Klawiaturki to szybkiego pisania

Data: 2012-07-05 14:33:55
Autor: Szymon von Ulezalka
Klawiaturki to szybkiego pisania
używam klawiatury MS Ergonomic Keyboard 4000 - bardzo fajna, duza,
cięzka. Podstawka pod podstawke pod nadgarstki jest genialnym
pomyslem- jest ona dluga i szeroka, przez to nie ma problemow z
trzymaniem klawiatury na kolanach a nie na biurku (ja tak wole)-
ogolnie bardzo sobie chwale owa klawiature; moglaby byc nieco cichsza
jednak (chociaz i tak nie jest jakos super glosna). Genialne sa 2
klawisze pod spacja, po zmapowaniu ich (kilka klikniec w windowsie
badz w gnome) do przelaczania odtwarzanej piosenki (w sensie: nastepna
badz poprzednia) i mozna jechac :P
Z wad? nieco glosna (szczegolnie spacja)- chociaz dla mnie nie jest to
wada; natomiast wspomniane przezemnie podwyzszenie przodu klawiatury
przymocowane jest trzema nozkami do niej- i owe mocowania nie sa jakos
super wytrzymale; zasadniczo zawsze sobie je podklejam klejem
termotopliwym. wyglada nieciekawie, ale nikt poza mna tego nie oglada.
http://www.roguecode.net/2011/09/microsoft-natural-ergonomic-keyboard.html

pozdrawiam
szymon

Data: 2012-07-05 16:16:28
Autor: neo
Klawiaturki to szybkiego pisania
On 5 Lip, 23:33, Szymon von Ulezalka <sz.gruszczyn...@gmail.com>
wrote:
[...]

Z ergonomicznej nigdy nie korzystałem, ale zastanowię się. Dziękuję
bardzo :D

Data: 2012-07-06 00:29:26
Autor: Adam Koltowski
Klawiaturki to szybkiego pisania

http://www.roguecode.net/2011/09/microsoft-natural-ergonomic-keyboard.html

MIalem taka w pprzedniej firmie. Jest spoko i mozna sie do niej przyzwyczaic. ale do szybkiego pisania sie nie nadaje. Jest za duza i wcale nie jest wygodna na tyle by na prawde szybko pisac. Moje zdanie.

Klawiaturki to szybkiego pisania