodszy, ma za sobą potężne Google wraz z całym ich bagażem aplikacji zintegrowanych z telefonem. Android od startu obsługuje ekrany pojemnościowe czego Nokia do dziś nie potrafi. Najgorzej w wyścigu o dotyk wystartował a właściwie całkowicie przespał sprawę, Microsoft. Jego nowy Windows Mobile 6.5 mający premierę za tydzień nijak nie przystaje do współczesnych oesów. Jest tylko upudrowanym 10 letnim starym systemem. Naprawdę ani Touch Flo ani SPB Mobile Shell niewiele tu pomogą, gdyż za WM ciągnie się problem z architekturą. Zarówno Android jak i iphoneOS trzymają aplikacje w wirtualnej piaskownicy, z której nie wolno jej wyskoczyć inaczej niż przez wystandaryzowane API. Wielu śmieje się, iż aplikacja w iphonie nie może sterować np jasnością ekranu. Ale dzięki temu iphoneOS nie pozwala aplikacji mieszać bezpośrednio ani w swoim “jądrze” ani w hardware. W wypadku Windows Mobile napisanie aplikacji która fizycznie zniszczy hardware jest trywialne. Dzisiejsze systemy nie mogą pozwalać aplikacji mieszać w taktowaniu procesora czy w bibliotekach systemowych. W WM jest to możliwe łączenie z podmianą. Powód wzmożonej kontroli systemu nad aplikacja, to oczywiście wynik upowszechnienia się cyfrowej dystrybucji. Przeciętny posiadacz iphona ma kilkanaście aplikacji i często je zmienia. Posiadacz WM miał 1-2. WM nie wytrzyma ciągłego instalowania i odinstalowania aplikacji. Dlatego by utrzymać się na rynku, WM7 musi być właśnie takie jak Android i iphoneOS i musi wyjść szybko. Premiera w Q4 2010r. to jest potrzebna jak umarłemu kadzidło. Rynek robi się coraz ciekawszy.

Data: 2009-09-30 09:43:32
Autor: gasper
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h9v1o6$mbb$1inews.gazeta.pl...
[...]

idz do sklepu z telefonami a potem napisz sprostowanie ;)

Data: 2009-09-30 09:46:59
Autor: Jan Strybyszewski
gasper pisze:
[...]

Allegro najwiekszy obrot

Samsung S5230 Avila  (sotyk)
Nokia 6300
SonyEricsson C902  (troche dotykowy :)
LG KP500 Cookie  (dotyk)
LG KU990 Viewty (dotyk)
Nokia E51
Nokia 5800 (dotyk)
Nokia N73
Samsung i900 Omnia (dotyk)

CBDO

Data: 2009-09-30 10:36:33
Autor: gasper
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
Allegro najwiekszy obrot

jak to ma sie do zdania:
 Dlaczego tak się stało iĹź w 2 lata rynek odszedł od klawiatur numerycznych ?

Data: 2009-09-30 11:06:19
Autor: Jan Strybyszewski
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
gasper pisze:
Allegro najwiekszy obrot

jak to ma sie do zdania:
Dlaczego tak się stało iż w 2 lata rynek odszedł od klawiatur numerycznych ?

Normalnie.... wiekszosc wypuszczanych telefonow jest dotykowa poza Nokia i SE ktore nie potrafia tego robic.

Data: 2009-09-30 11:15:23
Autor: MaREK
Jan Strybyszewski pisze:

Normalnie.... wiekszosc wypuszczanych telefonow jest dotykowa poza Nokia i SE ktore nie potrafia tego robic.

Co ty piszesz? Moja nokia jest dotykowa i jej dotykowość jest zajebista, póki co, zimy jeszcze ze mną nie przeżyła.

pozdrawiam Marek

Data: 2009-09-30 11:22:18
Autor: Jan Strybyszewski
MaREK pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Chodzilo mi o "mass market" twoja 5800/N97 taka nie jest.
Nokia nie ma nic w cenie 500-800zl z dotykiem (ceny sugerowane)
A Samsung ma Avile i Corby LG ma Cookie i ten nowe cudactwo

Data: 2009-09-30 12:22:34
Autor: gasper
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h9v73b$dcd$1inews.gazeta.pl...
Normalnie.... wiekszosc wypuszczanych telefonow jest dotykowa poza Nokia i SE ktore nie potrafia tego robic.

tak sie składa, że Nokia i SE to większość :)

Data: 2009-09-30 12:23:53
Autor: Jan Strybyszewski
gasper pisze:
[...]

No coz.... zawsze duzo przesypiaja swoje szanse i juz za chwile beda mniejszoscia.  A LG ma to w nosie

i prosze kolejny fajny dla ludu telefonik dotykowy od LG,

LG GD510
http://teleklony.pl/wp/?p=333

Data: 2009-09-30 15:40:36
Autor: gasper
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
jak widać sam sobie przeczysz

Data: 2009-10-02 22:37:44
Autor: Janeo
On 30 Wrz, 09:46, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
gasper pisze:

> Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@w.pl> napisał w wiadomości

> idz do sklepu z telefonami a potem napisz sprostowanie ;)

> [...]

Na Allegro kupują przede wszystkim młodziaki którzy idą za modą,
zupełnie - jak się okaże i będzie Ci głupio :-) - nie dla każdego
idącą z użytecznością (jak to często z "modami" bywa).
Reszta (większa) ma telefony z umów i przedłużeń umów. Rację ma kol.
gasper proponujący Ci obejrzenie wystaw w salonach. Zapominasz, że
spora część użytkowników ceni sobie małe wymiary telefonu, a nie
cegłówki z wielkim ekranem dotykowym.
Tak, że szkoda Twojej twórczości obszernością chyba próbującej
nadrobić mankament subiektywizmu.
Pozdr. - J
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

Data: 2009-10-05 11:20:07
Autor: Jan Strybyszewski
Janeo pisze:

Na Allegro kupują przede wszystkim młodziaki którzy idą za modą,
zupełnie - jak się okaże i będzie Ci głupio :-) - nie dla każdego
idącą z użytecznością (jak to często z "modami" bywa).

Oczywiscie ... czolg jest bardzo uzyteczny ... do sklepu na zakupy.

[...]

A nie zastanawia cie SKAD SIE BIORA TE TELEFONY NA ALLEGRO .... wlasnie z tych twoich wystaw a nie "z powietrza".  Tak wiem ... duza podaz Avili to efekt nie podpasowania :) dobre ... ale bzdurne....

Zreszata... zadanie domowe.... statystyki wyszukiwanych telefonow w Skapcu poczytaj. Nie dyskutujmy o FAKTACH i ICH NEGOWANIU. Pozatym nie mozna sie obrazac na rzeczywistosc i uwazac ze "swiat jest gupi i ma wszy", w psychologii takie zaprzeczanie i udowadnianie ze wlasny wybor byl lepszy ma nawet swoja nazwe... ba nawet kiepski wybor bedzie gloryfikowany

Tak, że szkoda Twojej twórczości obszernością chyba próbującej
nadrobić mankament subiektywizmu.

Nie ma iphona ... tyle w temacie ...

Data: 2009-10-05 04:38:13
Autor: Janeo
On 5 Paź, 11:20, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
A nie zastanawia cie SKAD SIE BIORA TE TELEFONY NA ALLEGRO .... wlasnie
z tych twoich wystaw a nie "z powietrza".
Nie zastanawia.
Allegro = młodziaki = klocki z ekranami dotykowymi.
Pozdr. - J
-- -- -- -- -- -- -- --
http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

Data: 2009-10-05 11:18:32
Autor: Adramelech
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hacdpb$80l$1inews.gazeta.pl:

A nie zastanawia cie SKAD SIE BIORA TE TELEFONY NA ALLEGRO .... wlasnie z tych twoich wystaw a nie "z powietrza".  Tak wiem ... duza podaz Avili to efekt nie podpasowania :) dobre ... ale bzdurne....

Czy to nie ty przypadkiem kilka tyogdni temu pisałeś że duża sprzedaż telefonów nokii na allegro świadczy o tym, że ludzie masową wyzbywają się tego "szitu"?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-09-30 09:45:01
Autor: slaweks
On 30 Wrz, 09:35, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
[...]

Nie odszedł. Z miesiąc nie byłem w żadnym salonie z telefonami ale
jakoś wtedy nie powaliła
mnie wszechobecność telefonów bez klawiatury. Nie ze chowaną
klawiaturą,
której normalnie nie widać tylko wogóle bez. Natomiast zawsze
powalała mnie cena takiego telefonu.

Istnieje coś takiego jak "owczy pęd". Ala ma IPhone Ola ma IPhone. Jak
do tego dodamy,
że Ala i Ola są w przedziale wieku między 10-18 lat to "owczy pęd"
rośnie.
Bo często telefon określa status społeczny głównie nastolatków.

Data: 2009-09-30 19:04:37
Autor: frank drebin
slaweks wrote:
> [...]

rośnie.
Bo często telefon określa status społeczny głównie nastolatków.

Miałeś kiedyś iphona w ręce?
Ja naczytałem się kiedyś takich pierdół pisanych przez takich jak Ty, i kupując telefon nie brałem wogóle iphona pod uwagę.
Za to naczytałem się ochów i achów nad omnią samsunga i już nawet chciałem kupić nowego z allegro.
Na szczęscie okazało się, że jeden znajomy miał to "cudo" do sprzedania i mogłem się dzionek pobawić tym "cudem".
Nic mnie w tym samsungu nie zachęciło do zakupu a z chwili na chwilę rosła irytacja (mimo że z winowsem sobie radzę bez problemów).

Dwa dni później mój syn sobie kupił sobie iphona i po jednym dniu używania też takiego chciałem mieć i sobie kupiłem (2 m-ce temu).
Ot, taki kaprys na urodziny.

Tydzień temu miałem w ręce avilę samsunga. Taka sobie tandetna plastikowa zabawka ze słabym wyświetlaczem i ledwo czułym ekranem.
Może, jakbym nie miał iphona, to bym widział jakieś jej zalety (oprócz ceny), ale niestety.

Aha, mam 40 lat i nie szpanuję telefonem a wyrażenie "owczy pęd" nie jest o mnie.

BTW 2 lata temu kupiłem w play samsunga l760 za 1 zł i twierdziłem, że nigdy nie kupię sobie innego telefonu niż za 1 zł :)

Data: 2009-09-30 18:41:43
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 30 Sep 2009 19:04:37 +0200, frank drebin napisał(a):

[...]

Tandetny rysujący sie plastik, przegrzewająca się elektronika, wybuchające
baterie i brak elementarnych funkcji za taką kasę ci nie przeszkadza?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-30 20:21:07
Autor: frank drebin
Waldek Godel wrote:
[...]

 na razie nie stwierdziłem

przegrzewająca się elektronika,
 jak wyżej (na dodatek nie słyszałem o tym)

wybuchające baterie i
kilka(?) na pare(naście?) milionów?

brak elementarnych funkcji za taką kasę ci nie
przeszkadza?
przeszkadza, ale taka jest dojna polityka firmy Apple (co na szczęście da się obejść).
Ale poza tym wszystko mi się podoba :)

Data: 2009-09-30 19:24:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 30 Sep 2009 20:21:07 +0200, frank drebin napisał(a):

Tandetny rysujący sie plastik,
 na razie nie stwierdziłem

po 2-3 miesiacach tył jest cały porysowany

przegrzewająca się elektronika,
 jak wyżej (na dodatek nie słyszałem o tym)

wpisz w google, przegrzewa się do tego stopnia, ze białe modele się wręcz
odbarwiają z tyłu, dotyczy modelu 3GS. Ostatnio w tajemniczy sposób białe 3GS znikły z oferty kilku europejskich
operatorów, tzn. na stronie jest do wyboru czarny/biały a poniżej dopisek,
że białe są niedostępne

wybuchające baterie i
kilka(?) na pare(naście?) milionów?

Na tyle dużo, że Unia Europejska rozważa zakaz sprzedaży iPhone na terenie
Europy.

brak elementarnych funkcji za taką kasę ci nie
przeszkadza?
przeszkadza, ale taka jest dojna polityka firmy Apple (co na szczęście da się obejść).
Ale poza tym wszystko mi się podoba :)

ok, twoje pieniądze, twój wolny wybór :-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-30 20:37:22
Autor: frank drebin
Waldek Godel wrote:
[...]

na szczęście mam czarnego 3G

wybuchające baterie i
kilka(?) na pare(naście?) milionów?

Na tyle dużo, że Unia Europejska rozważa zakaz sprzedaży iPhone na
terenie Europy.

Pewnie jakby to był jakiś sagem czy siemens, to by nie było problemu

dobrze to spuentowałeś

Data: 2009-09-30 21:23:28
Autor: ToMasz
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
frank drebin pisze:
(..)

ok, twoje pieniądze, twój wolny wybór :-)
dobrze to spuentowałeś
pozdrawiam

to ja moze delikatniej, miałeś pewno nie jeden telefon, na początku
dzwoniłeś i SMSowałeś. W którymś tam modelu z radością przyjąłeś
możliwość zmiany dzwonka na inny niż 8 wbudowanych.
Teraz masz iPhona który przerasta możliwościami poprzednika (chyba) wiec
prosze napisz w czym przerasta albo jak Ty potrafisz go wykorzystać. Nie
jestem trolem i nie szukam drugiego dna i  nie próbuje Cie zdenerować.

ToMasz

Data: 2009-09-30 21:53:01
Autor: Kilian
[...]

To ja się tak na szybko podepnę:

1. Od groma softu - spawdzenie programu TV/kursu walut/najnowszych wieście z fafnastu serwisów informacyjnych/włączenie kilkudziesięciu kanałów tematycznych w Mieście Muzyki z RMF FM/obejrzenie PDFa w oryginale 1:1/konsola do gier/...
2. Rewelacyjna responsywność - miałem Xperię i ta Xperia do iPhona to jak PC XT do Pentiuma
3. Przeglądarka internetu - żadną inną nie mogłem połączyć się sensownie z moim bankiem. W iPhone mogę przelać kasę, ściągnąć potwierdzenie przelewu w PDFie i wysłać jako załącznik mailem
4. W sumie jej funkcje powodują, że często nie biorę laptopa do klientów ze sobą, bo wszystko mogę zrobić iPhonem

Pozdro

Kilian

Data: 2009-09-30 21:06:50
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 30 Sep 2009 21:53:01 +0200, Kilian napisał(a):

[...]

i brak elementarnej funkcjonalności jak wysłanie/odebranie wizytówki po
bluetooth i paru innych rzeczy jeszcze. To też jest jak przecudnej urody
Ferrarri, najnowszy hybrydowy model, który jeździ 300 na godzinę, pali 1
litr na 100 km, wygląda przecudnie i jeździ fantastycznie, ale nie umie
skręcać w prawo.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-30 22:17:51
Autor: Kilian
[...]

Odbieranie wizytówki bo BT to elementarna fukncjonalność??? Na pewno nie dla mnie. Dla mnie elementarną fukncjonalnością jest możliwość szybkiego korzystania z sieci, a tu iPhone nie ma absolutnie żadnej konkurencji. Patrz punkt 1 - wszystkie te rzeczy mam po naciśnięciu jednej ikonki, nawet z live streamingiem z wyścigów F1. Sorry, ale dla mnie inne telefony jakie miałem, np. Xperia to totalny przeżytek,

Kilian

Data: 2009-09-30 23:10:50
Autor: frank drebin
Kilian wrote:
[...]

podpisuję się pod wszystkim co napisałeś

Data: 2009-09-30 23:32:45
Autor: ToMasz
frank drebin pisze:
Kilian wrote:
[...]

Do Jana:

Popatrz na to co ludzie piszą. Ty swoje wiesz. PAmiętasz o czym pisał
kiedyś tam SErgiusz? A reszta?
Z dzisiejszego wątku mozna zrobic takie podsumowanie:
gładzik - do bani. gps - ktoś go włączył? aparat foto- nieistotny. WiFi-
Być moze, i to tylko jako dostęp do WWWi streamingu z sieci.
Dodatkowy soft - tak bo jest go dużo. jaki konkretnie? Yyyyyy.. no...
nie padła zadna nazwa. Względy dotyczące wymiany list kontaktów,
synchronizacji, wspomnianego przesyłania po BT-nieistotne.
Responsywność TAAAAK! nikt inny tak niema - przecież to śmieszne. Nie
zebym uważał ze to niepotrzebny parametr, ale są tysiące szybciej
reagujacych urządzeń. live streamingiem z wyścigów F1! Super! jakie to
ma zastosowanie?. Siedisz na kiblu i gapisz sie na ekranik,  bo żona
patrzy w TV na M jak miłość? JEsteś w pociagu i oglądasz? nawet jak masz
zryczałtowany internet GSM to w ile osiagniesz limit? w 3 dni?
Wiem ze w iPhonie internet jest najbardziej zajebisy, ale na litość
boską PCty posprzedawaliście? wszystkei strony Wam chodzą na iPhonie?
czy raczej wszystkeie 3? (3 konieczne) Bez rysika klikacie? W urzędach
czesto są takie terminale z dostępem do netu, ze stroną miast itp. są w
nich ekrany 17 cali z dotykiem.PRobowałem z tego skorzystać,  naprawde
wole myszke, albo gładzik na laptopie+kursor. Jakoś nie wyobrażam sobie
"wygody" w korzystaniu z netu na 3 calach palcem. Co wcale nie przeczy
tezie, ze moze to być wygodniejsze niz na Xperii.

Tak wiec rozumiesz mój punkt widzenia? (nie musisz sie z nim zgadzać!)
Ludzie kupili sobie ferari bo im sie kolor podoba, reszta nie istotna.
Brawo. ważna jest marka...

ToMasz

Data: 2009-09-30 23:51:19
Autor: Kilian
[...]

Do Jana? Czy do Kiliana? :)

Ja to widzę inaczej: iPhone nie jest pomyślany jako maszyna do wszystkiego, ale w moim przypadku może często zastąpić laptopa.

GPS - korzystam, owszem.
WiFi - do całej sieci
Soft - hmm... popatrzmy... Bieżące notowania walut, Mobile Office, natywny serwis Heise, Miasto Muzyki RMF FM, natywne Allegro, wiadomości Onet, pełny program TV, RDP, VNC, program do raportowania przebiegu samochodu dls US, SSH... Czyli w praktyce wszystko czego potrzebuję JA do MOJEJ pracy.

Jeszcze raz: iPhone nie jest zamiennikiem laptopa, ale często pozwala mi na zostawianie laptopa w domu lub skorzystanie z różnych serwisów skądkolwiek. Zdarzyło mi się serwisować PCta po RDP, bo nie było innej możliwości.

W sumie uważam iPhona za produkt najbardziej odpowiadający moim wymaganiom. Synchronizacja list kontaktów - przez cztery lata z WM nie miałem takiej potrzeby, więc raczej jest to dla mnie funkcja zbędna. Ktoś jej potrzebuje? No problem, niech nie wybiera iP.

Pozdro

Kilian

Data: 2009-10-01 09:07:39
Autor: Jan Strybyszewski
[...]

Ale o co ci chodzi.... ze nie ma kamery do videorozmow a kiedy ostatnio zrobiles videocalla ?  A .... w wigilie... 2008r.

Aparat foto jest jaki jest w HTC za 2500zł lepszy niz w iphonie NIE JEST.  Wifi ladnie dziala w iphonie akurat a MiastaMuzyki RMFFM na ipodzie w streamingu a jakze slucham wlasnie teraz.

Dodatkowy soft - tak bo jest go dużo. jaki konkretnie? Yyyyyy.. no...
nie padła zadna nazwa.

Need For Speed gra ktorej nie bedzie mial zaden WM :) i FIFA i FPSy.

Względy dotyczące wymiany list kontaktów,
synchronizacji, wspomnianego przesyłania po BT-nieistotne.

Ale o co chodzi ? Gdzie i komu chcesz wysylac wizytowki po BT.  W zyciu nei widzialem praktycznego rozwiazania w naturze...

Responsywność TAAAAK! nikt inny tak niema - przecież to śmieszne. Nie
zebym uważał ze to niepotrzebny parametr, ale są tysiące szybciej
reagujacych urządzeń.

Tiaaa jasne .... bez kozery powiem MILION takich uradzen.
WY WMiarze macie dziwna manie uznawania wyzszosci telefonu po ilosci niedopracowanych czy ulomnych dodatkowych funkcji zwyklemu zutkownikowi nie potrzebnych. Za to ignorujecie beznadziejne rozwiazania uzywane na codzien zastosowane w WM.  Dla mnie bomba.

Wiem ze w iPhonie internet jest najbardziej zajebisy, ale na litość
boską PCty posprzedawaliście? wszystkei strony Wam chodzą na iPhonie?

Ale o co chodzi ... jak cos lepsze w iphonie to uzywjmy argumentu ze PCet lepszy.  Chyba zaponiales juz jak twoi koledzy od WM przez ostatnie 3 lata bradzlowali sie internetem w telefonie a teraz raptem "nikt tego nie uzywa' bo mamy peceta.  Moze mniej hipokryzji ?

[...]

Ja tez sobie nie wyobrazam na urzadzeniu z WM.

Tak wiec rozumiesz mój punkt widzenia? (nie musisz sie z nim zgadzać!)
Ludzie kupili sobie ferari bo im sie kolor podoba, reszta nie istotna.
Brawo. ważna jest marka...

Z tym Ferrari to jakas obsesja ?

ToMasz

Data: 2009-10-01 10:12:46
Autor: Adramelech
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:ha1kgs$i5$1inews.gazeta.pl:

Need For Speed gra ktorej nie bedzie mial zaden WM :) i FIFA i FPSy.

http://smartmobile.pl/tag/need-for-speed

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-01 12:24:01
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:ha1kgs$i5$1inews.gazeta.pl:

Need For Speed gra ktorej nie bedzie mial zaden WM :) i FIFA i FPSy.

http://smartmobile.pl/tag/need-for-speed

Ale bidaaaaa graficzna

Pozdrawiam!

Data: 2009-10-01 12:26:25
Autor: Jan Strybyszewski
Jan Strybyszewski pisze:
Adramelech pisze:
[...]

O kurcze Gsensor... troche glupio sie teraz niektorzy musza czuc ... wymachiwanie w powietrzu TouchemHD to przeciez takie pryszczerskie i zalosne.  Kolejny port z tego brzydkiego paskudnego iphona...

Data: 2009-10-01 12:01:48
Autor: Adramelech
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:ha205i$jcn$3inews.gazeta.pl:

Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Chyba zapomniałeś przeprosić za "Need For Speed gra ktorej nie bedzie mial zaden WM".

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-01 14:12:06
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:

Chyba zapomniałeś przeprosić za "Need For Speed gra ktorej nie bedzie mial zaden WM".

No slusznie towarzyszu Nokia 6600 tez miala NFS w Javie.... ale czy napewno o to ci chodzilo.

Data: 2009-10-01 13:04:35
Autor: Adramelech
Adramelech pisze:

Chyba zapomniałeś przeprosić za "Need For Speed gra ktorej nie bedzie
mial zaden WM".

No slusznie towarzyszu Nokia 6600 tez miala NFS w Javie.... ale czy napewno o to ci chodzilo.

Raczej o co _ci_ chodziło?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-01 18:03:25
Autor: ToMasz
Jan Strybyszewski pisze:

Popatrz na to co ludzie piszą. Ty swoje wiesz. PAmiętasz o czym pisał
kiedyś tam SErgiusz? A reszta?
Z dzisiejszego wątku mozna zrobic takie podsumowanie:
(...)
[...]

nie rozumiesz. NA próbę odpowiedzi w czym nowy iPhone jest lepszy od
poprzedniego telefonu, odpowiadasz ze jest lepszy od każdego z WM.
Zupełnie nie o to mi chodziło. Olej na 10 minut cały microsoft z WM
(BTW. Olej cały microsoft jak Sergiusz, to pogadamy inaczej) i popatrz
jak ludzie zamieniają dobre, telefony na jeszcze lepsze ale za to
wykorzystywane w 35%. Twój przedpiśca wymienił naprawde dużą porcje
użytecznego softu, (choć nie do konca) z którego korzysta... 1% iPhonów?
Dla reszty to bez znaczenia... Ważne ze telefon jest trendy. Wypadało by
napisać "ludzie jedcie gówno bo miloiny much nie mogą sie mylić" jednak
raz nie chce nikogo urazić, a dwa nie wszyscy właściciele iphona,
dokonali zakupu tylko dzieki reklamie, a nie dzieki szarym komórkom

ToMasz

Data: 2009-10-01 19:09:03
Autor: frank drebin
ToMasz wrote:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

napisz krótko i szczerze: Miałeś choć w ręce?

Data: 2009-10-01 20:44:01
Autor: ToMasz
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
(...)

napisz krótko i szczerze: Miałeś choć w ręce?

nie. skąd ten pomysł?

ToMasz

Data: 2009-10-02 07:38:43
Autor: Jan Strybyszewski
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
ToMasz pisze:
(...)
napisz krótko i szczerze: Miałeś choć w ręce?

nie. skąd ten pomysł?

Buhahahah wiedzialem...

Data: 2009-10-01 21:52:58
Autor: Kilian
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac

napisz krótko i szczerze: Miałeś choć w ręce?

Daj spokój, to nie ma sensu. Równie dobrze ja mogę się kłócić o zaletach/wadach np. Blackberry bazując na artykułach prasowych. Tym bardziej będę zacierzewiony, im bardziej go nie miałem w ręku. Tu już nie chodzi o wady/zalety, ale o oponowanie dla zasady.

Pozdro

Kilian

Data: 2009-10-02 07:38:23
Autor: Jan Strybyszewski
ToMasz pisze:

[...]

Bzdury piszesz, liczba aplikacji na przcietnym iphonie jest 5 razy wieksza niz na przecietnym WM.  Wiec wybacz ale opowiadasz jakies kocopaly. Iphona nie da sie zrobic slabszego bo straci CALY SWOJ UROK czyli "szybkosc"

[...]

Oczywiscie sie myslisz .... i nie masz pojecia o iphonie. proponowalem juz test .... na wlascicielach Omnii ktorzy kupili je z powodu marketingu nie instalujac ZADNEJ aplikacji a mogli kupic o polowego tanszego Samsunga bezOS ktory niemal ma idetyczne menu i funkcje.

Wiec wybacz ale akurat wlasnie iphoniarze korzystaja z "roznorodnych mozliwosci" rozbudowy swoich urzadzen wedle wlasnym potrzeb co pokazuje wielkosc obrotu AppStore.  I chodzbys tupal i stukanl nie udowodnisz bzdury o marketingu....

Data: 2009-10-02 09:23:03
Autor: BaX
[...]

Aplikacji w stylu, flet, cygaro, kufel z piwem i podobne? Co za APLIKACJE instaluje gosposia z gdańska? Jedną z niewielu która była przydatna, APLIKACJI nie dupereli, to soft do podglądu kamer online z sieci, tyle że ona jest płatna. Reszta to właśnie bzdety które instalują dzieci, gosposie i pospolity kowalski po to żeby pochwalić się przed znajomymi.

Data: 2009-10-02 09:27:32
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:

[...]

Co znaczy przydatne... np wybacz dla niektorych miastomuzyki jest przydatne dla innych fajne UI do gazeta.pl  a dla innego klient facebooka.  Jestes w bledzie myslac ze przydatny jest tylko kontroler oleju w turbinie elektrowni wodnej

Data: 2009-10-02 09:41:22
Autor: BaX
[...]

Jak zwykle pływasz i odchodzisz od sedna, napisz nam może więc o co ci chodziło:
"Bzdury piszesz, liczba aplikacji na przcietnym iphonie jest 5 razy wieksza niz na przecietnym WM"
Jakie to aplikacje kowalski instaluje i to 5x więcej na iphonie niz WM???

Data: 2009-10-02 09:48:23
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:

[...]

Rozne od TomToma do iBeer ale to nie twoj interes to Kowalskiego...
Tak wiem na WM wszyscy zaczyna od aplikacji zmieniajacych WM w cos uzywalnego z SPB Mobile Shell, TouchFlo  i innych na dzien dobry :)

Data: 2009-10-02 10:00:47
Autor: BaX
[...]

No popatrz..

Tak wiem na WM wszyscy zaczyna od aplikacji zmieniajacych WM w cos uzywalnego z SPB Mobile Shell, TouchFlo  i innych na dzien dobry :)

Ale co Ci do tego to sprawa użytkownika WM co mu odpowiada?

Data: 2009-10-02 10:08:37
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:

Tak wiem na WM wszyscy zaczyna od aplikacji zmieniajacych WM w cos uzywalnego z SPB Mobile Shell, TouchFlo  i innych na dzien dobry :)

Ale co Ci do tego to sprawa użytkownika WM co mu odpowiada?

Alez niech uzywa czego chce przeciez mu nei zagladam.... to wy ciagle macie obsesje iphona, przypominam ze moja krytyka nie dotyczyla aplikacji na WM tylko "architektury niestabilnosci i interfejsu".

Data: 2009-10-02 11:15:46
Autor: BaX
[...]

Ja nie mam problemów o których piszesz, używam WM6.1, dwa iphony które mamy w firmie nie robią nic więcej niż mój HTC i HTC kumpla. Odbierają połączenia, przypominaja o tereminach, czasami robią zdjęcia, robią za navi. Wsio. Nie widze żadnej przewagi iphona nad HTC. /mamy dwa takie i dwa takie/

Data: 2009-10-02 11:31:00
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:

[...]

Ale to co robia robia lepiej :) lepiej sie na nich wybiera numer, lepiej przeglada galerie i lepiej uzywa stremowanego radia.

Data: 2009-10-02 12:46:40
Autor: BaX
[...]

 Najlepiej to jak trzeba wybrać numer palcem jadąc autem po mieście, o jakim radiu mówisz? Gdzieś coś wspominałem o radiu? Nie wydaje mi się, nikt nie ma czasu na takie duperele w pracy szczególnie, że mamy dostęp do TV-sat, netu itd.

Data: 2009-10-02 14:16:31
Autor: frank drebin
BaX wrote:
[...]

I o to chodzi człowieku, nikt ze świadomych użytkowników nie oczekuje, żeby iphone robił jakieś "cuda na kiju" niczym jakiś PDA.
To tylko użytkownicy jakichś htc próbują przekonać użytkowników iphonów, że zakupili gówno.

Nie widze żadnej przewagi iphona nad
HTC. /mamy dwa takie i dwa takie/

Jak to się stało, że wogóle zakupiono te dwa iphony w firmie, gdzie pracuje dwóch użytkowników htc? :)

Data: 2009-10-02 13:22:17
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 2 Oct 2009 14:16:31 +0200, frank drebin napisał(a):

[...]

to krzyk rozpaczy rozsądku gwałconego wszechobecnymi reklamami wpającymi
wszystkim, jakie to przełomowe i wyprzedzające wszystko inne na rynku
urządzenie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-02 15:01:18
Autor: frank drebin
Waldek Godel wrote:
[...]

Ale jeżeli odrzucimy typowy marketingowy bełkot typu :"przełomowe i wyprzedzające wszystko
inne na rynku urządzenie" to znaczy że iphone to złe urządzenie?

Data: 2009-10-02 14:24:24
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 2 Oct 2009 15:01:18 +0200, frank drebin napisał(a):

Ale jeżeli odrzucimy typowy marketingowy bełkot typu :"przełomowe i wyprzedzające wszystko
inne na rynku urządzenie" to znaczy że iphone to złe urządzenie?

Po pierwsze jeżeli odrzucimy marketingowy bełkot przekazywany jako
marketingowy, czyli przez wszystkich tzw. dziennikarzy pod pozorem
obiektywnego tekstu, to pozostanie urządzenie skrywające pod nieprzeciętnie
ładnym interfejsem (choć już przeciętnieje) dosyć przeciętny zestaw
funkcji, dosyć przeciętną a nawet poniżej przeciętnej jakość za kompletnie
nieprzeciętną cenę.

Bo to jest własnie drugi problem (poza powszechnie obraźliwą dla
inteligencji reklamą i kryptoreklamą) iPhone - w normalnej sytuacji, kiedy
to urządzenie byłoby oferowane przez przeciętnego producenta w takiej cenie
- nikt by tego nie kupił. Przeszłoby w zasadzie niezauważone - poza jakimiś
niszowymi środowiskami.

Chcąc dokonać porównania ze światem tzw. szołbiznesu, iPhone to taka Lady
Gaga czy ta, jak jej tam.. Rutowicz.. wielki szum medialny, wiele hałasu o
nic, jest każdej gazecie, czy zasługuje, czy nie.. jest znany(-a) z tego że
jest znana.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-02 19:00:34
Autor: frank drebin
Waldek Godel wrote:
[...]

Cena jest z kosmosu, dlatego swojego I kupiłem prawie rocznego w cenie nowej omni.
Ale tak jest, kiedy wychodzi się na rynek z fajnym urządzeniem z ogromną pamięcią jako pierwszy.

Tylko czemu ludzie nie kupują n95, która też jest droga, na dodatek w Polsce nokia stoi wysoko?

Data: 2009-10-02 18:11:23
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 2 Oct 2009 19:00:34 +0200, frank drebin napisał(a):

Ale tak jest, kiedy wychodzi się na rynek z fajnym urządzeniem z ogromną pamięcią jako pierwszy.

To nie jest prawda - w momencie wejścia pierwszego iPhone na rynek były już
urządzenia które mogły mieć większą pamięć, w dodatku wciąż rozszerzalną w
razie potrzeby. iPhone musisz sprzedać i kupić droższy model.

Tylko czemu ludzie nie kupują n95, która też jest droga, na dodatek w Polsce nokia stoi wysoko?

tego nikt nie rozumie, tak jak nikt nie rozumie czemu wciąż najbardziej
kultowymi autami w Banana Republic of Poland są Golf i Passat

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-05 11:08:09
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Podaj nazwe modelu ... z 32GB pamieci wbudowanej.

tego nikt nie rozumie, tak jak nikt nie rozumie czemu wciąż najbardziej
kultowymi autami w Banana Republic of Poland są Golf i Passat

No faktycznie Golf i VW to u Niemcow sie wogole nie sprzedaje.... czy moglbys sie nie osmieszac ?

Wiem chodzilo ci o Golfa II :)

Data: 2009-10-02 15:51:45
Autor: BaX
[...]

Nie, póki co jeden koleś tu na grupie wmawia wszystkim, że rozwiązania z iphona to jedyne mające rację bytu na rynku, rewolucja którą NALEŻY BEZWZGLĘDNIE uznać za dominującą obojętnie czy komuś odpowiada czy nie odpowiada.

Nie widze żadnej przewagi iphona nad
HTC. /mamy dwa takie i dwa takie/

Jak to się stało, że wogóle zakupiono te dwa iphony w firmie, gdzie pracuje dwóch użytkowników htc? :)

Każdy sobie rzepke skrobie.

Data: 2009-10-05 11:06:19
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

Bzdura ... Zacytowalem "badania" i "wyniki" sprzedazy ... na ktorych oparlem teze ze ludzie chca ... dotykowcow... i takich "like iphone"
Wybacz ale tu nie ma O CZYM GADAC CZY POLEMIZOWAC TAKIE SA FAKTY.

Oczywiscie zawsze mozna powiedziec ze Hammer jest swietny na zakupy tylko nic to nie zmieni poza usmieszkami politowania zdrowej czesci spoleczenstwa

Data: 2009-10-05 11:51:51
Autor: BaX
[...]

Fakty są takie, że telefon komórkowy stał się urządzeniem które ludzie kupują bez względu na intensywność i sposób ich wykorzystania. Tyle że dobór urządzenia nie idzie w parze z sposobem użytkowania i potrzebami. Teraz telefon kosztuje grosze więc ma go prawie każdy, a ci co kupują patrzą to co jest modne i o czym się mówi no bo jak komórka to musi być modna, szczególnie jeżeli chodzi o kobiety. Dokładnie tak jak z internetem i komputerami, kiedyś komputer /laptop/ to było narzędziem, teraz jest zabawka ale wiele ludzi kupuje laptopy za 3-4kzl nawet wtedy jak używają go do skype i gg. Dobór urządzenia jest dokonywany na zasadzie "panie ma być dobry i ładny" żeby żonie się podobał. Identycznie jak z komórkami. Nie znasz zasad działania rynku i preferencji jakimi kierują się ludzie kupując elektroniczny sprzęt użytkowy bo bardzo często jest on absurdalny. Nie liczą się aspekty techniczne ale wizualne, a pytania w stylu czy ma pan monitory w innym kolorze niż czarne, np brązowe/zielone?! bo mi nie pasuje czarny do mebli to już nie tylko w kawałach się pojawiają.

Oczywiscie zawsze mozna powiedziec ze Hammer jest swietny na zakupy tylko nic to nie zmieni poza usmieszkami politowania zdrowej czesci spoleczenstwa

A co nie jest? Dziwne, w USA większość jeździ PODOBNEGO GABARYTU pojazdami, tam to jest normalne. Trafiłeś sobie chyba w kolano bo przecież to ci co wymyślili iphona jeżdzą na zakupy hamerami itp.

Data: 2009-10-02 21:43:58
Autor: ToMasz
Jan Strybyszewski pisze:
BaX pisze:

Jak zwykle pływasz i odchodzisz od sedna, napisz nam może więc o co ci
chodziło:
"Bzdury piszesz, liczba aplikacji na przcietnym iphonie jest 5 razy
wieksza niz na przecietnym WM"
nie wierze! udowodni!
[...]

czy da sie sprawdzić ile jest programów na appStore, abo ile nawigacji
obejmujacych polske sprzedano?

ToMasz

Data: 2009-10-02 09:26:27
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

Rozumiem ze to o Samsungu Omnii z Windows Mobile napisaliscie ?

Data: 2009-10-01 09:01:17
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:

[...]

Ty smiesz mowic o funkcjonalnosci ktorej WM nie ma, bo nawet wybrac numer w nim to jakis szalony pomysl z dupy Billa.

Nie oslabiajcie mnie swoja glupota.  Tylko czemu ten WM to co buiold to bardziej wyglada jak iphone ot glupcy

Data: 2009-09-30 23:01:49
Autor: ToMasz
Kilian pisze:
[...]

Trzeba by przyjąc jednostkę miary szacunowej. nie twierdze ze "od groma"
to mało, ale jak narazie na WM jest więcej. Co ważniejsze, czasem
bardziej przydatnego albo profesjonalnego. PRosze nie wyśmiewaj tego
faktu, bo jak _narazie_ to zam pare, parenaście firm które korzystają z
PDA z WM ( bez telefonu) do codziennej pracy. z iPhone nie, i jak
_narazie_ tak sie nie stanie ze względu na pewien specyficzny tryb
wgrywania oprogramowania...
1:1/konsola do gier/...
ktorej zaletą w porównaniu do PSP jest... bo moim zdaniem brak joysticka
w konsoli to jakas super nowiość, poczekam moze wiecej producentów gier
wprowadzi gry "na gładzik" zamiast ma pady/joystick/myszke
2. Rewelacyjna responsywność - miałem Xperię i ta Xperia do iPhona to jak PC XT do Pentiuma
tu sie zgodzę, bo porównanie wybrałeś tak jak byś porównywał ferrari do
malucha, ale w kategorii cena filtra oleju. JA prosiłem o to zeby
przedmówca napisał jakie przydatne funkcje iPhona powodują ze jest
zajebisty. Tak wiec 98% telefonów dorównuje responsywnością iPhonowi.
akurat Xperia, erykr320 i wiekszość PDA z WM - nie.
3. Przeglądarka internetu - żadną inną nie mogłem połączyć się sensownie z moim bankiem. W iPhone mogę przelać kasę, ściągnąć potwierdzenie przelewu w PDFie i wysłać jako załącznik mailem
"żadną inną" - a masz wybór? Wydaje mi sie ze z pośród wszystkich
telefonów i PDA iPhone nie jest jedynym urządzeniem dzieki któremu mozna
robić przelewy w Twoim banku. jeśli chcesz mógłbym zaryzykować zakład.
4. W sumie jej funkcje powodują, że często nie biorę laptopa do klientów ze sobą, bo wszystko mogę zrobić iPhonem
FAjnie. pogratulować. JA akurat ma taki biznes ze mnie odwiedzają
przedstawiciele i chcą coś sprzedać. żaden niema iPhona, ale nie ważne.
Zastanawiam sie jak Ty przeglądasz iphonem swoje stany magazynowe,
pokazujesz zdjęcia produktów, w tym samym czasie otwerając pdfy z danymi
technicznymi, następnie wystawiasz fakture. bo drukowanie to juz pestka?

Fajnie ze jesteś zadowolonym użytkownikiem, ale zwróc uwage ze wszystko
co wg. Ciebie jest zaletą iPhona jest również zaletą innych telefonów.
Teraz od Waldka dostaniesz ostrą krytykę, i niską ocene inteligencji,
ale dziwicie się? ja czasami nie. To grupa dyskusyjna, ale o telefonach,
o ich zaletach, wadach problemach i rozwiazaniach. tu niema gospodyń z
gdańska które są przekonane ze jakiś tam telefon jest zajebisty bo TYLKO
na nim mozna przelewac pieniądze z banku albo uruchomić grę.

JA jestem zagorzałym przeciwnikiem głaskaczy/wciskaczy, bo potrafie
siedząc na fotelu fryzjera (autentyk z poniedziałku) pod tą "kołderką"
nie patrząc na telefon jedną ręką odblokować go, wyłączyć dzwieki,
zablokować. Tak samo mogę zrobić 30 innych "knifów" bo mam guziki!

Pozdrowienia
ToMasz

Data: 2009-09-30 23:33:11
Autor: Kilian
[...]

Ja piszę o swoich doświadczeniach. Jeśli masz jakieś bardzo specyficzne wymaganie to owszem, WM może być lepszym rozwiązaniem.

[...]

No owszem, ale ja ta konsola jest niejako "wbudowana" w telefon, więc mam "dwa w jednym". W razie czego mogę dać dziecku do pogrania w czasie podróży/czekania u lekarza/...

[...]

??? Za Xperię zapłaciłem tyle samo pod koniec zeszłego roku co za iPhona...

[...]

Ja mówię o Smartfonach. Mam też jakiegoś LG za 110,- PLN z MM i jest responsywny, ale to nie ta kategoria.

[...]

Na Xperiii (miałem więc mogę porównywać) ani IE ani Opera nie dawała rady. Oczywiście można mieć laptopa z GSMem, ale telefon mam zawsze przy sobie, laptopa czasem.

[...]

Wszystko za pomocą przeglądarki. Cenniki mam w PDFach, stanów magazynowych nie mam, to trochę inny biznes. Faktury też klientowi na miejscu nie wystawiam, co najwyżej wysyłam oferty stworzone online. Dane techniczne w PDFach, które mogę przesłać mailem lub pokazać na miejscu. Na pewno na laptopie łatwiej i iPhone jest bardziej wyjściem awaryjnym, ale DA SIĘ. Nie twierdzę że iPhone uszczęśliwi wszystkich, ale w moim przypadku się sprawdza.

[...]

Na innych może można, ale na iPhone można wszystko naraz :). Jak pisałem, na WM przelewy nie działały, na Symbianie już lepiej. Za to na Symbianie nie było innych rzeczy, pomijam że wieszał się regularnie (N73) oraz bez przerwy wyświtlał błąd o przepełnieniu pamięci (co skutkowało niemożnością wysłania czy odebrania SMSów) mimo że wszystkie SMSy/MMSy/zdjęcia/whatever były wykasowane.
..
Reasumując: nie miałem telefonu który by mi odpowiadał w takim stopniu ja iPhone. Inni mogą mieć inne wymagania/oczekiwania, ale dla mnie iPhone jest najlepszym fonem z jakiego korzystałem (a z WM korzystalem ze cztery lata - od ERA MDA Compact II do Vario III).

Co do Waldka - opinię o nim mam już wyrobioną, więc jego posty to mogę traktować co najwyżej jako rozrywkę.

[...]

To akurat z iPhonem też mogę :) 30 innych knifów pewnie nie, ale jakoś nigdy nie miałem potrzeby robienia czegoś inaczej. Na pewno nie da się pisać smsów na ślepo, wciskaczem jest to możliwe, ale jak często jest taka potrzeba?

Pozdro

Kilian

Data: 2009-10-01 09:15:31
Autor: Jan Strybyszewski
ToMasz pisze:

Trzeba by przyjąc jednostkę miary szacunowej. nie twierdze ze "od groma"
to mało, ale jak narazie na WM jest więcej.

Pokaz gdzie ?  Chcesz staniemy na ulicy i bedziemy sprawdzac te dodatkowe aplikacje na WMach przechodniow. Tylko zebys sie nei zdziwil.

I prosze nie mow mi nie AppStore nie jest atutem

[...]

Ja tez wlasnie PKP sobie dla konsuktorow kupilo Casio z WM. I co z tego szary kowalski ma gleboko w dupie ze na WM istnieje program do obslugi zamowien w pizzeri.

ktorej zaletą w porównaniu do PSP jest... bo moim zdaniem brak joysticka
w konsoli to jakas super nowiość, poczekam moze wiecej producentów gier
wprowadzi gry "na gładzik" zamiast ma pady/joystick/myszke

Patrz durni wydawcy i uzytkownicy, ze tez nie czytaja polskiego usenetu tylko gry wydaja na te "popierdolke nie konsole"

[...]

Nie chodzi o funkcje chodzi o "przyjaznosc interfejsu i wygode logike".
99% gopodyn z Gdanska ma gleboko z tylu czy na dana platforme jest "czytnik komputera pokladowego Opla".

FAjnie. pogratulować. JA akurat ma taki biznes ze mnie odwiedzają
przedstawiciele i chcą coś sprzedać. żaden niema iPhona, ale nie ważne.

Bo iphone to jest bardziej telefon czy multimedialny odtwarzacz niz PDA.
I chyba kazdy to rozumie poza betonowymi WMiarzami ktorzy uwazaja ze najwazniejsze w telefonie jest funkcja podglady stanu oleju w elektrowni wodnej.

Zastanawiam sie jak Ty przeglądasz iphonem swoje stany magazynowe,
pokazujesz zdjęcia produktów, w tym samym czasie otwerając pdfy z danymi
technicznymi, następnie wystawiasz fakture. bo drukowanie to juz pestka?

Iphone nie sluzy do tego.  Jakos nie masz peretensji ze twoj Opel Astra Kombi nie moze wozic betonu ?  Co nie znaczy ze Bdetoniarka jest swietna by wyskoczyc na zakupy do supermarketu.

Fajnie ze jesteś zadowolonym użytkownikiem, ale zwróc uwage ze wszystko
co wg. Ciebie jest zaletą iPhona jest również zaletą innych telefonów.

Jakby tak bylo iphone by sie nie sprzedal.... i prosze nie mow o prania mozgu czy marketingu bo wiekszych oszustow jak Microsoft to nie znajdziesz.

[...]

Ale rozumiem ze telefon w ktorym szybciej wykonasz banalna czynosc jest beznadziejny tylko dlatego ze nei sprawdza poziomu oleju w frytkownicy ?

Co to za bzdury ?

[...]

No widzisz straszne .... w Androidzie potrafie to JEDNYM nacisnieciem.

Data: 2009-09-30 21:55:59
Autor: Kilian

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:nt2x1gjahnrq.dlglepper.institute.com...
Dnia Wed, 30 Sep 2009 20:21:07 +0200, frank drebin napisał(a):

Tandetny rysujący sie plastik,
 na razie nie stwierdziłem

po 2-3 miesiacach tył jest cały porysowany

Bzdura. Mam go trzy miesiące i nie mam ani jednej ryski.

przegrzewająca się elektronika,
 jak wyżej (na dodatek nie słyszałem o tym)

Nie stwierdzono

[...]

No pacz pan, żona ma białego i jakoś nie widać

wybuchające baterie i
kilka(?) na pare(naście?) milionów?

Na tyle dużo, że Unia Europejska rozważa zakaz sprzedaży iPhone na terenie
Europy.

Wkleić Ci fotki wybuchniętych Nokii?

brak elementarnych funkcji za taką kasę ci nie
przeszkadza?

tzn jakich elementarnych?

BTW, podszkoliłeś ten angielski czy nadal jest on na poziomie polskiego rolnika?

Data: 2009-09-30 21:13:35
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 30 Sep 2009 21:55:59 +0200, Kilian napisał(a):

Bzdura. Mam go trzy miesiące i nie mam ani jednej ryski.

No popatrz.. pogratulować. Niestety, inni uzytkownicy nie mieli takiego
szczęścia
Zobacz choćby tutaj:
http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=1167157
zapewne zaraz wytłumaczysz, że strona jest niewiarygodna.

Nie stwierdzono

pewnie 357 tysięcy stron się myli...
http://www.google.com/search?q=iphone+overheating&btnG=Szukaj&hl=pl&client=opera&rls=pl&hs=tZQ&sa=2

No pacz pan, żona ma białego i jakoś nie widać

http://www.engadgetmobile.com/2009/06/26/white-iphone-3gs-reportedly-overheats-turns-a-browner-shade-of/
pewnie też się mylą, skądże mieliby się znać...

Wkleić Ci fotki wybuchniętych Nokii?

Nie, wklej mi link do informacji, że KE rozważa ban na Nokie, z powodu
masowości tego zjawizka

BTW, podszkoliłeś ten angielski czy nadal jest on na poziomie polskiego rolnika?

O.. widzę, że wszyscy fani iPoo muszą mieć ten sam poziom co
iStrybyszewski. Zapytałbym czy znasz poziom rolnika z autopsji, ale nie
będe obrażał rolników, większość z nich to ludzie na poziomie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-30 22:20:39
Autor: Kilian
[...]

Taaa... No pacz Pan, jakoś nadal się nie mogę doczekać wyjaśnienia z legalnością AppStore. Może jednak spróbujesz?

Kilian

Data: 2009-10-01 09:16:55
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:

O.. widzę, że wszyscy fani iPoo muszą mieć ten sam poziom co
iStrybyszewski. Zapytałbym czy znasz poziom rolnika z autopsji, ale nie
będe obrażał rolników, większość z nich to ludzie na poziomie.

No coz wlasnie wylazi betoniarnia od WM taki Waldus to beton najczystszej wody ale zamiast uzyc argumentu uzywa chamstwa. Tak to jest z prostakmi gdy nie maja argumentow.... szanujmy jednak niepelnosprawnych umyslowo.

Data: 2009-10-01 12:20:22
Autor: cpt. Nemo
frank drebin wrote:

Ale poza tym wszystko mi się podoba :)

O i to ze mozesz nosic ze soba na totalnych odludziach zapasowa baterie
?
A masz ja jak potem wymienic ?

Pozdrawiam, Leszek

Data: 2009-10-01 12:24:42
Autor: Jan Strybyszewski
cpt. Nemo pisze:
frank drebin wrote:
Ale poza tym wszystko mi się podoba :)

O i to ze mozesz nosic ze soba na totalnych odludziach zapasowa baterie
?
A masz ja jak potem wymienic ?

O maj got.... ile razy wymieniales baterie w swoim WM bo ja ANI RAZU.

Data: 2009-10-01 12:58:23
Autor: cpt. Nemo
Jan Strybyszewski wrote:

O maj got.... ile razy wymieniales baterie w swoim WM bo ja ANI RAZU.

Zdarza sie :) potrafie ja zarznac w kilka godzin chocby uzywajac
nawigacji czy OziExplorera np. dla zapisu trasy wyprawy a dodatkowo
troche fotek, troche radia, troche rozmow. Dla pewnosci staram sie miec
zawsze druga baterie naladowana na ful. W sytuacji zeglowania po
jeziorach tez sie przydaje :)

pozdrawiam,

Data: 2009-10-01 13:01:35
Autor: Jan Strybyszewski
cpt. Nemo pisze:
Jan Strybyszewski wrote:

[...]

Z iphonem nie ma tego problemu :) nie ma OziExplorera :) i radia :) heheheh

A calkiem powaznie wbudowanie baterii mialo na celu zmniejszenie urzadzenia i uczynienie go solidniejszym. Wystarczy poczytac jak w co drugim Kaiserze,Hermesie i w 90% Wizardow  na aukcjach allegro  sa poklejone plastrem klapki. A w zadnym iphonie nie ma tego :)

Data: 2009-10-01 12:43:32
Autor: frank drebin
cpt. Nemo wrote:
frank drebin wrote:

Ale poza tym wszystko mi się podoba :)

O i to ze mozesz nosic ze soba na totalnych odludziach zapasowa
baterie ?
A masz ja jak potem wymienic ?

Ładuję co 2 dni.
Co z tego, że moja n6310i trzymała 10 dni, skoro wtedy ani nie dzwoniłem tyle co teraz (drogo było), grałem na niej w węża na malutkim jednokolorowym wyświetlaczu, netu ani wifi nie miałem. Nie mówiąc o filmach czy muzyce.

Są jeszcze np. takie cuda jak ktoś potrzebuje:
http://www.allegro.pl/item754248603_ipower_xpal_dodatkowa_bateria_do_iphone_hit.html
http://www.allegro.pl/item752792311_bateria_zewnetrzna_ladowarka_ipod_iphone_2g_3g.html

Data: 2009-10-01 11:51:30
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 1 Oct 2009 12:43:32 +0200, frank drebin napisał(a):

Są jeszcze np. takie cuda jak ktoś potrzebuje:
http://www.allegro.pl/item754248603_ipower_xpal_dodatkowa_bateria_do_iphone_hit.html

wiesz, że to kosztuje tyle co trzy oryginalne akumulatory do HTC Touch HD i
dziesięć nieoryginalnych? A przy okazji robi z telefonu nieforemną kobyłę o
rozmiarach urządzenia z wbudowaną klawiaturą QWERTY?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-01 12:55:42
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Ile razy wymieniles baterie w swoim Kaiserze bo "ci padla" ?  Twoj Kaiser wyglada bez dodatkowna grubszego niz ten iphone z dodatkami.

Data: 2009-10-01 08:59:50
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:

Tandetny rysujący sie plastik, przegrzewająca się elektronika, wybuchające
baterie i brak elementarnych funkcji za taką kasę ci nie przeszkadza?

Buhahhaa Dajesz Waldus do pieca swoja ignoracja.... Ze niby HTC nie robi tandety za 2500zł nie oslabiaj mnie, iphone przynajmniej ma szklany nie rysujacy sie ekran ktory widac w sloncu a nie plastikowa wciskana folia popierdolke do uzywania tylko w piwnicy

Data: 2009-10-01 12:39:48
Autor: cpt. Nemo
Jan Strybyszewski wrote:

, iphone przynajmniej ma
szklany nie rysujacy sie ekran ktory widac w sloncu

No to jest prawdziwa zaleta.

pozdrawiam, Leszek

Data: 2009-10-01 11:53:37
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 1 Oct 2009 12:39:48 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

, iphone przynajmniej ma
szklany nie rysujacy sie ekran ktory widac w sloncu

No to jest prawdziwa zaleta.

niespecjalnie. Tzn widać tak samo jak na innych współczesnych urządzeniach,
za to digitizer masowo pęka przy najlżejszym naprężeniu. Tak masowo, że aż
stało się zaletą - przy tej skali sprzedaży digitizery na ebayu są
taniutkie. Niemniej sama wymiana wymaga lekkich zdolności ginekologicznych
plus czas oczekiwania na przesyłkę. I nawet te taniutkie z wysyłką to
jakieś 150-200 zł wychodzi.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-01 12:56:54
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Buhahahah Waldus moglbys sie nie kompromitowac i poczytac co nie co o ekranach iphonow zanim palnie sie tak kosmiczna bzdure.

Bo na allegro digitizerow do WM to wogole nie ma. No ale faktycznie lufcika 2,6cala to ciezko zniszczyc

Data: 2009-10-01 13:37:58
Autor: BaX
[...]

No właśnie nie ma i kumpel ma problem bo rozwalił nowiutkiego iphona /ekran pajęczyna/ na lotnisku. Wypadł mu z kieszeni wewnętrznej marynarki jak się schylał po torbe. Żeby było śmieszniej to było to w USA i zaśpiewali mu za naprawe 250$.

Data: 2009-10-01 13:08:17
Autor: cpt. Nemo
Waldek Godel wrote:
[...]

To wiem bo kilku znajomych mialo juz taka przygode :(
Mi chodzi wylacznie o widocznosc w sloncu, szkla nie chce bo sie jednak
potrafi porysowac a folie latwiej samemu wymienic na nowa i mozna wybrac
czy sie chce blysk czy mat czy polmat. Ta porzadna tania nie jest ale
nic mi za to nigdy nie peklo :)

Pozdrawiam,

Data: 2009-10-01 13:25:07
Autor: Jan Strybyszewski
cpt. Nemo pisze:
Waldek Godel wrote:
[...]

Alez iphone z folia na ekranie tez działa,  wiec o co chodzi. Waldus puszcza baki wystarczy spojrzec na przedmioty na allegro ile jest "nie dzialajacych" ekranow w kazdej kategorii by wiedziec ze chodzby Waldus tupal nozkami foliowe digitizery sa 3krotnie mniej wytrzymale mechanicznie i 5 krotnie mniej wytrzymale na liczbe nacisniec  oraz kilunastokrotnie mniej wytrzymale na "pole magnetyczne"

Data: 2009-10-01 12:41:02
Autor: Jan Strybyszewski
cpt. Nemo pisze:
Jan Strybyszewski wrote:

, iphone przynajmniej ma
szklany nie rysujacy sie ekran ktory widac w sloncu

No to jest prawdziwa zaleta.

No ... mialem Omnie .... tam to w wakacje na plazy mozna obejrzec swoja fryzyre po wyjsciu z wody tylko.

pozdrawiam, Leszek

Data: 2009-10-01 12:50:16
Autor: cpt. Nemo
Jan Strybyszewski wrote:
cpt. Nemo pisze:

No to jest prawdziwa zaleta.

No ... mialem Omnie .... tam to w wakacje na plazy mozna obejrzec
swoja fryzyre po wyjsciu z wody tylko.

Alez ja naprawde potwierdzam ze to duza zaleta. Nie wiem czemu Garmin
moze, Apple moze a z innymi to bardzo roznie az do tragicznie bywa.

pozdrawiam,

Data: 2009-10-01 12:54:28
Autor: Jan Strybyszewski
cpt. Nemo pisze:
Jan Strybyszewski wrote:
cpt. Nemo pisze:

[...]

Ja ci powiem czemu.... bo to kosztuje a na youtubie i tak w norach kreca filmy to po co przeplacac.  Dlaczego metolowe PDA zamienily sie w plastikowe popierdolki bo klient to kupi ?  A teraz wez w reke takiego Diamonda i iphona i zrozumiesz dlaczego iphone TYLE kosztuje.

Data: 2009-10-01 08:58:12
Autor: Jan Strybyszewski
slaweks pisze:

[...]

Podawalem "telefony o najwiekszym obrocie na allegro" na 9 pierwszych 5 jest dotykowcami.

[...]

I pewnei dlatego dorosli kupuja AVile zamiast 5310

Data: 2009-10-01 11:45:29
Autor: BaX
[...]

Weź Ty się palnij w łeb, od kiedy to ilość sprzedanego towaru świadczy o jego jakości lub "lepszości" od konkurencji. Popularne wcale nie znaczy lepsze, zazwyczaj oznacza przystępniejsze /tańsze/. Gdyby te Twoje rankingi miały przełożenia na rzeczywistość to garnitury z targu były by lepsze od tych od Armaniego, a Skody lepsze od BMW bo się ich więcej sprzedaje.

Data: 2009-10-01 12:45:26
Autor: frank drebin
BaX wrote:
[...]

Czyli w/g twojego sposobu myślenia, jak coś kosztuje tyle samo ale sprzedaje się gorzej, to znaczy jest lepsze?
Kurcze, czemu ludzie tego nie wiedzą?

Data: 2009-10-01 11:54:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 1 Oct 2009 12:45:26 +0200, frank drebin napisał(a):

Czyli w/g twojego sposobu myślenia, jak coś kosztuje tyle samo ale sprzedaje się gorzej, to znaczy jest lepsze?

iPhone kosztuje tyle samo? Od kiedy? skoro staniał prawie o połowę, to może
i ja sobie kupię...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-01 12:57:37
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

No widzisz kosztuje wiecej a sprzedaje sie lepiej.... widac ludzie cenia jakosc zamiast full plastik z wciskanym ekranem o nazwie Omnia czy inny Diamond

Data: 2009-10-01 13:27:45
Autor: BaX
[...]

Więcej od czego bo nawet w tej dyskusji przynajmiej raz napisałeś, że HTC kosztuje 2000zl?

Data: 2009-10-01 13:29:59
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

Iphone 3GS nowy kosztuje wiecej ... od kazdego HTC a jednak ludzie go wybieraja. Cud panie....

Ale nie licz na to ze Leo za 3000zł bedzie sie sprzedawal

Data: 2009-09-30 16:13:13
Autor: BaX
[...]

Bueheheheh, jeszcze chwila i zaczniesz pisać wierszem albo rymować. Weź wyluzuj, iphon to jest zwykła szpanerska zabawka dla ludu. Typowy produkt przeznaczony dla klienta dla którego instrukcja w postaci jednej kartki z notesu jest nie do przeskoczenia. Wypisz wymaluj docelowy odbiorca - hamburgożerca zza oceanu ale na szczęści nie jest to jedyny produkt na rynku.

Data: 2009-10-01 08:56:26
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:

[...]

Jak moze byc szpanerska jak jest dla ludu.   Moze jednak trza myslec.
Nigdzie w USA nie moze byc szpanerska skoro kazdy ja ma.  Uzgodnij zeznania z Waldusiem czym jest iphone bo sie zle dyskutuje

Data: 2009-10-01 11:38:40
Autor: BaX

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:ha1jrq$ptu$1inews.gazeta.pl...
BaX pisze:

[...]

Za skomplikowane aby zrozumiec? Właśnie dlatego ludzie ją kupują bo uważają, że to taki trendy wynalazek i trzeba go mieć, w rzeczywistości wielu nabywców po za posiadaniem i pokazywaniem nie robi z nim nic więcej jak robienie fotek i dzwonienie. Ślepa pogoń za trendem nic więcej. Popularność wynikająca z potrzeby posiadania czegoś co jest modne bo jest inne. Tylko równie dobrze można by naśladować Jacykowa, on też jest "inny" :)))))

Data: 2009-10-01 12:32:42
Autor: frank drebin
BaX pisze:

[...]

Tak trudno zrozumieć, że ludzie cenią sobie wygodę zamiast komplikowania?
Tak trudno zrozumieć, że wolą duży czytelny, jasny ekran widoczny w słońcu, który się muska a nie wciska?

Że ludzie używają iphona tylko do robienia fotek i dzwonienia? A co jeszcze potrzeba normalnemu człowiekowi nie prowadzącemu biznes?
W końcu to tylko telefon.

Ja w wolnej chwili z nudów pogram sobie na niej,
posłucham czegoś z 12GB muzyki (z wyświetlaniem tekstu na ekranie),
obejrzę film z napisami, na który nigdy nie miałem czasu w domu (konwersja divxa trwa 20min). *Śmiałem się* wcześniej z ludzi oglądających filmy w ten sposób, dopóki sam nie zobaczyłem jakości i wygody.

Po przełożeniu karty sim *(15sekund bez wyłączania telefonu)* mam internet (używam simdaty plusa bo mój playowski jest sporo za drogi) poszukam interesujących mnie rzeczy w necie.

Co z tego że mam na nim quick office (odczyt i edycja txt i doc.), z czego skorzystałem może ze dwa razy?
Mam też na nim normalną bardzo dobrą nawigację, której raz użyłem dla testu a nie z potrzeby.

I najważniejsze, że mam to w jednym niedużym urządzeniu a nie w czterech (mp3, foto, telefon i nawigacja) na dodatek z wygodnym interfejsem.

Data: 2009-10-01 13:09:21
Autor: Adramelech
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
"frank drebin" <blablabla@wyp.pl> Odpowiedz na
obejrzę film z napisami, na który nigdy nie miałem czasu w domu
(konwersja divxa trwa 20min). *Śmiałem się* wcześniej z ludzi

A czemu musisz robić konwersje? Nie lepiej wrzucic xvida/divxa tak jak jest? Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-01 17:38:17
Autor: frank drebin
Adramelech wrote:
[...]

Zaguglałem i widzę że jest jakiś YXFlash, ale co z napisami?
I jaka jest płynność oglądania i przesuwania?

Data: 2009-10-02 07:34:42
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:
[...]

Przeciez tego zaden WM nie uciagnie poza Snapdragonem hehehehe.
Pozatym po co uzywac jakiegos pirackiego dziadowskiego kodeka skoro AVC jest tym czego potrzeba i co jest uniwersalne czy na iphonie czy Androidzie

Data: 2009-10-02 09:47:44
Autor: cpt. Nemo

Przeciez tego zaden WM nie uciagnie poza Snapdragonem hehehehe.

Bzdury Wasze prawisz :)
U mnie tylko uzywam divx lub rmvb.

Pozatym po co uzywac jakiegos pirackiego dziadowskiego kodeka skoro
AVC
jest tym czego potrzeba i co jest uniwersalne czy na iphonie czy
Androidzie

Czyli jakies egzotyczne badziewie i to jeszcze trzeba przetwarzac ?

Pozdrawiam, leszek

Data: 2009-10-02 10:06:35
Autor: Jan Strybyszewski
cpt. Nemo pisze:
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości

Przeciez tego zaden WM nie uciagnie poza Snapdragonem hehehehe.

Bzdury Wasze prawisz :)
U mnie tylko uzywam divx lub rmvb.

Alez oczywiscie po zgubieniu 10% (dla gownianej jakosci bo GAPI)
lub 40% szybkosci/klatek:) a to tylko VGA

90.2% / HTC Diamond / Qualcomm MSM 7201A 528 MHz / GAPI / IS / WM6.1
67% / HTC Diamond / Qualcomm MSM 7201A 528 MHz / GDI / IS / WM6.1

Alez oczywiscie wiemy ze nic innego poza Qualkozlomem HTC nie produkuje.

Czyli jakies egzotyczne badziewie i to jeszcze trzeba przetwarzac ?

No oczywiscie ze divixy to format sklepowy

Data: 2009-10-02 11:02:38
Autor: Adramelech
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:ha4cbd$nso$1inews.gazeta.pl:

[...]

Tobie się zdaje że WM to tylko HTC?
Samsung Omnia na treinerze Martixa o wynikach którego pisałeś robi 160%
i około 110% na wersji 800x480. To wystarczy do większości filmów z netu.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-02 11:00:27
Autor: Adramelech
Adramelech pisze:
[...]

Jak zwykle nie masz pojęcia o czym piszesz.
Pozatym po co uzywac jakiegos pirackiego dziadowskiego kodeka skoro AVC

I znowu skarbnica wszechwiedzy. Piracki to był Divx;)3.11, DivX i Xvid to w pełni legalne(ten drugi OpenSource)kodeki mpeg4 profil ASP.
90% filmów w necie to właśnie Xvid. Ściągasz film z neta, wrzucasz w fon i oglądasz. Masz problemy z obcym włączasz sobie napisy.
jest tym czego potrzeba i co jest uniwersalne czy na iphonie czy
Androidzie

A do AVC to już trzeba marnować czas na rekompresje. Kolega wyżej pisał że zajmuje to 20 minut czasu.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-02 13:26:11
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:
[...]

Oczywiscie ze wyniki TCPMP na pdaclub zfalszowalem. Oczywiscie ze niektorym 15fps w niczym nie przeszkadza ale nie zaklinaj rzczywistosci

I znowu skarbnica wszechwiedzy. Piracki to był Divx;)3.11, DivX i Xvid to w pełni legalne(ten drugi OpenSource)kodeki mpeg4 profil ASP.

Nie mowilem o kodeku ale o filmach nimi kodowanych

90% filmów w necie to właśnie Xvid. Ściągasz film z neta, wrzucasz w fon i oglądasz. Masz problemy z obcym włączasz sobie napisy.

Ja nie kradne

Data: 2009-10-02 21:25:09
Autor: ToMasz
Jan Strybyszewski pisze:
Adramelech pisze:
[...]

cytuje: "jakiegos pirackiego dziadowskiego kodeka"
uuuuu chyba niewiesz co piszesz, a potem mataczysz..
drugi cytat:
"skoro AVC jest tym czego potrzeba i co jest uniwersalne czy na iphonie
czy Androidzie"
uniwersalny:
1.obejmujący całość, dotyczący wszystkiego lub wszystkich
2.mający wszechstronne zastosowanie
wiec jeśli mamy 100 producentów telefonów i kodek jest wbudowany w
system w 2 modelach to napewno nie jest uniwersalny. nawet jeśli
wiekszość kupionych w tym roku ma wbudowany ten kodek - to też niejest
uniwersalny.

Ja sobie myśle ze Ty głupi nie jesteś,  a skoro nie jesteś ( mam
nadzieje ze sie nie myle) to o takich banałach wiesz. Jednak o ile Ci
znam to raz ze sie bedziesz wadził, a dwa ze rzucisz we mnie jakimś
gównem, a potem nazwiesz mnie hipokrytą, choć plujesz na Microsoft na
grupach, jednocześnie używając ich produktów. Kradzione czy im zapłaciłeś?

ToMasz

Data: 2009-10-05 11:11:13
Autor: Jan Strybyszewski
ToMasz pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
Adramelech pisze:
[...]

Tomaszu .... podaj nazwe w sklepu gdzie legalnie nabywamy filmy w Xvidzie..  dziekuje .... za uwage....

drugi cytat:
[...]

Tak kodeka H.264 uzywa sie
a) w telwizja naziemnej cyfrowej
b) w telwizji cyfrowej satelitarnej
c) w sklepach z cyfrowa zawartosci (filmy programy)\
d) w iTUnes Store jako zrodlo materialu video.

[...]

Jest uznanym formatem dystrybucji cyfrowej... jest uniwersalny bo obsluguje go dzis kazdy sprzet od satelitarnego po wszelkie masci PVRy w odroznieniu od Xvida i Divixa

Data: 2009-10-05 11:06:33
Autor: Adramelech
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hacd8k$2rh$5inews.gazeta.pl:

ToMasz pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
Adramelech pisze:
[...]

Znowu mataczysz.
Ja swoje filmy z wakacji trzymam w Xvidzie, tak samo zgrywane z TV programy.
I akurat zagadnienie czy filmy z netu są legalne czy nie, nie ma nic do rzeczy.
Sugerujesz że konieczność rekodowania filmów ściągniętych z netu, by obejrzeć ja na iPhone to kolejny fiuczer filmy Aplle, mających uchronić użytkowników przed niebezpieczeństwiem "kradzionych" filmów?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-05 12:45:01
Autor: cpt. Nemo
[...]

Ja kupuje filmy na DVD i sam sobie przerabiam na divxa po to zeby moc to
potem na wszystkim ogladac. Na telefonie, na odtwarzaczu na komputerze,
laptopie czy netbooku. Tak skompresowany film umieszczam na karci, karte
w czytniku i voila :)
Moge isc do dowolnego znajomego i obejrzec na jego sprzecie :)

Pozdrawiam, Leszek

Data: 2009-10-05 12:55:59
Autor: Jan Strybyszewski
cpt. Nemo pisze:
[...]

A ja na H.264 i mam to samo a nawet bardziej bo moj tuner satelitarny potrafi odtworzyc

Moge isc do dowolnego znajomego i obejrzec na jego sprzecie :)

Tiaaa chyba ze ma Mante :)

Data: 2009-10-05 09:21:19
Autor: Adramelech
[...]

Ok, czekam na wyniki wg których ŻADEN WM(po za Snapdragonem) nie pociągnie popularnie używanego do testów trainera matrixa w 640x480.
Jak w końcu trafisz na wyniki z PDA procem PXA to daj znać.

I znowu skarbnica wszechwiedzy. Piracki to był Divx;)3.11, DivX i Xvid
to w pełni legalne(ten drugi OpenSource)kodeki mpeg4 profil ASP.

Nie mowilem o kodeku ale o filmach nimi kodowanych

Ja tam nie wiem o czym tam sobie mówiłes, ale pisałeś o kodeku, co zresztą ToMasz poniżej ci wytknął.

90% filmów w necie to właśnie Xvid. Ściągasz film z neta, wrzucasz w
fon i oglądasz. Masz problemy z obcym włączasz sobie napisy.

Ja nie kradne

Przede mną nie musisz się tłumaczyć. Sprawa odnosiła się do gościa który musiał rekodować filmy zanim wrzucił je w swój telefon.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-05 11:32:41
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:

Ok, czekam na wyniki wg których ŻADEN WM(po za Snapdragonem) nie pociągnie popularnie używanego do testów trainera matrixa w 640x480.
Jak w końcu trafisz na wyniki z PDA procem PXA to daj znać.

Chlopie .... czy ta grupa ma w nazwie PDA czy telefonia ?
Tak wiem sa ogryzki ... rynkowe z PXA... ale ... to tylko odpryski jakie zawsze wystepuja w "swiecie doskonalym".  Pozatym akurat ten material jest marny ... jakosciowo i ma proporcje od czapy 3:4

Ja tam nie wiem o czym tam sobie mówiłes, ale pisałeś o kodeku, co zresztą ToMasz poniżej ci wytknął.

Skrot myslowy.

Przede mną nie musisz się tłumaczyć. Sprawa odnosiła się do gościa który musiał rekodować filmy zanim wrzucił je w swój telefon.

Na popularnym telefonie z WM tez musi rekodowac wiec o co chodzi ?

Data: 2009-10-05 10:44:09
Autor: Adramelech
Adramelech pisze:

[...]

PDA z modułem GSM, dobrze wiesz o co chodziło. Dla ciebie cały świat WM ogranicza się do HTC i "ich" Qualcomma?

Tak wiem sa ogryzki ... rynkowe z PXA... ale ... to tylko odpryski jakie

Samsung, Gigabyte, Toshiba, Asus?

zawsze wystepuja w "swiecie doskonalym".

Znaczy w świecie HTC?

Pozatym akurat ten material jest marny ... jakosciowo i ma proporcje od czapy 3:4

Bez znaczenia. Jest używany powszechnie do testów. Jeżeli PDA(z modułem GSM) odtwarza go płynnie to i innej filmy pójdą. Dlatego używa się go do testów czyż nie?

Ja tam nie wiem o czym tam sobie mówiłes, ale pisałeś o kodeku, co
zresztą ToMasz poniżej ci wytknął.

Skrot myslowy.

Raczej twój kolejny błąd, do którego nie potrafisz się jak zwykle przyznać.
Jak ściemnianie że w WM krzyżyk minimalizuje programy. Krzyżyk ma taką funkcje jaką mu się przypisze. W większosci urządzeń jest to standardowo minimalizowanie programu, ale nic nie stoi na przeszkodzie by zmienić mu funkcjonalność na zamykanie.
Przede mną nie musisz się tłumaczyć. Sprawa odnosiła się do gościa
który musiał rekodować filmy zanim wrzucił je w swój telefon.

Na popularnym telefonie z WM tez musi rekodowac wiec o co chodzi ?

Mój model samsunga jest popularny ale jakoś nie musze rekodować filmów, jeśli bym chciał je oglądać na nim. Znowu te HTCowe klapki na oczach?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-05 12:55:12
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:

[...]

Wejdz na pdaclub.pl to chyba forum tych z WM nie ?  Widzisz tam jakis ruch w dzialach Palmofonow innych niz Samsung i HTC ?

PXA maja kilka wad jak brak zintegrowanych modlow telefonicznych z UMTS/EDGE. Co podnosi pradozernosc i cene.  A o PXA nie musisz mowic sam pokazywalem Matrixa w tescie Himki z 2003r. gdzie wynik to 106%

Data: 2009-10-05 11:14:46
Autor: Adramelech
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hacjbi$1f0$1inews.gazeta.pl:

Wejdz na pdaclub.pl to chyba forum tych z WM nie ?  Widzisz tam jakis ruch w dzialach Palmofonow innych niz Samsung i HTC ?

A Samsungi i900, i780 to niby co mają?
PXA maja kilka wad jak brak zintegrowanych modlow telefonicznych z UMTS/EDGE.

Jaki to ma związek z odtwarzaniem filmów?

Co podnosi pradozernosc i cene.  A o PXA nie musisz mowic sam pokazywalem Matrixa w tescie Himki z 2003r. gdzie wynik to 106%

HTC też już szuka innego dostawcy procesorów niż Qualcomm,

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-05 12:22:08
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 5 Oct 2009 11:14:46 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

HTC też już szuka innego dostawcy procesorów niż Qualcomm,

Nie szuka, tylko testuje inne rozwiązania. Jak zresztą każdy producent.
Jest mały problem - nie ma na rynku niczego co byłoby choćby zbliżone do
Qualcomma. Mam na myśli cały kompletny chipset GSM/EDGE/3G/HSDPA/HSUPA
zintegrowany z WLAN/BT/GPS mający dobre parametry nadawczo odbiorcze
(Qualcomm ma bardzo dobre), niski pobór prądu, małe rozmiary i niezłe
zintegrowanie całości, przy braku istotnych wad (jak przegrzewanie się
chipsetu iPhone 3GS). Po prostu nie ma.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-06 09:13:27
Autor: Adramelech
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> Odpowiedz na news:10z98wtzwa8mo$.dlglepper.institute.com:

[...]

Czyli jest świetna nisza rynkowa by w nią skoczyć i wygryźć Qualcomma. Skoncze studia to zakładam firme;))) Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-01 13:25:34
Autor: BaX
[...]

wygodę? w czym? w tym, że jadąc samochodem musze patrzeć na ekran żeby trafiać w cokolwiek? No doprawdy zajebista wygoda.

Tak trudno zrozumieć, że wolą duży czytelny, jasny ekran widoczny w słońcu, który się muska a nie wciska?

Ja ekranu nie dotykam wcale bo nie mam takiej potrzeby, jestem w stanie kciukiem jednej ręki wybrać to co mnie interesuje.

Że ludzie używają iphona tylko do robienia fotek i dzwonienia? A co jeszcze potrzeba normalnemu człowiekowi nie prowadzącemu biznes?
W końcu to tylko telefon.

Potrzeba do tego AŻ iphona? Zapewne tylko dlatego, że taka moda

[...]

W kinie też siedziesz za drzwiami i patrzysz przez dziurke od klucza na ekran? Ale jasne, smiejemy się z innych dopóki sami tego nie robimy.

I najważniejsze, że mam to w jednym niedużym urządzeniu a nie w czterech (mp3, foto, telefon i nawigacja) na dodatek z wygodnym interfejsem.

Te warunki spełnia mnóstwo innych urządzeń.

Data: 2009-10-01 13:28:33
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:

wygodę? w czym? w tym, że jadąc samochodem musze patrzeć na ekran żeby trafiać w cokolwiek? No doprawdy zajebista wygoda.

No zapewne z jednym reka trzymasz Wma druga rysik i mowisz ze tak prosciej nie kompromituj sie.

[...]

Cud panie .... a moja Nokia 6310 tez wybiera numery.

[...]

A to juz teraz bractwo WMiarzy ma decydowac o potrzebach innych ?

[...]

Alez oczywiscie zaden WMiarz nie pojmie jakosci obrazu na iphonie bo przeciez nie widzial i mysli ze jak w jego Omnii tak jest ze widzi wlasny nos to u wszystkich innych tak jest.

I najważniejsze, że mam to w jednym niedużym urządzeniu a nie w czterech (mp3, foto, telefon i nawigacja) na dodatek z wygodnym interfejsem.

Te warunki spełnia mnóstwo innych urządzeń.

A ludzie wola iphony cud panie .... tak wiem Jobs... kupil kontrolery umyslow tylko wy dzielni betonowi kolesie na pasku MS wiecie lepiej

Data: 2009-10-01 13:57:48
Autor: BaX
[...]

A po kiego ci debilu rysik jak w telefonie są klawisze którymi wszystko zrobisz JEDNYM palcem.

[...]

No i?

[...]

Bueheheh, ja zadałem pytanie czy komuś mówie co ma wybrać? Wybór powinien być następstwem zanalizowania własnych potrzeb, chyba nie sugerujesz, że potrzeba dzwonienia i robienia zdjęć wymusza posiadanie iphona?

[...]

Głupi jesteś i tyle, ja pisze o kinie nie o oglądaniu na gównianem lufciku, jeszcze filmu z napisami. Te napisy to przez lupe oglądasz czy na osobnym iphonie

[...]

Ludzie wolą jeździć pierdzielami z silnikami jak kosiarka najlepiej jeszcze na ON i chwalić się znajomym, że im to pali 4/100, a ja wole 3 litry benzyne i nie przeszkadza mi 11/100 choć wielu w to nie wierzy że tam mało pali.

Data: 2009-10-01 14:10:47
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

Zawsze uwazalem ze jestes durniem a teraz tu juz sie swych chamstewm kompromitujesz.  Nie chce mi sie z toba gadac.... W nokii 6310 tez sie da dzwonic z klawiatury.... ojej bije Baxowego smiecia na glowe trzyma 10 dni,  idz do piaskownicy z porownaniami

Data: 2009-10-01 14:14:19
Autor: BaX
[...]

Widzisz, ja musze być chamski, Ty kompromitujesz się zawsze.

Data: 2009-10-01 14:24:43
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:

Widzisz, ja musze być chamski, Ty kompromitujesz się zawsze.

buhahaha.... zasadniczo mam twoje uwago w nosie 2500 wiernych unikalnych czytelnikow mi wystarczy BAX do szczecia nie potrzebny

Data: 2009-10-01 14:32:02
Autor: BaX
[...]

Ale skąd wiesz co Ci czytelnicy myślą o Twoich teoriach? Wszyscy wpisali się do pamiętniczka? Powieś go sobie nad łóżeczkiem albo wsuń pod poduszkę. :DDDD

Data: 2009-10-01 14:42:30
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

Nie wazne co mysla, niech mysla i maja SWOJE ARGUMENTY,  wazne jak polemizuja....

Data: 2009-10-01 15:01:52
Autor: BaX
[...]

A jak Ci one nie pasują to też rzucasz błotem w nich i odpisujesz tylko na wybrane kwestie?

Data: 2009-10-01 13:52:15
Autor: frank drebin
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
BaX wrote:

ciach, bo już pierdzielisz dla zasady

I najważniejsze, że mam to w jednym niedużym urządzeniu a nie w
czterech (mp3, foto, telefon i nawigacja) na dodatek z wygodnym
interfejsem.

Te warunki spełnia mnóstwo innych urządzeń.

Przepraszam, że nie kupiłem mnóstwa innych urządzeń tylko spodobał mi się iphone :(

Data: 2009-10-01 14:01:12
Autor: BaX
[...]

No właśnie, "spodobał", LOL

Data: 2009-10-01 14:11:10
Autor: Jan Strybyszewski
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
BaX pisze:

No właśnie, "spodobał", LOL

SLusznie monopol na "podobanie" maja tacy betonowi kolesie jak ty

Data: 2009-10-01 14:25:14
Autor: BaX
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
No właśnie, "spodobał", LOL

SLusznie monopol na "podobanie" maja tacy betonowi kolesie jak ty

No jak ktoś kupuje tego typu urządzenie "bo mu się podoba" to 'no comments'

Data: 2009-10-01 14:30:59
Autor: frank drebin
BaX wrote:
No właśnie, "spodobał", LOL

SLusznie monopol na "podobanie" maja tacy betonowi kolesie jak ty

No jak ktoś kupuje tego typu urządzenie "bo mu się podoba" to 'no
comments'

I tylko tyle wyczytałeś z tego co wcześniej napisałem w kilku postach?
No to choć raz masz rację: "no comments" rotfl

Kończę, bo mi sygnaturka nie pozwala na dalszą rozmowę z Tobą

Data: 2009-10-01 14:36:51
Autor: BaX
[...]

A czy ja odpisuję pod Twoimi postami?

Data: 2009-10-01 13:52:23
Autor: cpt. Nemo
BaX wrote:
[...]

Od kilku lat juz w taki sposob ogladam, w podrozy, filmy na telefonie i
nie widze w tym nic smiesznego :)
To chyba zadna nowosc nie jest telefony WM umialy to "od zawsze" :)

pozdrawiam, Leszek

Data: 2009-10-01 13:47:24
Autor: cpt. Nemo
frank drebin wrote:

I najważniejsze, że mam to w jednym niedużym urządzeniu a nie w
czterech (mp3, foto, telefon i nawigacja) na dodatek z wygodnym
interfejsem.

Troche malo :)
Ja mam jeszcze radio, sprzeg z laptopem przez WiFi lub BT i takie tam
rozne :)

Pozdrawiam, Leszek

Data: 2009-10-01 14:32:39
Autor: frank drebin
cpt. Nemo wrote:
frank drebin wrote:

[...]

też mam i też pozdrawiam
Ale dyskusja z kimś kto nie miał w ręce iphona to jak kopanie się z koniem.

Data: 2009-10-01 18:34:34
Autor: ToMasz
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac

Tak trudno zrozumieć, że ludzie cenią sobie wygodę zamiast komplikowania?
nie
Tak trudno zrozumieć, że wolą duży czytelny, jasny ekran widoczny w
słońcu, który się muska a nie wciska?
nie, ale trudno zrozumieć jaki jest tego sens. PRosze nie pisać o WMach
tylko o sensie dotykania ekranu. Moim zdaniem da  sie zrobić interfejs
który można będzie obsługiwac palcem. ale interfejs nie programy. tzn
nie programy które umożliwjają wybór jakichś opcji z pośród wielu
możliwości. nie wiecie o co chodzi? popatrzmy na ksiażke telefoniczną
która zawiera 100 wpisów. jak to rozwiazano? albo jest bajerancki
scrolling, albo wstępny wybór z alfabetu. no tak, ale wyświetlany
alfabet który mozna obsługiwac kciukiem zasłania duzą częsć ekranu.
drogiego ekranu. tu oczywiście przodują młode konstrukcje, bo ekran
dotykowy jest trendi, ale im wiecej możliwości ma urządzenie tym to
"Trendi" staje sie bardziej uciążliwe. W przypadku częstego wybierania
numerów brak jakiejkolwiek klawiatury nie jest zaletą.

Że ludzie używają iphona tylko do robienia fotek i dzwonienia? A co
jeszcze potrzeba normalnemu człowiekowi nie prowadzącemu biznes?
W końcu to tylko telefon.
nie panocku. wyjdzcie na chwile z domu, chociaż na balkon, i na
podstawie powyższego zdania napiszcie nam tutaj, w czym iPhone przerasta
 poprzedni model. Drugi raz już o to prosze i teraz prosze na o
odpowiedź  na podstawie tych 3 linijek. Do JAna.  weź przestań na chwile
myśleś o wmach, ochłoń wydrukuj sobie te 3 linijki, i zrozum ze te 3
linijki charakteryzują użytkownika iPhona. nie odgryzaj sie ze wmiarze
są tacy albo inni, wszyscy to wiedzą!

[...]
co mozna zrobić na każdym innym dobrym sprzęcie najczęsciej bez konwersji
Po przełożeniu karty sim *(15sekund bez wyłączania telefonu)* mam
internet (używam simdaty plusa bo mój playowski jest sporo za drogi)
poszukam interesujących mnie rzeczy w necie.
dual sim by sie przydał?
Co z tego że mam na nim quick office (odczyt i edycja txt i doc.), z
czego skorzystałem może ze dwa razy?
Mam też na nim normalną bardzo dobrą nawigację, której raz użyłem dla
testu a nie z potrzeby.
Tu mnie zaskoczyłeś. mozesz coś wiecej napisać o nawigacji? Walcek
pęknie z zazdrości! ( albo ze śmiechu)

I najważniejsze, że mam to w jednym niedużym urządzeniu a nie w czterech
(mp3, foto, telefon i nawigacja) na dodatek z wygodnym interfejsem.
i bez wygodnego interfejsu mogłeś kupić motorole a925 za 100zł i też by
było. Za wygodny interfejs zapłaciłeś reszte kasy, Twój wybór, ważne
jednak abyś to wiedział, najlepiej przed zakupem.

ToMasz

Data: 2009-10-01 19:07:22
Autor: frank drebin
ToMasz wrote:
Tak trudno zrozumieć, że ludzie cenią sobie wygodę zamiast
komplikowania? nie Tak trudno zrozumieć, że wolą duży czytelny,
[...]

sorry, ale nie ogarniam twojego wywodu

[...]

Ale jaki model? Nie wiem o czym piszesz.
Poprzednio miałem samsunga l760 więc chyba nie o to chodzi?

[...]

no ale to dotyczy chyba 99.9% telefonów?

[...]
Gwoli ścisłości mam dwie (z kilku):
1. Navigon, bardzo dobra (także wizualnie), z fotoradarami, ostrzeżeniami o prędkości i pokazuje aktualną prędkość, miły głos kobiecy po polskiemu. Cena w Appstorze 99euro cała europa, 49 wschodnia.
2. IGO MY WAY taka wizualnie uboższa.
Testowalem obydwie, nie ma problemów. Bateria niestety szybko leci. No ale wiadomo: gps, wyświetlacz włączony cały czas, gsm.
Widoczność bez najmniejszych problemów

[...]
Wiesz, mogłem jeszcze wyciągnąć z szuflady n6310i (całkiem za free)
Za wygodny interfejs zapłaciłeś reszte kasy, Twój wybór,
ważne jednak abyś to wiedział, najlepiej przed zakupem.

wiedziałem

ToMasz

Data: 2009-10-02 07:49:14
Autor: Jan Strybyszewski
ToMasz pisze:

[...]

Ow bajeracki skroling ma wybieranie po literze zaloze sie ze nie wiedziales o tym. Pozatym akurat kinetyczne przewijanie swoje zrodlo ma w pierwszym ipodzie w ktorym Jobs wymagal LATWEGO PRZEWIJANIA 1000 pozycji.

albo wstępny wybór z alfabetu. no tak, ale wyświetlany
alfabet który mozna obsługiwac kciukiem zasłania duzą częsć ekranu.

Nie widziales iphona jak nic.  Zobacz jeszcze raz

Iphona ma po prawej stronie literki, i wiem ze w WM mozna wpisac np "trzy litery ze srodka imienia" i znajdzie "pasujace wpisy" tyle ze ...
99% z gdanska nie ma tyle wpisow by wybierajac jedna literke do niego nie dotrzec SZYBCIEJ. Zreszta chcesz zrob ksiazke telefoniczna na 1000osob i kaz wyszukac "Kasie Kowalska" zobaczymy kto zrobi to szybciej.

[...]

Jest ... Zauwaz ze klawisze DOTYKOWE SA WIEKSZE niz fizyczne na dodatek moga byc dostosowane "pod osobe". Nie jest prawda wiec co mowisz ba wszystkie badania ergonomiczne mowia iz wyswietlana klawiatura jest LEPIEJ widoczna szczegolnie w nocy niz malutkie guziki podaswietlane nierownomiernie.  Pozatym klawiatura zajmuje cenne powierchnie.

[...]

Ale ktory poprzedni ?  Nowy iphon jest dwa razy szybszy.... a nowy Touch Pro jest DOKLADNIE TAKI SAM WOLNY jak poprzednik przed roku. Czy to chciales udowodnic czy jak.

Czym jest iphone pisalem tyle razy i nie ma sie co powtarzac. Tak nie ma aplikacji do "sprawdzania szybkosci turbiny w elektrowni wodnej".

[...]

Na ktorym ?  Zaden WM na qualcommie nie uciagnie Divxa a tym bardziej H.264. Pozatym akurat nie mowimy o przydatnosci iphona dla zlodzei filmow z torentow. Legalne zrodla sa tylko  H.264

Tu mnie zaskoczyłeś. mozesz coś wiecej napisać o nawigacji? Walcek
pęknie z zazdrości! ( albo ze śmiechu)

Navigon, TomTom

i bez wygodnego interfejsu mogłeś kupić motorole a925 za 100zł i też by
było. Za wygodny interfejs zapłaciłeś reszte kasy, Twój wybór, ważne
jednak abyś to wiedział, najlepiej przed zakupem.

A do filmow Pebtagrama Cineo za 150zł :)  Popadasz w paranoje wychodzac z zalozenia ze jak odtwarza jako tako  to wystarczy.

Data: 2009-10-02 09:10:53
Autor: BaX
[...]

Z tych 99% z gdańska 90% uzywa iphona w zakresie jaki wystarczył by im najzwyklejszy telefon, zakup iphona to nic innego jak 'owczy pęd' Zresztą to dotyczy ogólnie zakupu PDA/smartfona w miejsce telefonu.

Data: 2009-10-02 09:25:58
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

Wybacz ale zaden zwykly telefon nie ma 3,5calowego szklanego ekranu na ktorym widac w sloncu .... wiec o czym to pieprzenie ?

99% wlacicieli Samsunga Omnii uzywa go jako zwyklego telefonu a kupili go w owczym pedzie bo ma Gsensor i bajerki ala Google Maps jak za przeproszeniem jakas tam Avilla za 20% ceny

To jest bzdurna agrumentacja i chyba wiesz dlaczego.

Data: 2009-10-02 09:37:47
Autor: BaX
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
:
[...]

No weź ja Cie prosze, jak to ma być argument za wyborem iphona jako zwykłego telefonu :))))

99% wlacicieli Samsunga Omnii uzywa go jako zwyklego telefonu a kupili go w owczym pedzie bo ma Gsensor i bajerki ala Google Maps jak za przeproszeniem jakas tam Avilla za 20% ceny

Nie ogarniasz o co mi chodziło ale nie ważne.

Data: 2009-10-02 09:51:05
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
:
[...]

A ja myslalem ze "mozliwosc wybrania numeru na plazy to kluczowa funkcjonalnosc" ale widze ze jednak sprawdzenie poziomu oleju w elektrowni wodnej jest bardziej kluczowe dla Kowalskiego.

Nie ogarniasz o co mi chodziło ale nie ważne.

No jasne ... bo jak iphone to "marketing i moda"  a jak to samo dotyczy Omnii to "nie ogarniam" zalosne.... Wejdz sobie na dowolne forum "technomaniakow od WM" i zobacz jak wygladaja posty na problemy setek Omniarzy ktorzy kupili sobie "bo modne i trendi" a potem zasypuja forum bzdetami.

Moze tak nie bylo ?

Data: 2009-10-02 09:58:23
Autor: BaX

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:ha4bea$ji3$2inews.gazeta.pl...
BaX pisze:
:
[...]

Conij się pare postów i zobacz co napisałem: "Zresztą to dotyczy ogólnie zakupu PDA/smartfona w miejsce telefonu."
Ogarniasz przesłanie?

Data: 2009-10-02 10:10:23
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:

Conij się pare postów i zobacz co napisałem: "Zresztą to dotyczy ogólnie zakupu PDA/smartfona w miejsce telefonu."
Ogarniasz przesłanie?

Smartphone w miejsce telefonu jest kupowany dlatego ze jest mocniejszy hardwarowo.  Zaprawde niewielu mysli o iphonie jako "systemie operacyjnym czy PDA".

Zauwaz ze Samsung i LG wydaja juz ten sam hrdware bez WM na firmowym systemie bo dziala lepiej. Nie dziwi cie to dlaczego powstaje Jet czy Arena ?

Data: 2009-10-02 11:06:36
Autor: BaX
[...]

Nie masz racji, większość ludzi nie ma pojęcia o "mocy hardwarowej" dla nich to tylko urządzenie które jest modne i ma aparat, mp3, gry itd, itp. Kupuje opakowanie, nie sprzęt, większość nie ma nawet pojęcia jaki w środku jest system. Tak kupuje telefon przysłowiowy kowalski, powie Ci to każdy PH dowolnej sieci. Większość ludzi kupuje to co jest rekamowane albo podsunie mu handlowiec/opiekun bo kowalski zdaje się na jego wiedze, on się zazwyczaj nie zna.

Zauwaz ze Samsung i LG wydaja juz ten sam hrdware bez WM na firmowym systemie bo dziala lepiej. Nie dziwi cie to dlaczego powstaje Jet czy Arena ?

Nie interesują mnie wynalazki które usiłują wpasować się w modny rynek. W ogóle mnie nie interesuje co kupuje 100% gospodyń, zocha z gazowni cała reszta ludzi kupujących to co ma ich kolega/sąsiadka/szef/kochanka itd,itp. 100% mojego sprzętu technicznego jaki kupiłem i posiadam to mój wybór i wali mnie co jest modne i się sprzedaje albo jest w promocji. W końcu ja z tego korzystam, a nie koleś z reklamy czy marketingu który nic nie wie o kliencie docelowym.

Data: 2009-10-02 11:30:07
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

To jest pieprzenie.... Jesli kupuje to co modne i ma sasiadka to jak iphone zaistnial skoro nikt go nie mial a firma powstala z niczego w sensie produkcji telefonow.  Rozjezdza ci sie filozofia.

Widziales w TV reklamy iphona bo ja nie.

[...]

Mowimy o globalnym rynku a nie urojeniach jednego BaXa.  Watek dotyczyl globalnych tendencji na rynku  a nie wymyslow Baxa czy Waldka.

Data: 2009-10-02 12:23:09
Autor: BaX
[...]

Mnie się nic nie rozjeżdza bo to są opinie ludzi na codzień obsługujący ludzi z ulicy jak i firmy. iphon był nowinką która wchodziła na rynek i wielu z pierwszych uzytkowników było w stanie zapłaić za nią kupe kasy tylko dlatego żeby go mieć jako jeden z pierwszysch zanim zenek z drugiego biurka będzie miał.

Widziales w TV reklamy iphona bo ja nie.

A Ty nie widziałeś? Wystarczyła kilkudniowa reklama w mediach wywołana kolejkami ustawiającymi się pod salonami, czasami nawet "sztucznymi" albo próbami wywołania takiego popłochu jaki miał miejsce przed premierą w USA, u nas. TVN24 zrobił reklame za darmo iphonowi szukając taniej sensacji w 'niby kolejkach'

[...]

Czyli jednak moda, nawet tu na tej w sumie małej grupie znajdziesz kilka osób które chciały by mieć możliwość kupuć normalny telefon pokroju 6310i troche podrasowany ale nie obciążony pierdylionem badziewia jak w tym co obecnie leży w salonach.

Data: 2009-10-02 13:29:32
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:

[...]

Taaa oczywiscie ... i pewnie dlatego w Q2 iphonow sprzedalo sie wiecej niz wszystkich WM razem wzistych

[...]

To bylo rok temu .... a iphon sprzedaje sie dalej CUD panie....

[...]

Oczywiscie bo Omnie nie sprzedawala moda .... nie badz hipokryta.
Stawianie tezy iz WM kupuja racjonalnie a iphona bo reklama jest tak bzdurna ze chyba nawet sam w nia nie wierzysz.

Data: 2009-10-02 15:30:20
Autor: BaX
[...]

Ale my mówimy o PL, europie czy swiecie bo już sie pogubiłem?

[...]

No się sprzedaje bo zenek już ma, jego laska też to i koleżanka też chce i jej dzieciak itd itp. To jest właśnie "owczy pęd"

[...]

Halllooo, jak już Ci krew spłynie z oczu to popatrz co napisałem, ludzie wybierają urządzenia których tak do końca nie rozumieją, obojętnie kto je produkuje. Wybór podyktowany jest tym, że taka jest moda, wszyscy chcą teraz mieć taki jak widzą u znajomego ale to że znajomy potrafi wykorzystać , a kowalski już nie im przy wyborze nie przeszkadza. Byle mieć taki fajny jak ma ON. Do tego bardzo często pozwala im na zakup bardzo drogiego telefonu umowa 3 letnia więc biorą bo przecież drogi i modny. Tak to działa, ludzi kierujących się przy wyborze telefonu POTRZEBAMI jest niewielu. DOTYCZY TO WSZYSTKICH TELEFONÓW WSZYSTKICH MAREK. Telefon GSM obojętnie w jakiej postaci to dla wielu jest MODNY gadzet który się zmienia jak się zmienia moda lub zmienia model. I tyle, żadnej w tym filozofi.

Data: 2009-10-05 11:02:35
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

O swiecie, w Polsce tez bym nie przecenial sprzedazy WMow bo "ich ilosc" wynika z importu przechodzonych sprzetow

No się sprzedaje bo zenek już ma, jego laska też to i koleżanka też chce i jej dzieciak itd itp. To jest właśnie "owczy pęd"

Nie oslabiaj mnie taka argumentacja. Oczywiscie ze Skode wszyscy kupuja z zazdrosci ze sasiad ma :)  SYpie ci sie logika. Jesli iphone jest taki zly i drogi to jakim cudem sie sprzedaje ... bo moda ... zal.pl na taki argument rownei dobrze pasuje do Samsunga Omni czy HTC Touch HD

[...]

Oczywiscie dlatego najelpszym ustrojem byl socjalizm tam tacy specjalisci jak ty bez watpienia wiedza lepiej co ludowi potrzbne.

Data: 2009-10-05 11:24:24
Autor: tomaa33
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał

 Jesli iphone jest taki zly i drogi to jakim cudem sie sprzedaje ... bo moda ... zal.pl na taki argument

Sprzedaje się bo 99% idzie na wschód, nie wiedziałeś? Prowadze sklep GSM, po wejściu iPhonów na rynek Kowalscy rzucili się jak na darmowe świeże pączki, tyle, że dla Kowalskiego przejście przez ułomność tego niby telefonu było katastrofalne. Prostota interfejsu miała się nijak do ubogiego w podstawowe funkcje iPhona jak mmsy czy BT, znane Kowalskiemu z innych modeli telefonów. I zwykły Kowalski nie chciał się zagłębiać w tym niby prostym, zaawansowanym i intuicyjnym telefonie, po to tylko, żeby podstawowe dla Kowalskiego funkcje były dostępne. Zwykły Kowalski nie wiedział jak uaktywnić iPhona po zakupie, a tym bardziej nie wiedział co to Jailbrake czy Cydia. I tak jak chętnie brali w promocji w Orange lub Erze, tak po kilku dniach jeszcze chętniej się chcieli go pozbyć. Więc skończ w końcu waść pieprzyć o tym pseudocudzie i wyssanych statystykach co się mają nijak do realiów, bo to nie przeciętny Kowalski kupuje i nosi iPhona, tylko Wania z Igorem i Nataszą zza wschodniej granicy, gdzie takie zabaweczki się dalej będą sprzedawać, bo oni tam chcą być tacy sami światowi i trendy jak ty. A przeciętny Kowalski dalej nosi klawiszowy telefon i jest zadowolony.

Data: 2009-10-05 11:35:04
Autor: Jan Strybyszewski
tomaa33 pisze:

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał

 Jesli iphone jest taki zly i drogi to jakim cudem sie sprzedaje ... bo moda ... zal.pl na taki argument

Sprzedaje się bo 99% idzie na wschód, nie wiedziałeś?

Na wschod ?  Raczej na zachod... co wynikalo z dobrej ceny w PLN w Taktaku i slabego dolara.  Bylo minelo. W polsce jest ponad 100tys iphonow.

[...]

No i ? Byl zadowolony jakos nie widze komisow zawalonych iphonami.
To co Kowalski go zakopal czy jak.  Piszesz o jakis farmazonych nie popartych faktami.

I tak jak chętnie brali w promocji w Orange lub Erze, tak po kilku dniach jeszcze chętniej się chcieli go pozbyć.

Urojenia nie masz na to zadnych dowodow wystarczy zobaczyc na podaz komisowa iphonow i na allegro by wiedziec ze zadnego masowego wyprzedawania nie ma i nie bylo.

\

Data: 2009-10-05 18:01:53
Autor: tomaa33
[...]

Co za ignorant. Po co mam wystawiać kapcia u siebie w komisie, jak nikt przy zdrowych zmysłach mi go nie kupi za 1500pln, a Iwan przyjeżdzający co tydzień - TAK. Zapłaci dobrze i jeszcze podziękuje, weź się chłopie w końcu obudź i skończ majaczyć.

Data: 2009-10-06 14:45:01
Autor: Jan Strybyszewski
tomaa33 pisze:
[...]

Buhahah fajny jestes szkoda ze nie masz pojecia o tym co piszesz.

Data: 2009-10-05 11:31:32
Autor: BaX
[...]

Ale wszyscy w koło to już piszą tylko Ty jesteś taki zaślepiony że tego nie widzisz, TAK telefony komórkowe to dla wielu gadzet do lansu i wiele osób kupuje nowe/nowsze modele tylko dlatego.

Data: 2009-10-05 11:38:51
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

NO przeciez o tym mowie ze Samsunga Omnie z WM kupowano TYLKO dla lansu bo byla tansza od iphona. Czy to chciales napisac ?

Data: 2009-10-05 12:08:40
Autor: BaX
[...]

Bueheheheheh, przecież to właśnie teraz właśnie tysiące ludzi pracuje nad tym aby u ludu wytworzyć potrzebę zakupu właśnie tego konkretnego produktu. Teraz właśnie największe gówno opakowane w ładne opakowanie sprzedaje się klientom wmawiając im, że właśnie to jest dla nich najlepsze i nic innego. Dotyczy to każdej branży i nie ma tu wyjątków, nie ma chyba w handlu towaru który nie był by reklamowany. Tosz to gorsze niż socjalizm, tylko tacy ludzie jak Ty nie widzą tego i wydaje im się, że to oni kierują tym co wybieraja, a faktycznie najpierw słuchają setek propagandowch pierdół zwanych reklamą, a potem jak już się sami uświadomią w tym idą i kupują przekonani, że to ich świadomy wybór.

[...]

Nie zrozumiałeś, to iphona kupują ludzie do lansu bo jest modny, nie jedna gazeta poświęciła na ten temat pare kolumn, jak to nowobogackie panie kupują sobie iphony min. w rosji bo te są modne na zachodzie i w USA. Tak, iphon był synonimem majętności, a jak ktoś miał dwa to już fiu fiu, to nie jakieś rankingi ale słowa żywcem z prasy. W dawnych czasach wielu biznesmenów kupowało nokie te metalwe wielkości zapalniczki zippo tylko dlatego, że kosztowała kolo 3kzł na wolnym rynku i wzbudzała zazdrość u innych, nie mówiąc o n9000, a jeszcze wcześniej taką drogą komórką była v-ka motoroli ale na długo zanim pojawił się model chyba v-50 /nastepca/. Teraz iphona w sprzedazy wiązanej z umową na 2-3 lata może mieć prawie każdy więc i u części bogatszych gadzeciaży stracił na wartości ale za to dla pospólstwa stał się przedmiotem porzadanie bo jest trendy. Cała filozofia.

Data: 2009-10-06 10:15:44
Autor: Adramelech
NO przeciez o tym mowie ze Samsunga Omnie z WM kupowano TYLKO dla lansu bo byla tansza od iphona. Czy to chciales napisac ?

A masz na to... nie wiem... coś na poparcie? Bo raczyj czytając fora pdaclub czy imonia.pl to tam samo świadomi userzy którzy doskonali wiedzieli co brali. Omnia była moim drugim dotykowym telefonem, i 4 na Windowsie. Tak że dokładnie wiedziałem co i po co biore.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-06 14:48:03
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:
[...]

Tiaaa.  A temat Jak zmienic tapete na Omnii to sobie sam tam napisalem ?

Pozdrawiam!

Data: 2009-10-06 16:30:03
Autor: ToMasz
Jan Strybyszewski pisze:
Adramelech pisze:
[...]

sory ze wogóle sie wtrącam, ale chciałem tylko powiedzieć ze za takie
zdania ludzie Cie nie lubia.  czasami walisz statystykami jak z pepeszy,
jesteś obkuty na 4 nogi - i fajnie. ale przeczytaj to co napisałeś. o
czym to świadczy?
Moim zdaniem ze ktoś chce żeby jego telefon był nieco inny, nie wie jak
to zrobić i prosi o pomoc. NAwet jeśli przyjąć ze to leń i mógł poszukać
tego na Googlach, to skoro admin zezwolił na to pytanie a ktoś
odpowiedział to rośnie nam kolejny świadomy użytkownik. nie istotne
jakiego systemu i nie istotne jaki ma poziom swiadkomości. teraz będzie
wyższy.
JEszcze raz jeśli pozowlisz. co chęc zmiany tepety z równoczesnym
poszukiwaniem rozwiazania ma udowodnic w sprawie? Sądze ze nic. Za to
właśnie zbierasz kopy zamiast budować (być moze zasłużoną) pozycje guru
iPhona

ToMasz

Data: 2009-10-07 11:21:38
Autor: Adramelech
Adramelech pisze:
[...]

A, jeden temat(gdzie, z kiedy?)upewnia cię że wszyscy co kupili omnie zrobili to dla lansu?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-02 13:54:39
Autor: frank drebin
Jan Strybyszewski wrote:
BaX pisze:

[...]

Jak już wcześniej napisałem, naczytawszy się negatywów o Iphonie chciałem kupić (wszystko mogącą) Omnie.

Jestem zwolennikiem jednego urządzenia w kieszeni, nawet kosztem jakości fotek i chciałem wreszcie czegoś, co połączy kilkanaście giga mojej muzy z telefonem i aparatem i gpsem i wifi i internetem. O grach nie myślałem, nawet nie wiedziałem że są gry tylko na iphona.

Już miałem kupić na alledrogo ale *w ostatniej chwili* dostałem ową omnię na cały dzień do zabawy.
Wszystko mnie w niej irytowało a dodatkowo dyndający rysik też nie pomagał.
Na próbę wrzuciłem trochę muzyki (nie pamiętam wyniku próby) i film divx. Film się nie ciął ale przesunięcie sceny choćby o kilka sekund powodowało zwiechę na 2, 3 sekundy.
Naprawdę ciężko mi było podjąć decyzję wydania 1300 zł na to coś i pod wieczór entuzjazm opadł do zera.

Dwa dni później mój syn kupił sobie używanego iphona 3g ale z softem 3.0 i kilkunastoma grami, aplikacjami i filmami.
Po 30 minutach byłem już przekonany do zakupu.
I nie widzę tu "owczego pędu" a restrykcyjna polityka appla mnie irytuje.

Ale najbardziej mnie irytuje, że są ludzie, którzy będą mi wmawiali że kupiłem gówno *(tylko dlatego że oni kupili coś innego)* , choć jestem z zakupu w 100% zadowolony.
A naprawdę jestem człowiekiem, który nie wstydzi się przyznać do pomyłek czy błędów.

Data: 2009-10-02 15:39:52
Autor: BaX
[...]

Powiedz to swojemu "koledze od iphona" który wszystkim wmawia, że WM jest do dupy bo jest do dupy i wszystkie urządzenia na WM sa też do dupy własnie dlatego że mają WM i nie są TAKIE jak iphone. Mówiąc w skrócie, wszystko co nie jest iphonem jest do dupy. Nawet jak rozwiązania z WM komuś odpowiadają to są do dupy bo są inne niż te w iphonie.

Omnia to zabawka nie dziwe się że Cie zniechęciła.

Data: 2009-10-02 18:53:10
Autor: frank drebin
BaX wrote:
[...]

dlatego nie włączam się do dyskusji na temat wyższości OSów ani aplikacji na nie.
Za to włączam się, jeżeli chodzi o przyjazność, funkcjonalność, wykonanie, przydatność i oczywiście głaskanie po wyraźnym ekranie.

I zważ, że nie krytykuję htc, którego nigdy nie miałem w łapie (a nad niektórymi się zastanawiałem ale opinie mnie zniechęciły) tylko bronię iphone'a.

Data: 2009-10-05 11:04:17
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

Ja nie mowi ze sa do dupy.... tylko ze SIE NIE SPRZEDAJA bo
a) maja ulomny interfejs
b) sa niestabilne emocjonalnie

Mówiąc w skrócie, wszystko co nie jest iphonem jest do dupy. Nawet jak rozwiązania z WM komuś odpowiadają to są do dupy bo są inne niż te w iphonie.

Bledna teza Android lepszy :) i bardziej Android jest konkurencja Wm niz iphone.

Omnia to zabawka nie dziwe się że Cie zniechęciła. \

Omnia to najlepiej sprzedajacy sie WM w IIpol 2008r. :)

Data: 2009-10-05 18:57:32
Autor: ToMasz
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac

Omnia to najlepiej sprzedajacy sie WM w IIpol 2008r. :)

zwróc uwage ze w porównaniu do iPhona i wiekszości telefonów z wm, omnią
mozna robić stosunkowo dobre fotki(a to pewna zaleta) i wiele(nie mam
danych ale pudło z nadrukiem automapy świadczy o znacznej liczbie) z
nich było sprzedawanych z automapą. nawigacja z prawdziwego zdarzenia na
iPhona kosztuje... 50euro? i moim zdaniem mało kto ją kupi bo to
graniczy z cena dedykowanej nawigacji.
Tak wiec jeśli chcesz zrównać przeciętnego reklamożerce iPhona i Omni,
to zwróc uwage że ten drugi dostaje o wiele wiecej. Wiem nie dostana
zajebistego interfejsu Apple. jednak jeśli pominiemy zajebistość, to 75%
telefonów z klawiszami dostarczy takiej samej responsywności, szybkości
wybierania numerów i widoczności w słońcu.

ToMasz

Data: 2009-10-06 14:47:14
Autor: Jan Strybyszewski
ToMasz pisze:

Tak wiec jeśli chcesz zrównać przeciętnego reklamożerce iPhona i Omni,
to zwróc uwage że ten drugi dostaje o wiele wiecej.

Ulomne funkcje internetu, dzwonienia i jeszcze te beznadziejne galerie czy gry no faktycznie straszne zalety.

[...]

Dobry sobie zart, ale tak maja zapatrzeni w logo MS ze nie widza faktow.

Data: 2009-10-06 16:39:30
Autor: ToMasz
Jan Strybyszewski pisze:
ToMasz pisze:

Tak wiec jeśli chcesz zrównać przeciętnego reklamożerce iPhona i Omni,
to zwróc uwage że ten drugi dostaje o wiele wiecej.

Ulomne funkcje internetu,
jakie? czy tylko plujesz z braku faktów?

dzwonienia
co jest ułomne w dzwonieniu?

i jeszcze te beznadziejne galerie
aaa galerie... No patrz. ja nawet niewiem o co chodzi. to rzeczywiście
musi być ułomne
czy gry
gry, fakt. szczególnie ze niema joysticka. tak jakbyś ze ślepym gadał o
kolorach.
[...]

Cytuje siebie:
"to 75% telefonów z klawiszami"
gdzie Ty widziswz wzmianke o WM? czyba ze litery WM Ci przesłaniają
obraz rzeczywistości ?

ToMasz

Data: 2009-10-07 12:44:42
Autor: Adramelech
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> Odpowiedz na news:hafjhp$i44$1news.interia.pl:

dzwonienia
co jest ułomne w dzwonieniu?

Pewnie brak sprzętowej klawiatury?;))))
Bo wiadomo że iphone ma dobrą klawiature ekranową, a WM złą, ułomną.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-02 19:07:03
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "frank drebin" <blablabla@wyp.pl> napisał w wiadomości

Jak już wcześniej napisałem, naczytawszy się negatywów o Iphonie
chciałem
kupić (wszystko mogącą) Omnie.

Najtanszy smartphone ?

Jestem zwolennikiem
czegoś, co połączy kilkanaście giga mojej muzy z
gpsem i wifi

Na próbę wrzuciłem  film divx.
[...]

Fantastiko ?
Mogles bez ograniczen uzywac swojej muzyku, GPSa i WiFi oraz odtwarzac
Divx-y ?

A jak juz sie obudziles to dalej to dzialalo ?
:)

pozdrawiam, Leszek

Data: 2009-10-02 20:55:51
Autor: frank drebin
cpt. Nemo wrote:
[...]

nie mogłem bo nie był mój ale i tak nie rozumiem o co ci chodzi?

A jak juz sie obudziles to dalej to dzialalo ?
:)

?????????????

Data: 2009-10-02 18:53:45
Autor: cpt. Nemo
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości

A ja myslalem ze "mozliwosc wybrania numeru na plazy to kluczowa
funkcjonalnosc"

A to juz glosem nie mozesz wybrac ?

Pozdrawiam,

Data: 2009-10-02 21:36:32
Autor: ToMasz
Jan Strybyszewski pisze:
BaX pisze:
:
[...]

zgadza sie. do tego są klawisze. Ci którzy często są na plaży kupią
asusa, hpka, samsunga z klawiaturą. moze nawet nokie :)

ToMasz

Data: 2009-10-05 11:15:54
Autor: Jan Strybyszewski
ToMasz pisze:

[...]

To straszne ... jak mozna wyciagac HPeka ktory ma wspolczynik cena/funkcjonalnosc gdzies w dalekim kosmosie ....

Ja rozumiem ale nie stawiaj bzdurnej tezy i 100 modeli WM do iphona w kategoriach w ktorych iphone NIE KONKURUJE.

Data: 2009-10-02 21:34:50
Autor: ToMasz
BaX pisze:
:
[...]

nie ogrania.

99% wlacicieli Samsunga Omnii uzywa go jako zwyklego telefonu a kupili go w owczym pedzie bo ma Gsensor i bajerki ala Google Maps jak za przeproszeniem jakas tam Avilla za 20% ceny
widzisz... Twoi koledzy przyznali ze kupili iPhona bo jest bajerancki i
dupa. Ilu ludzi, ktorzy wydali ok 1000zł na inny telefon, ( kategoiea z
WM i bez) przyznają sie do tego samego? TY TWIERDZISZ ze 99% masz na to
jakies dowody? ja na poparcie swoich dowodów mam parenascie linijek
wyżej. a Ty? Piszesz o gsensoreze w omni. o ile wiem to niema tego
bajerku. ma chyba tyliko czujnik przechylenia w jednej płaszczyźnie.
Napewno jednak duuuuża część Omni została wyposażona w Automape, ktora
naszczęście nie ciagnie danych po gprsie. Prędzej czy póżniej Omnia
trafi do kogoś kto zrobi użytek z PDA a bedzie używał telefonu. iPhon
też? nie sądze.

Nie ogarniasz o co mi chodziło ale nie ważne.

Tu sie nie zgodze. On to ogarnia, analizuje, i odpowiada tak zeby zawsze
racja była po jego stronie, niweażne jak bardzo naciagnieta.

ToMasz

Data: 2009-10-05 09:15:53
Autor: Adramelech
jakies dowody? ja na poparcie swoich dowodów mam parenascie linijek
wyżej. a Ty? Piszesz o gsensoreze w omni. o ile wiem to niema tego
bajerku. ma chyba tyliko czujnik przechylenia w jednej płaszczyźnie.

Jest gsensor. Pochylenie w obu płaszczyznach. Nie ma kompasu.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-05 11:13:34
Autor: Jan Strybyszewski
ToMasz pisze:

[...]

Jacy moi koledzy ? Wybacz ale twoja ubzdurana teza ... o zabawkowosci iphona jakos nijak sie ma do "glukometru" podlaczanegodo portu iphona.

Masz jakies bzdurne teorie o tym iz obecnosc "czytnika stanu oleju w elektrowni wiatrowej" jest decydujacym argumentem na rzecz wyboru telefonu.

Data: 2009-09-30 17:27:24
Autor: jazdzig
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
Jan Strybyszewski wrote:

Ludzie, olejcie trolla. Sam zdechnie.

--
jazdzig
(wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

Data: 2009-10-01 10:02:29
Autor: Adramelech
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:h9v1o6$mbb$1inews.gazeta.pl:

znany z PC, interfejs użytkownika Windows Mobile wydaję się taki sztuczny, przykład banalny krzyżyk w rogu do zamykania to takie pecetowe (na dodatek w WM odsyła to aplikacje w tło a nie zamyka to takie

Zależy jak sobie to skonfigurujesz. U mnie aktualnie krzyżyk zamyka aplikacje. Ale jak mi się znudzi to może znowu przystawie to sobie na minimalizowanie.
A jak w iPhone odesłać aplikacje w tło? Trzeba chyba trochę pokombinować z jailbreakiem bo aplle zabezpieczyło użytkowników przed niebezpieczeństwiem pozostawiania programów działająch w tle. Anóz taki użytkownik zażyczy sobie program który blokuje niechciane połączenia, albo automatycznie nagrywa rozmowy? W głowach by się poprzewracało!
Ciekawe czy komisja europejska zablokuje sprzedaż tej cykającej bomby jaką jest iphone;))
http://twojepc.pl/news_wiecej.php?id=19616

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-01 12:50:47
Autor: frank drebin
Adramelech wrote:
[...]

Miesiąc temu zrobiłem JB i mam (m.in.) Backgroundera.
Zgadnij ile razy go użyłem (testy się nie liczą). Tak, dobrze myślisz, ZERO.
Aha, żebyś nie mówił, aktywną aplikację odsyła się w tło tym samym przyciskiem co zamyka (trzeba tylko przytrzymać ciut dłużej i dostajesz komunikat).

Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac