Kleber Dynaxer HP2 - jakie opinie?

Data: 2010-03-24 15:20:41
Autor: Lewis
Kleber Dynaxer HP2 - jakie opinie?
Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:p7dd5rzx7rpp$.38lz7uvqn8oc$.dlg40tude.net...
Czy ktos jezdzi na oponach Kleber Dynaxer HP2? Opinie na ich temat sa
skrajnie rozne - jedni chwala za dobre trzymanie na mokrej nawierzchni, a
inni... opluwaja za zle trzymanie na mokrej nawierzchi :/ Z zimowek
Klebera jestem zadowolony, ale na letnich tej firmy nigdy nie jezdzilem.
Samochod to Mondeo kombi, czesto doladowany, poruszam sie raczej
dostojnie, nie rajdowo.
Ewentualnie, jesli nie Klebery, to co w podobnej cenie (~160 zl)?

Mam takie opony na rodzicow Golfie MK3 silnik 1Z, opony bardzo w porządku, na mokrym bardzo OK. Inne za tą cenę TOYO TR1 195/50/15 164zł

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)