Klawiaturki to szybkiego pisania

Data: 2012-07-05 16:55:48
Autor: m4rkiz
Klawiaturki to szybkiego pisania
"neo" <dyletant@yahoo.pl> wrote in message news:a21915b1-dfcc-4b89-ae61-1120f30869b5q2g2000vbv.googlegroups.com...
Mam klawiaturkę ze znaczkiem windy.

w znaczeniu ze od ms czy poprostu klawisz windows miedzy altem i controlem?

Ostatnio miałem okazję pisać na
jakieś starszej ale bezimiennej klawiaturce, która o dziwo było o
wiele wygodniejsza (cichy i pewny klik, klawisze ruszały się na
nieznacznie tylko na boki korygując moje nierównomierne przyciskanie z
różnych stron).

tu akurat nie ma nic dziwnego, dawniej ogolnie bylo mniej tandety

Czy mogę prosić o sugestie kilku klawiatura do szybkiego pisania (100
słów na minutę)?

das keyboard ;)

Takich dla śmiertelników, bez cen z kosmosu :D

a, to juz musisz miec szczescie i potestowac to co znajdziesz na allegro
czy gdzies indziej, starsze klawiatury della, ibm, compaq, moze beda
jeszcze dobrze dzialaly i ci podpasuja

generalnie nowe, tanie, porzadne klawiatury do szybkiego pisania obecnie
nie istnieja, jak skreslisz nowe lub tanie to cos znajdziesz

Data: 2012-07-05 09:21:55
Autor: neo
On 5 Lip, 17:55, "m4rkiz" <m4r...@mail.od.wujka.na.g.com> wrote:
"neo" <dylet...@yahoo.pl> wrote in message

> Mam klawiaturkę ze znaczkiem windy.

w znaczeniu ze od ms czy poprostu klawisz windows miedzy altem i controlem?

Microsoft Wired Keyboard 600, Model 1366, oczywiście ma klawisze do
windy.

> [...]
> różnych stron).

tu akurat nie ma nic dziwnego, dawniej ogolnie bylo mniej tandety

Rozumiem, dziękuję.

> Czy mogę prosić o sugestie kilku klawiatura do szybkiego pisania (100
> słów na minutę)?

das keyboard ;)

http://www.daskeyboard.com/

Mniam mniam :D O to chodzi?

To dla prawdziwych wood peckerów!

> [...]

a, to juz musisz miec szczescie i potestowac to co znajdziesz na allegro
czy gdzies indziej, starsze klawiatury della, ibm, compaq, moze beda

Dziękuję :D

generalnie nowe, tanie, porzadne klawiatury do szybkiego pisania obecnie
nie istnieja, jak skreslisz nowe lub tanie to cos znajdziesz

Super. Dziękuję i pozdrawiam :D

Klawiaturki to szybkiego pisania