Klawiaturki to szybkiego pisania

Data: 2012-07-06 03:47:42
Autor: Tasiorsa
Klawiaturki to szybkiego pisania
W dniu 2012-07-05 15:02, neo pisze:
Czy mogę prosić o sugestie kilku klawiatura do szybkiego pisania (100
słów na minutę)? Takich dla śmiertelników, bez cen z kosmosu :D
Z mojej strony gorąco moge polecic http://allegro.pl/efektowna-ultraplaska-klawiatura-cherry-infinity-i2437012521.html
Jakosc wykonania precyzja dzialania godne polecenia.
Przesiadka z Logitech UltraFlat to jak niebo a ziemia

Data: 2012-07-06 04:54:31
Autor: neo
On 6 Lip, 03:47, Tasiorsa <tasio...@poczta.fm> wrote:
> [...]

Jakosc wykonania precyzja dzialania godne polecenia.
Przesiadka z Logitech UltraFlat to jak niebo a ziemia

Wygląda ładnie. Aż pójdę do sklepu żeby ją pomacać :D

Dziękuję i pozdrawiam :D

Data: 2012-07-06 21:00:33
Autor: Tasiorsa
W dniu 2012-07-06 13:54, neo pisze:
[...]
Obawiam sie ze w sklepie nie pomacasz bo to nier jest popularny model. Ja osobiscie w Polsce znalazlem tylko w ProData i tam zamowilem
http://www.prodata.com.pl/index.php/Peryferia/Klawiatury-i-myszki/Klawiatury/Przewodowe/Slim-Ultraflat/USB/783-KBCHDS740

Krzysiek

Data: 2012-07-06 16:34:25
Autor: neo
On 6 Lip, 21:00, Tasiorsa <tasio...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2012-07-06 13:54, neo pisze:>> Z mojej strony gorąco moge polecichttp://allegro.pl/efektowna-ultraplaska-klawiatura-cherry-infinity-i2...
> Wygląda ładnie. Aż pójdę do sklepu żeby ją pomacać :D

Obawiam sie ze w sklepie nie pomacasz bo to nier jest popularny model.
> [...]

Coś się pomyśli :D

Klawiaturki to szybkiego pisania