Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac

Data: 2009-09-30 09:45:01
Autor: slaweks
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
On 30 Wrz, 09:35, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Klawiatura o nie !! Chcemy dotykać, głaskać, muskać !!!

wrzesień 30th, 2009 admin Posted in Google, HTC, LG, Microsoft, Nokia,
Ogólnie, Samsung, Windows Mobile, iphone | Edit |http://teleklony.pl/wp/?p=331

Pamiętam jak dziś. Gdy dwa lata temu pojawił się LG Viewty KU990 w
postaci całkowicie dotykowego ekranu bez klawiszy poza zielona i
czerwona słuchawką. Mówiłem, "za dwa lata tylko takie telefony mają
szanse na rekordową sprzedaż" ... wielu pukało się znacząco w głowę. No
jak to tak "bez klawiatury" a jak pisac SMSy? Dzisiaj mogę z satysfakcja
powiedzieć "a nie mówiłem". Dlaczego tak się stało iż w 2 lata rynek
odszedł od klawiatur numerycznych ?

Nie odszedł. Z miesiąc nie byłem w żadnym salonie z telefonami ale
jakoś wtedy nie powaliła
mnie wszechobecność telefonów bez klawiatury. Nie ze chowaną
klawiaturą,
której normalnie nie widać tylko wogóle bez. Natomiast zawsze
powalała mnie cena takiego telefonu.

Istnieje coś takiego jak "owczy pęd". Ala ma IPhone Ola ma IPhone. Jak
do tego dodamy,
że Ala i Ola są w przedziale wieku między 10-18 lat to "owczy pęd"
rośnie.
Bo często telefon określa status społeczny głównie nastolatków.

Data: 2009-09-30 19:04:37
Autor: frank drebin
slaweks wrote:
> [...]

rośnie.
Bo często telefon określa status społeczny głównie nastolatków.

Miałeś kiedyś iphona w ręce?
Ja naczytałem się kiedyś takich pierdół pisanych przez takich jak Ty, i kupując telefon nie brałem wogóle iphona pod uwagę.
Za to naczytałem się ochów i achów nad omnią samsunga i już nawet chciałem kupić nowego z allegro.
Na szczęscie okazało się, że jeden znajomy miał to "cudo" do sprzedania i mogłem się dzionek pobawić tym "cudem".
Nic mnie w tym samsungu nie zachęciło do zakupu a z chwili na chwilę rosła irytacja (mimo że z winowsem sobie radzę bez problemów).

Dwa dni później mój syn sobie kupił sobie iphona i po jednym dniu używania też takiego chciałem mieć i sobie kupiłem (2 m-ce temu).
Ot, taki kaprys na urodziny.

Tydzień temu miałem w ręce avilę samsunga. Taka sobie tandetna plastikowa zabawka ze słabym wyświetlaczem i ledwo czułym ekranem.
Może, jakbym nie miał iphona, to bym widział jakieś jej zalety (oprócz ceny), ale niestety.

Aha, mam 40 lat i nie szpanuję telefonem a wyrażenie "owczy pęd" nie jest o mnie.

BTW 2 lata temu kupiłem w play samsunga l760 za 1 zł i twierdziłem, że nigdy nie kupię sobie innego telefonu niż za 1 zł :)

Data: 2009-09-30 18:41:43
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 30 Sep 2009 19:04:37 +0200, frank drebin napisał(a):

[...]

Tandetny rysujący sie plastik, przegrzewająca się elektronika, wybuchające
baterie i brak elementarnych funkcji za taką kasę ci nie przeszkadza?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-30 20:21:07
Autor: frank drebin
Waldek Godel wrote:
[...]

 na razie nie stwierdziłem

przegrzewająca się elektronika,
 jak wyżej (na dodatek nie słyszałem o tym)

wybuchające baterie i
kilka(?) na pare(naście?) milionów?

brak elementarnych funkcji za taką kasę ci nie
przeszkadza?
przeszkadza, ale taka jest dojna polityka firmy Apple (co na szczęście da się obejść).
Ale poza tym wszystko mi się podoba :)

Data: 2009-09-30 19:24:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 30 Sep 2009 20:21:07 +0200, frank drebin napisał(a):

Tandetny rysujący sie plastik,
 na razie nie stwierdziłem

po 2-3 miesiacach tył jest cały porysowany

przegrzewająca się elektronika,
 jak wyżej (na dodatek nie słyszałem o tym)

wpisz w google, przegrzewa się do tego stopnia, ze białe modele się wręcz
odbarwiają z tyłu, dotyczy modelu 3GS. Ostatnio w tajemniczy sposób białe 3GS znikły z oferty kilku europejskich
operatorów, tzn. na stronie jest do wyboru czarny/biały a poniżej dopisek,
że białe są niedostępne

wybuchające baterie i
kilka(?) na pare(naście?) milionów?

Na tyle dużo, że Unia Europejska rozważa zakaz sprzedaży iPhone na terenie
Europy.

brak elementarnych funkcji za taką kasę ci nie
przeszkadza?
przeszkadza, ale taka jest dojna polityka firmy Apple (co na szczęście da się obejść).
Ale poza tym wszystko mi się podoba :)

ok, twoje pieniądze, twój wolny wybór :-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-30 20:37:22
Autor: frank drebin
Waldek Godel wrote:
[...]

na szczęście mam czarnego 3G

wybuchające baterie i
kilka(?) na pare(naście?) milionów?

Na tyle dużo, że Unia Europejska rozważa zakaz sprzedaży iPhone na
terenie Europy.

Pewnie jakby to był jakiś sagem czy siemens, to by nie było problemu

dobrze to spuentowałeś

Data: 2009-09-30 21:23:28
Autor: ToMasz
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
frank drebin pisze:
(..)

ok, twoje pieniądze, twój wolny wybór :-)
dobrze to spuentowałeś
pozdrawiam

to ja moze delikatniej, miałeś pewno nie jeden telefon, na początku
dzwoniłeś i SMSowałeś. W którymś tam modelu z radością przyjąłeś
możliwość zmiany dzwonka na inny niż 8 wbudowanych.
Teraz masz iPhona który przerasta możliwościami poprzednika (chyba) wiec
prosze napisz w czym przerasta albo jak Ty potrafisz go wykorzystać. Nie
jestem trolem i nie szukam drugiego dna i  nie próbuje Cie zdenerować.

ToMasz

Data: 2009-09-30 21:53:01
Autor: Kilian
[...]

To ja się tak na szybko podepnę:

1. Od groma softu - spawdzenie programu TV/kursu walut/najnowszych wieście z fafnastu serwisów informacyjnych/włączenie kilkudziesięciu kanałów tematycznych w Mieście Muzyki z RMF FM/obejrzenie PDFa w oryginale 1:1/konsola do gier/...
2. Rewelacyjna responsywność - miałem Xperię i ta Xperia do iPhona to jak PC XT do Pentiuma
3. Przeglądarka internetu - żadną inną nie mogłem połączyć się sensownie z moim bankiem. W iPhone mogę przelać kasę, ściągnąć potwierdzenie przelewu w PDFie i wysłać jako załącznik mailem
4. W sumie jej funkcje powodują, że często nie biorę laptopa do klientów ze sobą, bo wszystko mogę zrobić iPhonem

Pozdro

Kilian

Data: 2009-09-30 21:06:50
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 30 Sep 2009 21:53:01 +0200, Kilian napisał(a):

[...]

i brak elementarnej funkcjonalności jak wysłanie/odebranie wizytówki po
bluetooth i paru innych rzeczy jeszcze. To też jest jak przecudnej urody
Ferrarri, najnowszy hybrydowy model, który jeździ 300 na godzinę, pali 1
litr na 100 km, wygląda przecudnie i jeździ fantastycznie, ale nie umie
skręcać w prawo.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-30 22:17:51
Autor: Kilian
[...]

Odbieranie wizytówki bo BT to elementarna fukncjonalność??? Na pewno nie dla mnie. Dla mnie elementarną fukncjonalnością jest możliwość szybkiego korzystania z sieci, a tu iPhone nie ma absolutnie żadnej konkurencji. Patrz punkt 1 - wszystkie te rzeczy mam po naciśnięciu jednej ikonki, nawet z live streamingiem z wyścigów F1. Sorry, ale dla mnie inne telefony jakie miałem, np. Xperia to totalny przeżytek,

Kilian

Data: 2009-09-30 23:10:50
Autor: frank drebin
Kilian wrote:
[...]

podpisuję się pod wszystkim co napisałeś

Data: 2009-09-30 23:32:45
Autor: ToMasz
frank drebin pisze:
Kilian wrote:
[...]

Do Jana:

Popatrz na to co ludzie piszą. Ty swoje wiesz. PAmiętasz o czym pisał
kiedyś tam SErgiusz? A reszta?
Z dzisiejszego wątku mozna zrobic takie podsumowanie:
gładzik - do bani. gps - ktoś go włączył? aparat foto- nieistotny. WiFi-
Być moze, i to tylko jako dostęp do WWWi streamingu z sieci.
Dodatkowy soft - tak bo jest go dużo. jaki konkretnie? Yyyyyy.. no...
nie padła zadna nazwa. Względy dotyczące wymiany list kontaktów,
synchronizacji, wspomnianego przesyłania po BT-nieistotne.
Responsywność TAAAAK! nikt inny tak niema - przecież to śmieszne. Nie
zebym uważał ze to niepotrzebny parametr, ale są tysiące szybciej
reagujacych urządzeń. live streamingiem z wyścigów F1! Super! jakie to
ma zastosowanie?. Siedisz na kiblu i gapisz sie na ekranik,  bo żona
patrzy w TV na M jak miłość? JEsteś w pociagu i oglądasz? nawet jak masz
zryczałtowany internet GSM to w ile osiagniesz limit? w 3 dni?
Wiem ze w iPhonie internet jest najbardziej zajebisy, ale na litość
boską PCty posprzedawaliście? wszystkei strony Wam chodzą na iPhonie?
czy raczej wszystkeie 3? (3 konieczne) Bez rysika klikacie? W urzędach
czesto są takie terminale z dostępem do netu, ze stroną miast itp. są w
nich ekrany 17 cali z dotykiem.PRobowałem z tego skorzystać,  naprawde
wole myszke, albo gładzik na laptopie+kursor. Jakoś nie wyobrażam sobie
"wygody" w korzystaniu z netu na 3 calach palcem. Co wcale nie przeczy
tezie, ze moze to być wygodniejsze niz na Xperii.

Tak wiec rozumiesz mój punkt widzenia? (nie musisz sie z nim zgadzać!)
Ludzie kupili sobie ferari bo im sie kolor podoba, reszta nie istotna.
Brawo. ważna jest marka...

ToMasz

Data: 2009-09-30 23:51:19
Autor: Kilian
[...]

Do Jana? Czy do Kiliana? :)

Ja to widzę inaczej: iPhone nie jest pomyślany jako maszyna do wszystkiego, ale w moim przypadku może często zastąpić laptopa.

GPS - korzystam, owszem.
WiFi - do całej sieci
Soft - hmm... popatrzmy... Bieżące notowania walut, Mobile Office, natywny serwis Heise, Miasto Muzyki RMF FM, natywne Allegro, wiadomości Onet, pełny program TV, RDP, VNC, program do raportowania przebiegu samochodu dls US, SSH... Czyli w praktyce wszystko czego potrzebuję JA do MOJEJ pracy.

Jeszcze raz: iPhone nie jest zamiennikiem laptopa, ale często pozwala mi na zostawianie laptopa w domu lub skorzystanie z różnych serwisów skądkolwiek. Zdarzyło mi się serwisować PCta po RDP, bo nie było innej możliwości.

W sumie uważam iPhona za produkt najbardziej odpowiadający moim wymaganiom. Synchronizacja list kontaktów - przez cztery lata z WM nie miałem takiej potrzeby, więc raczej jest to dla mnie funkcja zbędna. Ktoś jej potrzebuje? No problem, niech nie wybiera iP.

Pozdro

Kilian

Data: 2009-10-01 09:07:39
Autor: Jan Strybyszewski
[...]

Ale o co ci chodzi.... ze nie ma kamery do videorozmow a kiedy ostatnio zrobiles videocalla ?  A .... w wigilie... 2008r.

Aparat foto jest jaki jest w HTC za 2500zł lepszy niz w iphonie NIE JEST.  Wifi ladnie dziala w iphonie akurat a MiastaMuzyki RMFFM na ipodzie w streamingu a jakze slucham wlasnie teraz.

Dodatkowy soft - tak bo jest go dużo. jaki konkretnie? Yyyyyy.. no...
nie padła zadna nazwa.

Need For Speed gra ktorej nie bedzie mial zaden WM :) i FIFA i FPSy.

Względy dotyczące wymiany list kontaktów,
synchronizacji, wspomnianego przesyłania po BT-nieistotne.

Ale o co chodzi ? Gdzie i komu chcesz wysylac wizytowki po BT.  W zyciu nei widzialem praktycznego rozwiazania w naturze...

Responsywność TAAAAK! nikt inny tak niema - przecież to śmieszne. Nie
zebym uważał ze to niepotrzebny parametr, ale są tysiące szybciej
reagujacych urządzeń.

Tiaaa jasne .... bez kozery powiem MILION takich uradzen.
WY WMiarze macie dziwna manie uznawania wyzszosci telefonu po ilosci niedopracowanych czy ulomnych dodatkowych funkcji zwyklemu zutkownikowi nie potrzebnych. Za to ignorujecie beznadziejne rozwiazania uzywane na codzien zastosowane w WM.  Dla mnie bomba.

Wiem ze w iPhonie internet jest najbardziej zajebisy, ale na litość
boską PCty posprzedawaliście? wszystkei strony Wam chodzą na iPhonie?

Ale o co chodzi ... jak cos lepsze w iphonie to uzywjmy argumentu ze PCet lepszy.  Chyba zaponiales juz jak twoi koledzy od WM przez ostatnie 3 lata bradzlowali sie internetem w telefonie a teraz raptem "nikt tego nie uzywa' bo mamy peceta.  Moze mniej hipokryzji ?

[...]

Ja tez sobie nie wyobrazam na urzadzeniu z WM.

Tak wiec rozumiesz mój punkt widzenia? (nie musisz sie z nim zgadzać!)
Ludzie kupili sobie ferari bo im sie kolor podoba, reszta nie istotna.
Brawo. ważna jest marka...

Z tym Ferrari to jakas obsesja ?

ToMasz

Data: 2009-10-01 10:12:46
Autor: Adramelech
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:ha1kgs$i5$1inews.gazeta.pl:

Need For Speed gra ktorej nie bedzie mial zaden WM :) i FIFA i FPSy.

http://smartmobile.pl/tag/need-for-speed

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-01 12:24:01
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:ha1kgs$i5$1inews.gazeta.pl:

Need For Speed gra ktorej nie bedzie mial zaden WM :) i FIFA i FPSy.

http://smartmobile.pl/tag/need-for-speed

Ale bidaaaaa graficzna

Pozdrawiam!

Data: 2009-10-01 12:26:25
Autor: Jan Strybyszewski
Jan Strybyszewski pisze:
Adramelech pisze:
[...]

O kurcze Gsensor... troche glupio sie teraz niektorzy musza czuc ... wymachiwanie w powietrzu TouchemHD to przeciez takie pryszczerskie i zalosne.  Kolejny port z tego brzydkiego paskudnego iphona...

Data: 2009-10-01 12:01:48
Autor: Adramelech
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:ha205i$jcn$3inews.gazeta.pl:

Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Chyba zapomniałeś przeprosić za "Need For Speed gra ktorej nie bedzie mial zaden WM".

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-01 14:12:06
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:

Chyba zapomniałeś przeprosić za "Need For Speed gra ktorej nie bedzie mial zaden WM".

No slusznie towarzyszu Nokia 6600 tez miala NFS w Javie.... ale czy napewno o to ci chodzilo.

Data: 2009-10-01 13:04:35
Autor: Adramelech
Adramelech pisze:

Chyba zapomniałeś przeprosić za "Need For Speed gra ktorej nie bedzie
mial zaden WM".

No slusznie towarzyszu Nokia 6600 tez miala NFS w Javie.... ale czy napewno o to ci chodzilo.

Raczej o co _ci_ chodziło?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-01 18:03:25
Autor: ToMasz
Jan Strybyszewski pisze:

Popatrz na to co ludzie piszą. Ty swoje wiesz. PAmiętasz o czym pisał
kiedyś tam SErgiusz? A reszta?
Z dzisiejszego wątku mozna zrobic takie podsumowanie:
(...)
[...]

nie rozumiesz. NA próbę odpowiedzi w czym nowy iPhone jest lepszy od
poprzedniego telefonu, odpowiadasz ze jest lepszy od każdego z WM.
Zupełnie nie o to mi chodziło. Olej na 10 minut cały microsoft z WM
(BTW. Olej cały microsoft jak Sergiusz, to pogadamy inaczej) i popatrz
jak ludzie zamieniają dobre, telefony na jeszcze lepsze ale za to
wykorzystywane w 35%. Twój przedpiśca wymienił naprawde dużą porcje
użytecznego softu, (choć nie do konca) z którego korzysta... 1% iPhonów?
Dla reszty to bez znaczenia... Ważne ze telefon jest trendy. Wypadało by
napisać "ludzie jedcie gówno bo miloiny much nie mogą sie mylić" jednak
raz nie chce nikogo urazić, a dwa nie wszyscy właściciele iphona,
dokonali zakupu tylko dzieki reklamie, a nie dzieki szarym komórkom

ToMasz

Data: 2009-10-01 19:09:03
Autor: frank drebin
ToMasz wrote:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

napisz krótko i szczerze: Miałeś choć w ręce?

Data: 2009-10-01 20:44:01
Autor: ToMasz
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
(...)

napisz krótko i szczerze: Miałeś choć w ręce?

nie. skąd ten pomysł?

ToMasz

Data: 2009-10-02 07:38:43
Autor: Jan Strybyszewski
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
ToMasz pisze:
(...)
napisz krótko i szczerze: Miałeś choć w ręce?

nie. skąd ten pomysł?

Buhahahah wiedzialem...

Data: 2009-10-01 21:52:58
Autor: Kilian
Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac

napisz krótko i szczerze: Miałeś choć w ręce?

Daj spokój, to nie ma sensu. Równie dobrze ja mogę się kłócić o zaletach/wadach np. Blackberry bazując na artykułach prasowych. Tym bardziej będę zacierzewiony, im bardziej go nie miałem w ręku. Tu już nie chodzi o wady/zalety, ale o oponowanie dla zasady.

Pozdro

Kilian

Data: 2009-10-02 07:38:23
Autor: Jan Strybyszewski
ToMasz pisze:

[...]

Bzdury piszesz, liczba aplikacji na przcietnym iphonie jest 5 razy wieksza niz na przecietnym WM.  Wiec wybacz ale opowiadasz jakies kocopaly. Iphona nie da sie zrobic slabszego bo straci CALY SWOJ UROK czyli "szybkosc"

[...]

Oczywiscie sie myslisz .... i nie masz pojecia o iphonie. proponowalem juz test .... na wlascicielach Omnii ktorzy kupili je z powodu marketingu nie instalujac ZADNEJ aplikacji a mogli kupic o polowego tanszego Samsunga bezOS ktory niemal ma idetyczne menu i funkcje.

Wiec wybacz ale akurat wlasnie iphoniarze korzystaja z "roznorodnych mozliwosci" rozbudowy swoich urzadzen wedle wlasnym potrzeb co pokazuje wielkosc obrotu AppStore.  I chodzbys tupal i stukanl nie udowodnisz bzdury o marketingu....

Data: 2009-10-02 09:23:03
Autor: BaX
[...]

Aplikacji w stylu, flet, cygaro, kufel z piwem i podobne? Co za APLIKACJE instaluje gosposia z gdańska? Jedną z niewielu która była przydatna, APLIKACJI nie dupereli, to soft do podglądu kamer online z sieci, tyle że ona jest płatna. Reszta to właśnie bzdety które instalują dzieci, gosposie i pospolity kowalski po to żeby pochwalić się przed znajomymi.

Data: 2009-10-02 09:27:32
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:

[...]

Co znaczy przydatne... np wybacz dla niektorych miastomuzyki jest przydatne dla innych fajne UI do gazeta.pl  a dla innego klient facebooka.  Jestes w bledzie myslac ze przydatny jest tylko kontroler oleju w turbinie elektrowni wodnej

Data: 2009-10-02 09:41:22
Autor: BaX
[...]

Jak zwykle pływasz i odchodzisz od sedna, napisz nam może więc o co ci chodziło:
"Bzdury piszesz, liczba aplikacji na przcietnym iphonie jest 5 razy wieksza niz na przecietnym WM"
Jakie to aplikacje kowalski instaluje i to 5x więcej na iphonie niz WM???

Data: 2009-10-02 09:48:23
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:

[...]

Rozne od TomToma do iBeer ale to nie twoj interes to Kowalskiego...
Tak wiem na WM wszyscy zaczyna od aplikacji zmieniajacych WM w cos uzywalnego z SPB Mobile Shell, TouchFlo  i innych na dzien dobry :)

Data: 2009-10-02 10:00:47
Autor: BaX
[...]

No popatrz..

Tak wiem na WM wszyscy zaczyna od aplikacji zmieniajacych WM w cos uzywalnego z SPB Mobile Shell, TouchFlo  i innych na dzien dobry :)

Ale co Ci do tego to sprawa użytkownika WM co mu odpowiada?

Data: 2009-10-02 10:08:37
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:

Tak wiem na WM wszyscy zaczyna od aplikacji zmieniajacych WM w cos uzywalnego z SPB Mobile Shell, TouchFlo  i innych na dzien dobry :)

Ale co Ci do tego to sprawa użytkownika WM co mu odpowiada?

Alez niech uzywa czego chce przeciez mu nei zagladam.... to wy ciagle macie obsesje iphona, przypominam ze moja krytyka nie dotyczyla aplikacji na WM tylko "architektury niestabilnosci i interfejsu".

Data: 2009-10-02 11:15:46
Autor: BaX
[...]

Ja nie mam problemów o których piszesz, używam WM6.1, dwa iphony które mamy w firmie nie robią nic więcej niż mój HTC i HTC kumpla. Odbierają połączenia, przypominaja o tereminach, czasami robią zdjęcia, robią za navi. Wsio. Nie widze żadnej przewagi iphona nad HTC. /mamy dwa takie i dwa takie/

Data: 2009-10-02 11:31:00
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:

[...]

Ale to co robia robia lepiej :) lepiej sie na nich wybiera numer, lepiej przeglada galerie i lepiej uzywa stremowanego radia.

Data: 2009-10-02 12:46:40
Autor: BaX
[...]

 Najlepiej to jak trzeba wybrać numer palcem jadąc autem po mieście, o jakim radiu mówisz? Gdzieś coś wspominałem o radiu? Nie wydaje mi się, nikt nie ma czasu na takie duperele w pracy szczególnie, że mamy dostęp do TV-sat, netu itd.

Data: 2009-10-02 14:16:31
Autor: frank drebin
BaX wrote:
[...]

I o to chodzi człowieku, nikt ze świadomych użytkowników nie oczekuje, żeby iphone robił jakieś "cuda na kiju" niczym jakiś PDA.
To tylko użytkownicy jakichś htc próbują przekonać użytkowników iphonów, że zakupili gówno.

Nie widze żadnej przewagi iphona nad
HTC. /mamy dwa takie i dwa takie/

Jak to się stało, że wogóle zakupiono te dwa iphony w firmie, gdzie pracuje dwóch użytkowników htc? :)

Data: 2009-10-02 13:22:17
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 2 Oct 2009 14:16:31 +0200, frank drebin napisał(a):

[...]

to krzyk rozpaczy rozsądku gwałconego wszechobecnymi reklamami wpającymi
wszystkim, jakie to przełomowe i wyprzedzające wszystko inne na rynku
urządzenie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-02 15:01:18
Autor: frank drebin
Waldek Godel wrote:
[...]

Ale jeżeli odrzucimy typowy marketingowy bełkot typu :"przełomowe i wyprzedzające wszystko
inne na rynku urządzenie" to znaczy że iphone to złe urządzenie?

Data: 2009-10-02 14:24:24
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 2 Oct 2009 15:01:18 +0200, frank drebin napisał(a):

Ale jeżeli odrzucimy typowy marketingowy bełkot typu :"przełomowe i wyprzedzające wszystko
inne na rynku urządzenie" to znaczy że iphone to złe urządzenie?

Po pierwsze jeżeli odrzucimy marketingowy bełkot przekazywany jako
marketingowy, czyli przez wszystkich tzw. dziennikarzy pod pozorem
obiektywnego tekstu, to pozostanie urządzenie skrywające pod nieprzeciętnie
ładnym interfejsem (choć już przeciętnieje) dosyć przeciętny zestaw
funkcji, dosyć przeciętną a nawet poniżej przeciętnej jakość za kompletnie
nieprzeciętną cenę.

Bo to jest własnie drugi problem (poza powszechnie obraźliwą dla
inteligencji reklamą i kryptoreklamą) iPhone - w normalnej sytuacji, kiedy
to urządzenie byłoby oferowane przez przeciętnego producenta w takiej cenie
- nikt by tego nie kupił. Przeszłoby w zasadzie niezauważone - poza jakimiś
niszowymi środowiskami.

Chcąc dokonać porównania ze światem tzw. szołbiznesu, iPhone to taka Lady
Gaga czy ta, jak jej tam.. Rutowicz.. wielki szum medialny, wiele hałasu o
nic, jest każdej gazecie, czy zasługuje, czy nie.. jest znany(-a) z tego że
jest znana.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-02 19:00:34
Autor: frank drebin
Waldek Godel wrote:
[...]

Cena jest z kosmosu, dlatego swojego I kupiłem prawie rocznego w cenie nowej omni.
Ale tak jest, kiedy wychodzi się na rynek z fajnym urządzeniem z ogromną pamięcią jako pierwszy.

Tylko czemu ludzie nie kupują n95, która też jest droga, na dodatek w Polsce nokia stoi wysoko?

Data: 2009-10-02 18:11:23
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 2 Oct 2009 19:00:34 +0200, frank drebin napisał(a):

Ale tak jest, kiedy wychodzi się na rynek z fajnym urządzeniem z ogromną pamięcią jako pierwszy.

To nie jest prawda - w momencie wejścia pierwszego iPhone na rynek były już
urządzenia które mogły mieć większą pamięć, w dodatku wciąż rozszerzalną w
razie potrzeby. iPhone musisz sprzedać i kupić droższy model.

Tylko czemu ludzie nie kupują n95, która też jest droga, na dodatek w Polsce nokia stoi wysoko?

tego nikt nie rozumie, tak jak nikt nie rozumie czemu wciąż najbardziej
kultowymi autami w Banana Republic of Poland są Golf i Passat

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-05 11:08:09
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Podaj nazwe modelu ... z 32GB pamieci wbudowanej.

tego nikt nie rozumie, tak jak nikt nie rozumie czemu wciąż najbardziej
kultowymi autami w Banana Republic of Poland są Golf i Passat

No faktycznie Golf i VW to u Niemcow sie wogole nie sprzedaje.... czy moglbys sie nie osmieszac ?

Wiem chodzilo ci o Golfa II :)

Data: 2009-10-02 15:51:45
Autor: BaX
[...]

Nie, póki co jeden koleś tu na grupie wmawia wszystkim, że rozwiązania z iphona to jedyne mające rację bytu na rynku, rewolucja którą NALEŻY BEZWZGLĘDNIE uznać za dominującą obojętnie czy komuś odpowiada czy nie odpowiada.

Nie widze żadnej przewagi iphona nad
HTC. /mamy dwa takie i dwa takie/

Jak to się stało, że wogóle zakupiono te dwa iphony w firmie, gdzie pracuje dwóch użytkowników htc? :)

Każdy sobie rzepke skrobie.

Data: 2009-10-05 11:06:19
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

Bzdura ... Zacytowalem "badania" i "wyniki" sprzedazy ... na ktorych oparlem teze ze ludzie chca ... dotykowcow... i takich "like iphone"
Wybacz ale tu nie ma O CZYM GADAC CZY POLEMIZOWAC TAKIE SA FAKTY.

Oczywiscie zawsze mozna powiedziec ze Hammer jest swietny na zakupy tylko nic to nie zmieni poza usmieszkami politowania zdrowej czesci spoleczenstwa

Data: 2009-10-05 11:51:51
Autor: BaX
[...]

Fakty są takie, że telefon komórkowy stał się urządzeniem które ludzie kupują bez względu na intensywność i sposób ich wykorzystania. Tyle że dobór urządzenia nie idzie w parze z sposobem użytkowania i potrzebami. Teraz telefon kosztuje grosze więc ma go prawie każdy, a ci co kupują patrzą to co jest modne i o czym się mówi no bo jak komórka to musi być modna, szczególnie jeżeli chodzi o kobiety. Dokładnie tak jak z internetem i komputerami, kiedyś komputer /laptop/ to było narzędziem, teraz jest zabawka ale wiele ludzi kupuje laptopy za 3-4kzl nawet wtedy jak używają go do skype i gg. Dobór urządzenia jest dokonywany na zasadzie "panie ma być dobry i ładny" żeby żonie się podobał. Identycznie jak z komórkami. Nie znasz zasad działania rynku i preferencji jakimi kierują się ludzie kupując elektroniczny sprzęt użytkowy bo bardzo często jest on absurdalny. Nie liczą się aspekty techniczne ale wizualne, a pytania w stylu czy ma pan monitory w innym kolorze niż czarne, np brązowe/zielone?! bo mi nie pasuje czarny do mebli to już nie tylko w kawałach się pojawiają.

Oczywiscie zawsze mozna powiedziec ze Hammer jest swietny na zakupy tylko nic to nie zmieni poza usmieszkami politowania zdrowej czesci spoleczenstwa

A co nie jest? Dziwne, w USA większość jeździ PODOBNEGO GABARYTU pojazdami, tam to jest normalne. Trafiłeś sobie chyba w kolano bo przecież to ci co wymyślili iphona jeżdzą na zakupy hamerami itp.

Data: 2009-10-02 21:43:58
Autor: ToMasz
Jan Strybyszewski pisze:
BaX pisze:

Jak zwykle pływasz i odchodzisz od sedna, napisz nam może więc o co ci
chodziło:
"Bzdury piszesz, liczba aplikacji na przcietnym iphonie jest 5 razy
wieksza niz na przecietnym WM"
nie wierze! udowodni!
[...]

czy da sie sprawdzić ile jest programów na appStore, abo ile nawigacji
obejmujacych polske sprzedano?

ToMasz

Data: 2009-10-02 09:26:27
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

Rozumiem ze to o Samsungu Omnii z Windows Mobile napisaliscie ?

Data: 2009-10-01 09:01:17
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:

[...]

Ty smiesz mowic o funkcjonalnosci ktorej WM nie ma, bo nawet wybrac numer w nim to jakis szalony pomysl z dupy Billa.

Nie oslabiajcie mnie swoja glupota.  Tylko czemu ten WM to co buiold to bardziej wyglada jak iphone ot glupcy

Data: 2009-09-30 23:01:49
Autor: ToMasz
Kilian pisze:
[...]

Trzeba by przyjąc jednostkę miary szacunowej. nie twierdze ze "od groma"
to mało, ale jak narazie na WM jest więcej. Co ważniejsze, czasem
bardziej przydatnego albo profesjonalnego. PRosze nie wyśmiewaj tego
faktu, bo jak _narazie_ to zam pare, parenaście firm które korzystają z
PDA z WM ( bez telefonu) do codziennej pracy. z iPhone nie, i jak
_narazie_ tak sie nie stanie ze względu na pewien specyficzny tryb
wgrywania oprogramowania...
1:1/konsola do gier/...
ktorej zaletą w porównaniu do PSP jest... bo moim zdaniem brak joysticka
w konsoli to jakas super nowiość, poczekam moze wiecej producentów gier
wprowadzi gry "na gładzik" zamiast ma pady/joystick/myszke
2. Rewelacyjna responsywność - miałem Xperię i ta Xperia do iPhona to jak PC XT do Pentiuma
tu sie zgodzę, bo porównanie wybrałeś tak jak byś porównywał ferrari do
malucha, ale w kategorii cena filtra oleju. JA prosiłem o to zeby
przedmówca napisał jakie przydatne funkcje iPhona powodują ze jest
zajebisty. Tak wiec 98% telefonów dorównuje responsywnością iPhonowi.
akurat Xperia, erykr320 i wiekszość PDA z WM - nie.
3. Przeglądarka internetu - żadną inną nie mogłem połączyć się sensownie z moim bankiem. W iPhone mogę przelać kasę, ściągnąć potwierdzenie przelewu w PDFie i wysłać jako załącznik mailem
"żadną inną" - a masz wybór? Wydaje mi sie ze z pośród wszystkich
telefonów i PDA iPhone nie jest jedynym urządzeniem dzieki któremu mozna
robić przelewy w Twoim banku. jeśli chcesz mógłbym zaryzykować zakład.
4. W sumie jej funkcje powodują, że często nie biorę laptopa do klientów ze sobą, bo wszystko mogę zrobić iPhonem
FAjnie. pogratulować. JA akurat ma taki biznes ze mnie odwiedzają
przedstawiciele i chcą coś sprzedać. żaden niema iPhona, ale nie ważne.
Zastanawiam sie jak Ty przeglądasz iphonem swoje stany magazynowe,
pokazujesz zdjęcia produktów, w tym samym czasie otwerając pdfy z danymi
technicznymi, następnie wystawiasz fakture. bo drukowanie to juz pestka?

Fajnie ze jesteś zadowolonym użytkownikiem, ale zwróc uwage ze wszystko
co wg. Ciebie jest zaletą iPhona jest również zaletą innych telefonów.
Teraz od Waldka dostaniesz ostrą krytykę, i niską ocene inteligencji,
ale dziwicie się? ja czasami nie. To grupa dyskusyjna, ale o telefonach,
o ich zaletach, wadach problemach i rozwiazaniach. tu niema gospodyń z
gdańska które są przekonane ze jakiś tam telefon jest zajebisty bo TYLKO
na nim mozna przelewac pieniądze z banku albo uruchomić grę.

JA jestem zagorzałym przeciwnikiem głaskaczy/wciskaczy, bo potrafie
siedząc na fotelu fryzjera (autentyk z poniedziałku) pod tą "kołderką"
nie patrząc na telefon jedną ręką odblokować go, wyłączyć dzwieki,
zablokować. Tak samo mogę zrobić 30 innych "knifów" bo mam guziki!

Pozdrowienia
ToMasz

Data: 2009-09-30 23:33:11
Autor: Kilian
[...]

Ja piszę o swoich doświadczeniach. Jeśli masz jakieś bardzo specyficzne wymaganie to owszem, WM może być lepszym rozwiązaniem.

[...]

No owszem, ale ja ta konsola jest niejako "wbudowana" w telefon, więc mam "dwa w jednym". W razie czego mogę dać dziecku do pogrania w czasie podróży/czekania u lekarza/...

[...]

??? Za Xperię zapłaciłem tyle samo pod koniec zeszłego roku co za iPhona...

[...]

Ja mówię o Smartfonach. Mam też jakiegoś LG za 110,- PLN z MM i jest responsywny, ale to nie ta kategoria.

[...]

Na Xperiii (miałem więc mogę porównywać) ani IE ani Opera nie dawała rady. Oczywiście można mieć laptopa z GSMem, ale telefon mam zawsze przy sobie, laptopa czasem.

[...]

Wszystko za pomocą przeglądarki. Cenniki mam w PDFach, stanów magazynowych nie mam, to trochę inny biznes. Faktury też klientowi na miejscu nie wystawiam, co najwyżej wysyłam oferty stworzone online. Dane techniczne w PDFach, które mogę przesłać mailem lub pokazać na miejscu. Na pewno na laptopie łatwiej i iPhone jest bardziej wyjściem awaryjnym, ale DA SIĘ. Nie twierdzę że iPhone uszczęśliwi wszystkich, ale w moim przypadku się sprawdza.

[...]

Na innych może można, ale na iPhone można wszystko naraz :). Jak pisałem, na WM przelewy nie działały, na Symbianie już lepiej. Za to na Symbianie nie było innych rzeczy, pomijam że wieszał się regularnie (N73) oraz bez przerwy wyświtlał błąd o przepełnieniu pamięci (co skutkowało niemożnością wysłania czy odebrania SMSów) mimo że wszystkie SMSy/MMSy/zdjęcia/whatever były wykasowane.
..
Reasumując: nie miałem telefonu który by mi odpowiadał w takim stopniu ja iPhone. Inni mogą mieć inne wymagania/oczekiwania, ale dla mnie iPhone jest najlepszym fonem z jakiego korzystałem (a z WM korzystalem ze cztery lata - od ERA MDA Compact II do Vario III).

Co do Waldka - opinię o nim mam już wyrobioną, więc jego posty to mogę traktować co najwyżej jako rozrywkę.

[...]

To akurat z iPhonem też mogę :) 30 innych knifów pewnie nie, ale jakoś nigdy nie miałem potrzeby robienia czegoś inaczej. Na pewno nie da się pisać smsów na ślepo, wciskaczem jest to możliwe, ale jak często jest taka potrzeba?

Pozdro

Kilian

Data: 2009-10-01 09:15:31
Autor: Jan Strybyszewski
ToMasz pisze:

Trzeba by przyjąc jednostkę miary szacunowej. nie twierdze ze "od groma"
to mało, ale jak narazie na WM jest więcej.

Pokaz gdzie ?  Chcesz staniemy na ulicy i bedziemy sprawdzac te dodatkowe aplikacje na WMach przechodniow. Tylko zebys sie nei zdziwil.

I prosze nie mow mi nie AppStore nie jest atutem

[...]

Ja tez wlasnie PKP sobie dla konsuktorow kupilo Casio z WM. I co z tego szary kowalski ma gleboko w dupie ze na WM istnieje program do obslugi zamowien w pizzeri.

ktorej zaletą w porównaniu do PSP jest... bo moim zdaniem brak joysticka
w konsoli to jakas super nowiość, poczekam moze wiecej producentów gier
wprowadzi gry "na gładzik" zamiast ma pady/joystick/myszke

Patrz durni wydawcy i uzytkownicy, ze tez nie czytaja polskiego usenetu tylko gry wydaja na te "popierdolke nie konsole"

[...]

Nie chodzi o funkcje chodzi o "przyjaznosc interfejsu i wygode logike".
99% gopodyn z Gdanska ma gleboko z tylu czy na dana platforme jest "czytnik komputera pokladowego Opla".

FAjnie. pogratulować. JA akurat ma taki biznes ze mnie odwiedzają
przedstawiciele i chcą coś sprzedać. żaden niema iPhona, ale nie ważne.

Bo iphone to jest bardziej telefon czy multimedialny odtwarzacz niz PDA.
I chyba kazdy to rozumie poza betonowymi WMiarzami ktorzy uwazaja ze najwazniejsze w telefonie jest funkcja podglady stanu oleju w elektrowni wodnej.

Zastanawiam sie jak Ty przeglądasz iphonem swoje stany magazynowe,
pokazujesz zdjęcia produktów, w tym samym czasie otwerając pdfy z danymi
technicznymi, następnie wystawiasz fakture. bo drukowanie to juz pestka?

Iphone nie sluzy do tego.  Jakos nie masz peretensji ze twoj Opel Astra Kombi nie moze wozic betonu ?  Co nie znaczy ze Bdetoniarka jest swietna by wyskoczyc na zakupy do supermarketu.

Fajnie ze jesteś zadowolonym użytkownikiem, ale zwróc uwage ze wszystko
co wg. Ciebie jest zaletą iPhona jest również zaletą innych telefonów.

Jakby tak bylo iphone by sie nie sprzedal.... i prosze nie mow o prania mozgu czy marketingu bo wiekszych oszustow jak Microsoft to nie znajdziesz.

[...]

Ale rozumiem ze telefon w ktorym szybciej wykonasz banalna czynosc jest beznadziejny tylko dlatego ze nei sprawdza poziomu oleju w frytkownicy ?

Co to za bzdury ?

[...]

No widzisz straszne .... w Androidzie potrafie to JEDNYM nacisnieciem.

Data: 2009-09-30 21:55:59
Autor: Kilian

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:nt2x1gjahnrq.dlglepper.institute.com...
Dnia Wed, 30 Sep 2009 20:21:07 +0200, frank drebin napisał(a):

Tandetny rysujący sie plastik,
 na razie nie stwierdziłem

po 2-3 miesiacach tył jest cały porysowany

Bzdura. Mam go trzy miesiące i nie mam ani jednej ryski.

przegrzewająca się elektronika,
 jak wyżej (na dodatek nie słyszałem o tym)

Nie stwierdzono

[...]

No pacz pan, żona ma białego i jakoś nie widać

wybuchające baterie i
kilka(?) na pare(naście?) milionów?

Na tyle dużo, że Unia Europejska rozważa zakaz sprzedaży iPhone na terenie
Europy.

Wkleić Ci fotki wybuchniętych Nokii?

brak elementarnych funkcji za taką kasę ci nie
przeszkadza?

tzn jakich elementarnych?

BTW, podszkoliłeś ten angielski czy nadal jest on na poziomie polskiego rolnika?

Data: 2009-09-30 21:13:35
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 30 Sep 2009 21:55:59 +0200, Kilian napisał(a):

Bzdura. Mam go trzy miesiące i nie mam ani jednej ryski.

No popatrz.. pogratulować. Niestety, inni uzytkownicy nie mieli takiego
szczęścia
Zobacz choćby tutaj:
http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=1167157
zapewne zaraz wytłumaczysz, że strona jest niewiarygodna.

Nie stwierdzono

pewnie 357 tysięcy stron się myli...
http://www.google.com/search?q=iphone+overheating&btnG=Szukaj&hl=pl&client=opera&rls=pl&hs=tZQ&sa=2

No pacz pan, żona ma białego i jakoś nie widać

http://www.engadgetmobile.com/2009/06/26/white-iphone-3gs-reportedly-overheats-turns-a-browner-shade-of/
pewnie też się mylą, skądże mieliby się znać...

Wkleić Ci fotki wybuchniętych Nokii?

Nie, wklej mi link do informacji, że KE rozważa ban na Nokie, z powodu
masowości tego zjawizka

BTW, podszkoliłeś ten angielski czy nadal jest on na poziomie polskiego rolnika?

O.. widzę, że wszyscy fani iPoo muszą mieć ten sam poziom co
iStrybyszewski. Zapytałbym czy znasz poziom rolnika z autopsji, ale nie
będe obrażał rolników, większość z nich to ludzie na poziomie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-30 22:20:39
Autor: Kilian
[...]

Taaa... No pacz Pan, jakoś nadal się nie mogę doczekać wyjaśnienia z legalnością AppStore. Może jednak spróbujesz?

Kilian

Data: 2009-10-01 09:16:55
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:

O.. widzę, że wszyscy fani iPoo muszą mieć ten sam poziom co
iStrybyszewski. Zapytałbym czy znasz poziom rolnika z autopsji, ale nie
będe obrażał rolników, większość z nich to ludzie na poziomie.

No coz wlasnie wylazi betoniarnia od WM taki Waldus to beton najczystszej wody ale zamiast uzyc argumentu uzywa chamstwa. Tak to jest z prostakmi gdy nie maja argumentow.... szanujmy jednak niepelnosprawnych umyslowo.

Data: 2009-10-01 12:20:22
Autor: cpt. Nemo
frank drebin wrote:

Ale poza tym wszystko mi się podoba :)

O i to ze mozesz nosic ze soba na totalnych odludziach zapasowa baterie
?
A masz ja jak potem wymienic ?

Pozdrawiam, Leszek

Data: 2009-10-01 12:24:42
Autor: Jan Strybyszewski
cpt. Nemo pisze:
frank drebin wrote:
Ale poza tym wszystko mi się podoba :)

O i to ze mozesz nosic ze soba na totalnych odludziach zapasowa baterie
?
A masz ja jak potem wymienic ?

O maj got.... ile razy wymieniales baterie w swoim WM bo ja ANI RAZU.

Data: 2009-10-01 12:58:23
Autor: cpt. Nemo
Jan Strybyszewski wrote:

O maj got.... ile razy wymieniales baterie w swoim WM bo ja ANI RAZU.

Zdarza sie :) potrafie ja zarznac w kilka godzin chocby uzywajac
nawigacji czy OziExplorera np. dla zapisu trasy wyprawy a dodatkowo
troche fotek, troche radia, troche rozmow. Dla pewnosci staram sie miec
zawsze druga baterie naladowana na ful. W sytuacji zeglowania po
jeziorach tez sie przydaje :)

pozdrawiam,

Data: 2009-10-01 13:01:35
Autor: Jan Strybyszewski
cpt. Nemo pisze:
Jan Strybyszewski wrote:

[...]

Z iphonem nie ma tego problemu :) nie ma OziExplorera :) i radia :) heheheh

A calkiem powaznie wbudowanie baterii mialo na celu zmniejszenie urzadzenia i uczynienie go solidniejszym. Wystarczy poczytac jak w co drugim Kaiserze,Hermesie i w 90% Wizardow  na aukcjach allegro  sa poklejone plastrem klapki. A w zadnym iphonie nie ma tego :)

Data: 2009-10-01 12:43:32
Autor: frank drebin
cpt. Nemo wrote:
frank drebin wrote:

Ale poza tym wszystko mi się podoba :)

O i to ze mozesz nosic ze soba na totalnych odludziach zapasowa
baterie ?
A masz ja jak potem wymienic ?

Ładuję co 2 dni.
Co z tego, że moja n6310i trzymała 10 dni, skoro wtedy ani nie dzwoniłem tyle co teraz (drogo było), grałem na niej w węża na malutkim jednokolorowym wyświetlaczu, netu ani wifi nie miałem. Nie mówiąc o filmach czy muzyce.

Są jeszcze np. takie cuda jak ktoś potrzebuje:
http://www.allegro.pl/item754248603_ipower_xpal_dodatkowa_bateria_do_iphone_hit.html
http://www.allegro.pl/item752792311_bateria_zewnetrzna_ladowarka_ipod_iphone_2g_3g.html

Data: 2009-10-01 11:51:30
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 1 Oct 2009 12:43:32 +0200, frank drebin napisał(a):

Są jeszcze np. takie cuda jak ktoś potrzebuje:
http://www.allegro.pl/item754248603_ipower_xpal_dodatkowa_bateria_do_iphone_hit.html

wiesz, że to kosztuje tyle co trzy oryginalne akumulatory do HTC Touch HD i
dziesięć nieoryginalnych? A przy okazji robi z telefonu nieforemną kobyłę o
rozmiarach urządzenia z wbudowaną klawiaturą QWERTY?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-01 12:55:42
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Ile razy wymieniles baterie w swoim Kaiserze bo "ci padla" ?  Twoj Kaiser wyglada bez dodatkowna grubszego niz ten iphone z dodatkami.

Data: 2009-10-01 08:59:50
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:

Tandetny rysujący sie plastik, przegrzewająca się elektronika, wybuchające
baterie i brak elementarnych funkcji za taką kasę ci nie przeszkadza?

Buhahhaa Dajesz Waldus do pieca swoja ignoracja.... Ze niby HTC nie robi tandety za 2500zł nie oslabiaj mnie, iphone przynajmniej ma szklany nie rysujacy sie ekran ktory widac w sloncu a nie plastikowa wciskana folia popierdolke do uzywania tylko w piwnicy

Data: 2009-10-01 12:39:48
Autor: cpt. Nemo
Jan Strybyszewski wrote:

, iphone przynajmniej ma
szklany nie rysujacy sie ekran ktory widac w sloncu

No to jest prawdziwa zaleta.

pozdrawiam, Leszek

Data: 2009-10-01 11:53:37
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 1 Oct 2009 12:39:48 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

, iphone przynajmniej ma
szklany nie rysujacy sie ekran ktory widac w sloncu

No to jest prawdziwa zaleta.

niespecjalnie. Tzn widać tak samo jak na innych współczesnych urządzeniach,
za to digitizer masowo pęka przy najlżejszym naprężeniu. Tak masowo, że aż
stało się zaletą - przy tej skali sprzedaży digitizery na ebayu są
taniutkie. Niemniej sama wymiana wymaga lekkich zdolności ginekologicznych
plus czas oczekiwania na przesyłkę. I nawet te taniutkie z wysyłką to
jakieś 150-200 zł wychodzi.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-01 12:56:54
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Buhahahah Waldus moglbys sie nie kompromitowac i poczytac co nie co o ekranach iphonow zanim palnie sie tak kosmiczna bzdure.

Bo na allegro digitizerow do WM to wogole nie ma. No ale faktycznie lufcika 2,6cala to ciezko zniszczyc

Data: 2009-10-01 13:37:58
Autor: BaX
[...]

No właśnie nie ma i kumpel ma problem bo rozwalił nowiutkiego iphona /ekran pajęczyna/ na lotnisku. Wypadł mu z kieszeni wewnętrznej marynarki jak się schylał po torbe. Żeby było śmieszniej to było to w USA i zaśpiewali mu za naprawe 250$.

Data: 2009-10-01 13:08:17
Autor: cpt. Nemo
Waldek Godel wrote:
[...]

To wiem bo kilku znajomych mialo juz taka przygode :(
Mi chodzi wylacznie o widocznosc w sloncu, szkla nie chce bo sie jednak
potrafi porysowac a folie latwiej samemu wymienic na nowa i mozna wybrac
czy sie chce blysk czy mat czy polmat. Ta porzadna tania nie jest ale
nic mi za to nigdy nie peklo :)

Pozdrawiam,

Data: 2009-10-01 13:25:07
Autor: Jan Strybyszewski
cpt. Nemo pisze:
Waldek Godel wrote:
[...]

Alez iphone z folia na ekranie tez działa,  wiec o co chodzi. Waldus puszcza baki wystarczy spojrzec na przedmioty na allegro ile jest "nie dzialajacych" ekranow w kazdej kategorii by wiedziec ze chodzby Waldus tupal nozkami foliowe digitizery sa 3krotnie mniej wytrzymale mechanicznie i 5 krotnie mniej wytrzymale na liczbe nacisniec  oraz kilunastokrotnie mniej wytrzymale na "pole magnetyczne"

Data: 2009-10-01 12:41:02
Autor: Jan Strybyszewski
cpt. Nemo pisze:
Jan Strybyszewski wrote:

, iphone przynajmniej ma
szklany nie rysujacy sie ekran ktory widac w sloncu

No to jest prawdziwa zaleta.

No ... mialem Omnie .... tam to w wakacje na plazy mozna obejrzec swoja fryzyre po wyjsciu z wody tylko.

pozdrawiam, Leszek

Data: 2009-10-01 12:50:16
Autor: cpt. Nemo
Jan Strybyszewski wrote:
cpt. Nemo pisze:

No to jest prawdziwa zaleta.

No ... mialem Omnie .... tam to w wakacje na plazy mozna obejrzec
swoja fryzyre po wyjsciu z wody tylko.

Alez ja naprawde potwierdzam ze to duza zaleta. Nie wiem czemu Garmin
moze, Apple moze a z innymi to bardzo roznie az do tragicznie bywa.

pozdrawiam,

Data: 2009-10-01 12:54:28
Autor: Jan Strybyszewski
cpt. Nemo pisze:
Jan Strybyszewski wrote:
cpt. Nemo pisze:

[...]

Ja ci powiem czemu.... bo to kosztuje a na youtubie i tak w norach kreca filmy to po co przeplacac.  Dlaczego metolowe PDA zamienily sie w plastikowe popierdolki bo klient to kupi ?  A teraz wez w reke takiego Diamonda i iphona i zrozumiesz dlaczego iphone TYLE kosztuje.

Data: 2009-10-01 08:58:12
Autor: Jan Strybyszewski
slaweks pisze:

[...]

Podawalem "telefony o najwiekszym obrocie na allegro" na 9 pierwszych 5 jest dotykowcami.

[...]

I pewnei dlatego dorosli kupuja AVile zamiast 5310

Data: 2009-10-01 11:45:29
Autor: BaX
[...]

Weź Ty się palnij w łeb, od kiedy to ilość sprzedanego towaru świadczy o jego jakości lub "lepszości" od konkurencji. Popularne wcale nie znaczy lepsze, zazwyczaj oznacza przystępniejsze /tańsze/. Gdyby te Twoje rankingi miały przełożenia na rzeczywistość to garnitury z targu były by lepsze od tych od Armaniego, a Skody lepsze od BMW bo się ich więcej sprzedaje.

Data: 2009-10-01 12:45:26
Autor: frank drebin
BaX wrote:
[...]

Czyli w/g twojego sposobu myślenia, jak coś kosztuje tyle samo ale sprzedaje się gorzej, to znaczy jest lepsze?
Kurcze, czemu ludzie tego nie wiedzą?

Data: 2009-10-01 11:54:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 1 Oct 2009 12:45:26 +0200, frank drebin napisał(a):

Czyli w/g twojego sposobu myślenia, jak coś kosztuje tyle samo ale sprzedaje się gorzej, to znaczy jest lepsze?

iPhone kosztuje tyle samo? Od kiedy? skoro staniał prawie o połowę, to może
i ja sobie kupię...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-01 12:57:37
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

No widzisz kosztuje wiecej a sprzedaje sie lepiej.... widac ludzie cenia jakosc zamiast full plastik z wciskanym ekranem o nazwie Omnia czy inny Diamond

Data: 2009-10-01 13:27:45
Autor: BaX
[...]

Więcej od czego bo nawet w tej dyskusji przynajmiej raz napisałeś, że HTC kosztuje 2000zl?

Data: 2009-10-01 13:29:59
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

Iphone 3GS nowy kosztuje wiecej ... od kazdego HTC a jednak ludzie go wybieraja. Cud panie....

Ale nie licz na to ze Leo za 3000zł bedzie sie sprzedawal

Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac