Klej metal-tworzywo

Data: 2013-07-18 12:17:02
Autor: ToMasz
Klej metal-tworzywo
W dniu 18.07.2013 09:56, Iglo pisze:
Jest sobie Laguna II z klapą z tworzywa i otwieraną szybą, na teleskopach.
No i mocowanie jednego końca teleskopu wzięło i wylazło z tej klapy, otwór
się powiększył, cort wie co zrobić. Jakoś wkleić. Widzę, że problem stary,
poprzedni właściciel na moje oko coś z Poxyliny wyrzeźbił i tak sobie
trwało, nawet używałem, ale tej zimy niechcący nie ten guzik na klapie
wcisnąłem, szyba w górę, teleskop zimny oporny no i się wyrwało. Czym by
można takie coś naprawić?
Pozdrawiam, Maciej

distal, długo wiążący.
ToMasz