Klechy się burzą!

Data: 2015-07-27 08:27:31
Autor: Lord z Cowshed
Klechy się burzą!
http://wyborcza.pl/1,75968,18430445,panstwo-wymyka-sie-kosciolowi-spod-kontroli.html#BoxGWImg

"Po przejściu w Sejmie ustawy o uzgodnieniu płci szef zajmującego się sprawami światopoglądowymi zespołu Episkopatu wydał komunikat, który stawia relacje państwo - Kościół na ostrzu noża." oraz "W Episkopacie dominuje gniew z powodu silnej inicjatywy ustawodawczej PO, sprzecznej z wolą Kościoła"

Co im k...wa nie pasuje? Wolą Kościoła? A co to k..wa jest? A gdzie "paś owieczki swoje" itp szamańskie teksty?

Lord z Cowshed

Data: 2015-07-27 01:29:03
Autor: Lord z Cowshed
głupi kutas podszywacz
kutas podszywacz Lord z Cowshed pisze:
[...]

Te, głupi kutasie, klonie u2/Mark Woydak/Lord Donald. Masz jeszcze coś genialnego do powiedzenia?

Lord z Cowshed

Data: 2015-07-27 09:16:27
Autor: aja
Klechy się burzą!
W dniu 2015-07-27 o 08:27, Lord z Cowshed pisze:
[...]

Zbliżają się wybory, więc rośnie aktywność nie tylko
polityków, ale i KK. Takie 'przeciąganie liny' będzie
dopóty, dopóki politycy bardziej będą interesować się
'słupkami poparcia' zamiast pomyślnością kraju...
Jeden z komentatorów zalinkowanego tekstu podał 10 punktów
co trzeba zrobić, oto one:

Cyt.:
"To co Państwo musi zrobić koniecznie to:

1. Zerwać konkordat
2. Zlikwidować etaty kapelanów
3. Zlikwidować etaty katechetów
4. Opodatkować kler i wprowadzić obowiązek posiadania kas fiskalnych
5. Znacjonalizować majątek zagrabiony przez kler po roku 966
6. Wyprowadzić religię ze szkół
7. Usunąć krzyże z urzędów i szkół
8. Uroczystości państwowe organizować bez udziału kleru
9. Postawić przed sąd wszystkich pedofilów w sutannach
10. Wstrzymać dofinansowanie "dzieł" Krk z kasy państwa."
/adtu01/

To prawda, ale do tego potrzebni nam są 'politycy z jajami',
a nie interesowni cwaniacy, których ci u nas dostatek...

-- -
aja

Data: 2015-07-27 11:19:33
Autor: Andrzej Lawa
Klechy się burzą!
W dniu 27.07.2015 o 09:16, aja pisze:

To prawda, ale do tego potrzebni nam są 'politycy z jajami',
a nie interesowni cwaniacy, których ci u nas dostatek...

Potrzebna też jest praca u podstaw - przydałby się w publicznej telewizji program na wzór "The Atheist Expirience".

https://www.youtube.com/user/TheAtheistExperience

Próbowałem molestować parę TV, ale zero odzewu...

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-07-28 15:09:31
Autor: aja
Klechy się burzą!
W dniu 2015-07-27 o 11:19, Andrzej Lawa pisze:

Próbowałem molestować parę TV, ale zero odzewu...

W 'Superstacji' robią to od lat. Eliza Michalik,
Kuba Wątły, itp. A zza granicy 'mówi jak jest' sam
Max Kolonko :-)

Data: 2015-07-28 15:41:29
Autor: Andrzej Lawa
Klechy się burzą!
W dniu 28.07.2015 o 15:09, aja pisze:
W dniu 2015-07-27 o 11:19, Andrzej Lawa pisze:

Próbowałem molestować parę TV, ale zero odzewu...

W 'Superstacji' robią to od lat. Eliza Michalik,
Kuba Wątły,

Jakoś nie widzę takiego konkretnie programu... Co masz na myśli?

itp. A zza granicy 'mówi jak jest' sam
Max Kolonko :-)

Oj, tym to mnie nie denerwuj, bo ten osobnik coraz bardziej śmierdzi Alexem Jonesem.

Data: 2015-07-28 16:00:52
Autor: aja
Klechy się burzą!
W dniu 2015-07-28 o 15:41, Andrzej Lawa pisze:

W 'Superstacji' robią to od lat. Eliza Michalik,
Kuba Wątły,

Jakoś nie widzę takiego konkretnie programu... Co masz na myśli?

Przecież nie musi być taki sam... a mam na myśli
to, że robią dobre programy dla Polaków, pokazują
mafię kościelną taką jaka jest tu i teraz. I nasze
władze na smyczy KK.

Tego nie wiem, nie wąchałem...

Data: 2015-07-29 10:07:03
Autor: Andrzej Lawa
Klechy się burzą!
W dniu 28.07.2015 o 16:00, aja pisze:
[...]

Mi nie chodzi o zwierciadlane odbicie szaleństwa Macierewicza i Natanka, tylko o rzetelny program informacyjno-dyskusyjny.