Klecha sobie poużywa!

Data: 2015-11-30 12:53:54
Autor: Mark Woydak
Klecha sobie poużywa!
http://www.fakt.pl/polska/lista-klientow-agencji-towarzyskiej-dla-gejow-w-warszawie,artykuly,593972.html

"Ksiądz kupował tam pigułki gwałtu. Autorytety w gejowskiej agencji w
Warszawie."

Klecha na wszelki wypadek też jaja ma. W piątek i soboetę sobie podyma a w
niedzielę uczy "owieczki" jak żyć by trafić do nieba.

Mark Woydak

Data: 2015-11-30 16:06:50
Autor: Trefniś
Klecha sobie poużywa!
W dniu .11.2015 o 12:53 Mark Woydak <marek.woydak@forest.gmx.it> pisze:

[...]

Radzą sobie jakoś :)

Kiedyś przyszła do mnie, starego ateusza, bardzo oburzona panna z gatunku  głęboko "oazowych".
Księżulo po wizycie "kolędowej" został zaproszony na zakrapianą kolację,  trochę przesadził z alkoholem i zwierzył się zaprzyjaźnionej rodzinie:
"Ja na dziewczyny chodzę z kolegą, a później sobie wzajemnie grzechy  odpuszczamy przy spowiedzi!"
:)

Zdaje się, że owe dziewczę poszło w moje ślady.

--
Trefniś

Klecha sobie poużywa!