Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac

Data: 2009-09-30 09:43:32
Autor: gasper
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h9v1o6$mbb$1inews.gazeta.pl...
Pamiętam jak dziś. Gdy dwa lata temu pojawił się LG Viewty KU990 w postaci całkowicie dotykowego ekranu bez klawiszy poza zielona i czerwona słuchawką. Mówiłem, “za dwa lata tylko takie telefony mają szanse na rekordową sprzedaż” … wielu pukało się znacząco w głowę. No jak to tak “bez klawiatury” a jak pisac SMSy? Dzisiaj mogę z satysfakcja powiedzieć “a nie mówiłem”. Dlaczego tak się stało iż w 2 lata rynek odszedł od klawiatur numerycznych ?

idz do sklepu z telefonami a potem napisz sprostowanie ;)

Data: 2009-09-30 09:46:59
Autor: Jan Strybyszewski
gasper pisze:
[...]

Allegro najwiekszy obrot

Samsung S5230 Avila  (sotyk)
Nokia 6300
SonyEricsson C902  (troche dotykowy :)
LG KP500 Cookie  (dotyk)
LG KU990 Viewty (dotyk)
Nokia E51
Nokia 5800 (dotyk)
Nokia N73
Samsung i900 Omnia (dotyk)

CBDO

Data: 2009-09-30 10:36:33
Autor: gasper
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
Allegro najwiekszy obrot

jak to ma sie do zdania:
 Dlaczego tak siÄ™ staĹ‚o iĹĽ w 2 lata rynek odszedĹ‚ od klawiatur numerycznych ?

Data: 2009-09-30 11:06:19
Autor: Jan Strybyszewski
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
gasper pisze:
Allegro najwiekszy obrot

jak to ma sie do zdania:
Dlaczego tak się stało iż w 2 lata rynek odszedł od klawiatur numerycznych ?

Normalnie.... wiekszosc wypuszczanych telefonow jest dotykowa poza Nokia i SE ktore nie potrafia tego robic.

Data: 2009-09-30 11:15:23
Autor: MaREK
Jan Strybyszewski pisze:

Normalnie.... wiekszosc wypuszczanych telefonow jest dotykowa poza Nokia i SE ktore nie potrafia tego robic.

Co ty piszesz? Moja nokia jest dotykowa i jej dotykowość jest zajebista, póki co, zimy jeszcze ze mną nie przeżyła.

pozdrawiam Marek

Data: 2009-09-30 11:22:18
Autor: Jan Strybyszewski
MaREK pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Chodzilo mi o "mass market" twoja 5800/N97 taka nie jest.
Nokia nie ma nic w cenie 500-800zl z dotykiem (ceny sugerowane)
A Samsung ma Avile i Corby LG ma Cookie i ten nowe cudactwo

Data: 2009-09-30 12:22:34
Autor: gasper
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h9v73b$dcd$1inews.gazeta.pl...
Normalnie.... wiekszosc wypuszczanych telefonow jest dotykowa poza Nokia i SE ktore nie potrafia tego robic.

tak sie składa, że Nokia i SE to większość :)

Data: 2009-09-30 12:23:53
Autor: Jan Strybyszewski
gasper pisze:
[...]

No coz.... zawsze duzo przesypiaja swoje szanse i juz za chwile beda mniejszoscia.  A LG ma to w nosie

i prosze kolejny fajny dla ludu telefonik dotykowy od LG,

LG GD510
http://teleklony.pl/wp/?p=333

Data: 2009-09-30 15:40:36
Autor: gasper
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
jak widać sam sobie przeczysz

Data: 2009-10-02 22:37:44
Autor: Janeo
On 30 Wrz, 09:46, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
gasper pisze:

> Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@w.pl> napisał w wiadomo¶ci

> idz do sklepu z telefonami a potem napisz sprostowanie ;)

> [...]

Na Allegro kupuj± przede wszystkim młodziaki którzy id± za mod±,
zupełnie - jak się okaże i będzie Ci głupio :-) - nie dla każdego
id±c± z użyteczno¶ci± (jak to często z "modami" bywa).
Reszta (większa) ma telefony z umów i przedłużeń umów. Rację ma kol.
gasper proponuj±cy Ci obejrzenie wystaw w salonach. Zapominasz, że
spora czę¶ć użytkowników ceni sobie małe wymiary telefonu, a nie
cegłówki z wielkim ekranem dotykowym.
Tak, że szkoda Twojej twórczo¶ci obszerno¶ci± chyba próbuj±cej
nadrobić mankament subiektywizmu.
Pozdr. - J
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

Data: 2009-10-05 11:20:07
Autor: Jan Strybyszewski
Janeo pisze:

Na Allegro kupuj± przede wszystkim młodziaki którzy id± za mod±,
zupełnie - jak się okaże i będzie Ci głupio :-) - nie dla każdego
id±c± z użyteczno¶ci± (jak to często z "modami" bywa).

Oczywiscie ... czolg jest bardzo uzyteczny ... do sklepu na zakupy.

[...]

A nie zastanawia cie SKAD SIE BIORA TE TELEFONY NA ALLEGRO .... wlasnie z tych twoich wystaw a nie "z powietrza".  Tak wiem ... duza podaz Avili to efekt nie podpasowania :) dobre ... ale bzdurne....

Zreszata... zadanie domowe.... statystyki wyszukiwanych telefonow w Skapcu poczytaj. Nie dyskutujmy o FAKTACH i ICH NEGOWANIU. Pozatym nie mozna sie obrazac na rzeczywistosc i uwazac ze "swiat jest gupi i ma wszy", w psychologii takie zaprzeczanie i udowadnianie ze wlasny wybor byl lepszy ma nawet swoja nazwe... ba nawet kiepski wybor bedzie gloryfikowany

Tak, że szkoda Twojej twórczo¶ci obszerno¶ci± chyba próbuj±cej
nadrobić mankament subiektywizmu.

Nie ma iphona ... tyle w temacie ...

Data: 2009-10-05 04:38:13
Autor: Janeo
On 5 PaĽ, 11:20, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
A nie zastanawia cie SKAD SIE BIORA TE TELEFONY NA ALLEGRO .... wlasnie
z tych twoich wystaw a nie "z powietrza".
Nie zastanawia.
Allegro = młodziaki = klocki z ekranami dotykowymi.
Pozdr. - J
-- -- -- -- -- -- -- --
http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

Data: 2009-10-05 11:18:32
Autor: Adramelech
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hacdpb$80l$1inews.gazeta.pl:

A nie zastanawia cie SKAD SIE BIORA TE TELEFONY NA ALLEGRO .... wlasnie z tych twoich wystaw a nie "z powietrza".  Tak wiem ... duza podaz Avili to efekt nie podpasowania :) dobre ... ale bzdurne....

Czy to nie ty przypadkiem kilka tyogdni temu pisałe¶ że duża sprzedaż telefonów nokii na allegro ¶wiadczy o tym, że ludzie masow± wyzbywaj± się tego "szitu"?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac