Klecha KRYTYKUJE!

Data: 2014-01-29 05:27:29
Autor: MarkWoydak
Klecha KRYTYKUJE!
"Skoro już raz chciano się promować poprzez Wiktora Juszczenkę i pokazywać go jako męża stanu, to ja już mam tylko nadzieję, że nie dożyję chwili, w której Jarosław Kaczyński chciałby się promować przy Ołehu Tiahnyboku - mówi ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski w rozmowie z Jackiem G±dkiem. I krytykuje ¶p. prezydenta Lecha Kaczyńskiego za wspieranie byłego prezydenta Ukrainy."

Swego czasu ¶p. Lech Kaczyński promował pewnego Gruzina. Jak to skończyło się dla Gruzji i Lecha wszyscy wiemy.

MW

Klecha KRYTYKUJE!