Klejące liście spadają na karoserie

Data: 2014-04-28 15:07:37
Autor: SP1H
Klejące liście spadają na karoserie
Użytkownik "Krystyna" <Kry@Styna.pl> napisał w wiadomości news:535e4677$0$2376$65785112news.neostrada.pl...

Czym usunąć to paskudztwo z karoserii? Obawiam się,
że gdy przygrzeje słonce, to to się wtopi i będzie jeszcze
gorzej.

zgadza się, im dłużej te żywice pozostają nie usunięte tym gorzej dla lakieru - pozostaje konieczność częstego korzystania z myjni a raz na jakiś czas mycie agresywnymi środkami (aktywna piana itp) połączone z woskowaniem

Data: 2014-04-28 16:39:34
Autor: Krystyna
Klejące liście spadają na karoserie
Klejące liście spadają na karoserie. Nie wiem z jakich
drzew, nie znam się na tym, ale to i tak bez znaczenia,
bo nie mogę zmienić miejsca parkowania.
Czym to usunąć? Przy zdejmowaniu ręką coś lepiącego
na karoserii zostaje, jakby żywica, a  nawet z ręki trudno
to zmyć.
[...]

Nie mogę jeździć na myjnię codziennie. Czym to usuwać na bieżąco?

Pozdrawiam
Krystyna

Data: 2014-04-28 18:22:28
Autor: MichaelDataÂŽ
Klejące liście spadają na karoserie
Krystyna wydumał(a) w news:535e6820$0$2234$65785112news.neostrada.pl :
[...]
Czym to usunąć? Przy zdejmowaniu ręką coś lepiącego
na karoserii zostaje, jakby Ĺźywica, a  nawet z ręki trudno
to zmyć.

jakiś czas mycie agresywnymi środkami (aktywna piana itp) połączone z woskowaniem

Nie mogę jeździć na myjnię codziennie. Czym to usuwać na bieżąco?

Czyms ze spirytusem. Moze być płyn zimowy do spryskiwaczy.

--
Michael________™

Klejące liście spadają na karoserie