Klawiaturki to szybkiego pisania

Data: 2012-07-06 22:37:04
Autor: Santana
Klawiaturki to szybkiego pisania

Użytkownik "neo" <dyletant@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:a21915b1-dfcc-4b89-ae61-1120f30869b5q2g2000vbv.googlegroups.com...
Czy mogę prosić o sugestie kilku klawiatura do >szybkiego pisania (100
słów na minutę

Sto słów a w klawisz "d" sobie nie trafiłeś w temacie wątku :P
Nie bierz sobie do serca, tak po prostu się przyczepiłem z nudów ;)

Data: 2012-07-06 16:43:34
Autor: neo
On 6 Lip, 22:37, "Santana" <sant...@interia.pl> wrote:
Użytkownik "neo" <dylet...@yahoo.pl> napisał w wiadomościnews:a21915b1-dfcc-4b89-ae61-1120f30869b5q2g2000vbv.googlegroups.com...

> [...]

Sto słów a w klawisz "d" sobie nie trafiłeś w temacie wątku :P
Nie bierz sobie do serca, tak po prostu się przyczepiłem z nudów ;)

No tak, słusznie :D

Dwie sprawy. Jedna to, że 100 miałem z 87% dokładności, więc
powiedzmy, że 50 z 95% dokładności, a druga, to że często robię
multitasking, np. czytam kilka ksiażek na różne tematy na raz po
jednym rozdziale, żeby się nie znudzić jedną i równocześnie oglądam
np. dwa filmy i końcówkę trzeciego, więc nawet jak coś piszę to i tak
myślami jestem jeszcze w dwóch tematach.

Dlatego właśnie nie nadałbym się na prawnika, bo nie potrafiłbym się
skupić na szczegółach, które zawsze pomijam, żeby mieć jak najszerszy
obraz całości - takie zboczenie filozoficzne :D

W każdym razie dziękuję za miłą uwagę :D

Klawiaturki to szybkiego pisania