Kleber Dynaxer HP2 - jakie opinie?

Data: 2016-06-28 09:45:43
Autor: kontojaceksl
Kleber Dynaxer HP2 - jakie opinie?
W dniu środa, 24 marca 2010 15:10:27 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
Czy ktos jezdzi na oponach Kleber Dynaxer HP2? Opinie na ich temat sa
skrajnie rozne
Ja miałem takie opony przez jeden sezon. Według mnie zupełnie w porządku się zachowywały. Nie podobał mi się wygląd - mają jakieś takie wypukłe boki, kojarzą mi się z "balonami" od traktora, ale to sprawa gustu.
Jedna opona mi się rozwarstwiła, ale jechałem tak na oko ze 100 kg przeładowany jakieś 150 km. Jacek

Kleber Dynaxer HP2 - jakie opinie?