Klej do wydechu - czym wkleić sondę lambda?

Data: 2010-06-09 12:59:33
Autor: Gabriel'Varius'
Klej do wydechu - czym wkleić sondę lambda?

Co w związku z tym radzicie? Jaki środek, aby wkleić sondę w wydech?
I gdzie ewentualnie takie coś do wklejenia kupić? Na all... są różne preparaty, ale nie wiem na co ewentualnie się zdecydować.
Jeśli chodzi o sklepy to interesuje mnie Łódź.
Pozdrawiam,
Grzegorz

Zobacz na to:
http://www.artom.com.pl/Promienniki/019.htm lub
http://www.mega-market.com.pl/296-uszczelniacz-zaroodporny-1200c-fire-sealant.html
Ja tam jestem sceptyczny do takich wynalazkow ale moze sie uda :-)
                Oskar Wilde

Klej do wydechu - czym wkleić sondę lambda?