Klej przenika przez wykladzine PCV?

Data: 2010-07-07 19:08:35
Autor: Piotrne
Klej przenika przez wykladzine PCV?
Witam,

przylepiłem wykładzinę PCV klejem akrylowym do starej
(40-letniej?) wykładziny gumowej w kolorze zielonym.
Po około roku na wykładzinie pojawiły się szare
plamy wyglądające jak brud. Ale zmyć się nie dadzą
- to wygląda na zmianę zabarwienia "od dołu" w miejscach,
w których był klej.

Według opinii sprzedawców jednego ze sklepów z wykładzinami,
winna jest stara wykładzina. Podobno zachodzi między klejem
a starą i nową wykładziną jakaś reakcja powodująca takie
plamy. Kleić należy na beton albo specjalnym klejem.

Ponieważ mam jeszcze do zaklejenia trochę starej wykładziny
(której nie chcę zrywać, bo jest gruba i tłumi wszystko,
a współczesne wykładziny mają 2 milimetry grubości),
chcę kupić ten "specjalny klej". Niestety nie udało mi się
dowiedzieć, jaki właściwie to musi być klej. Czy ktoś
może polecić jakiś sprawdzony klej, który nie spowoduje
problemów?

Pozdrawiam
Piotr

Klej przenika przez wykladzine PCV?