Kleber Krisalp do wymiany - co zamiast?

Data: 2013-01-27 09:14:58
Autor: Marek Dyjor
Kleber Krisalp do wymiany - co zamiast?
Maciek wrote:
Zdaje sie, ze czeka mnie koniecznosc wymiany opon Kleber Krisalp na
cos nowszego. Biore pod uwage te same opony (albo HP2), bo sa calkiem
niezle, ale moze w kategorii do 200 zl (185/65 R14) jest cos lepszego?

Wazne:

-trakcja w sniegu
-trakcja na lodzie (wiem, wiem...)
-trakcja w blocie posniegowym

Malo wazne:

-halas

kupiłeś już?

mam HP2 na dość dużym wozie (Velsatis) i jestem bardzo zadowolny, bardzo dobrze sie trzymają na lodzie czy śniegu, i nie są imho zbytnio hałaśliwe, Nie ma też raczej problemów z jazdą po mokrej czy suchej drodze.

Data: 2013-01-27 13:52:04
Autor: Maciek
Dnia Sun, 27 Jan 2013 09:14:58 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

mam HP2 na dość dużym wozie (Velsatis) i jestem bardzo zadowolny, bardzo dobrze sie trzymają na lodzie czy śniegu, i nie są imho zbytnio hałaśliwe, Nie ma też raczej problemów z jazdą po mokrej czy suchej drodze.

Nie kupilem, ale chyba nie bede kombinowal i zamienie klebery na inne
klebery :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał