Klejące się stare gumowe chwyty

Data: 2016-08-21 21:17:27
Autor: z
Klejące się stare gumowe chwyty
Odkurzyłem stare chwyty które bardzo mi pasują ale strasznie kleją się do ręki (chyba ze starości)
Umyłem wodą z mydłem. Nie pomogło.
Jakieś inne patenty?

Data: 2016-08-21 15:37:03
Autor: Olivander
Klejące się stare gumowe chwyty
odłóż je do zimy. na zimnie stwardnieją i nie będą się lepić.

Data: 2016-08-22 16:53:01
Autor: Titus Atomicus
Klejące się stare gumowe chwyty
In article <724ada28-9151-4f59-9d59-e6e079c5ca0a@googlegroups.com>,
 Olivander <tchod@wp.eu> wrote:

od(C)(C)óż je do zimy. na zimnie stwardnieją i nie będą się lepić.

E, mi jakos od dwoch lat sie lepia. W zimie rowniez.
--
TA

Data: 2016-08-22 07:49:13
Autor: bans
W dniu 2016-08-21 o 21:17, z pisze:

Odkurzyłem stare chwyty które bardzo mi pasują ale strasznie kleją się
do ręki (chyba ze starości)
Umyłem wodą z mydłem. Nie pomogło.
Jakieś inne patenty?

Trzeba je wygotować w roztworze dwugitofenobezlikusensolikum.

Czy tylko ja mam wrażenie że poziom zdychającego precla powoli obniża się do poziomu forumrowerowe.org? ;)

--
bans

Data: 2016-08-22 11:51:27
Autor: z
W dniu 2016-08-22 o 07:49, bans pisze:
Czy tylko ja mam wrażenie że poziom zdychającego precla powoli obniża
się do poziomu forumrowerowe.org? ;)

Z dawnych czasów guma, twardniała i pękała.
Wszystko dziadzieje :-)

Data: 2016-08-22 19:55:24
Autor: Piotr aka dracorp
Dnia Mon, 22 Aug 2016 11:51:27 +0200, z napisał(a):

Z dawnych czasów guma, twardniała i pękała.
Wszystko dziadzieje :-)
Może już czas na niebieską pigułkę?

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2016-08-22 16:56:51
Autor: Titus Atomicus
In article <57b9fe49$0$12562$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> wrote:

Odkurzyłem stare chwyty które bardzo mi pasują ale strasznie kleją się do ręki (chyba ze starości)
Umyłem wodą z mydłem. Nie pomogło.
Jakieś inne patenty?
Probwalem alkoholem izopropylowym, To samo.
A jak stare te gripy i jakiej firmy?
Moje to Ergony i maja ok. 6 lat.
--
TA

Data: 2016-08-22 18:26:28
Autor: z
W dniu 2016-08-22 o 16:56, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
A jak stare te gripy i jakiej firmy?
Moje to Ergony i maja ok. 6 lat.

Rower Pinifarina z 13 roku chyba. Ale był nędznie przechowywany. Takie czerwone z napisem BIOLOGIC. :-)

Data: 2016-08-24 17:05:50
Autor: Andrzej Ozieblo
[...]

Kupić nowe. :) Właśnie kupiłem jakieś Gianta, przy okazji stwierdzając, że mają świetny patent mocujący. Dokręcasz śrubkę i już nic ci nie zsuwa się czy przekręca.

Data: 2016-08-25 13:15:23
Autor: z
W dniu 2016-08-24 o 17:05, Andrzej Ozieblo pisze:
Kupić nowe. :) Właśnie kupiłem jakieś Gianta, przy okazji stwierdzając,
że mają świetny patent mocujący. Dokręcasz śrubkę i już nic ci nie zsuwa
się czy przekręca.

I po dwóch latach będą Ci się kleiły.
Wtedy dopiero będzie szkoda bo takie fajne przykręcane :-)
Wszystko dziadzieje.

PS. Ile zapłaciłeś?

Data: 2016-08-25 14:22:50
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2016-08-25 o 13:15, z pisze:

[...]

Moje stare gripy po 6 latach nie zdziadziały i nie kleiły się, ale się denerująco zsuwały. Za te "przygręcane" (tak naprawdę to jest tylko rodzaj blokady) dałem - zgroza - 40 zł. Ale firmowe. :)

Data: 2016-08-31 19:46:36
Autor: Titus Atomicus
Klejące się stare gumowe chwyty
In article <npkd4f$jin$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>,
 Andrzej Ozieblo <ypoziebl@cyf-kr.edu.pl> wrote:

> [...]

Kupić nowe. :) Właśnie kupiłem jakieś Gianta, przy okazji stwierdzając, że mają świetny patent mocujący. Dokręcasz śrubkę i już nic ci nie zsuwa się czy przekręca.

Hm, moje Ergony kosztowaly 99zl.
Co dziwniejsze, teraz, po 8 latach tez widze w sklepach w tej samej cenie.
Maja tez wersje z korka za 150.
--
TA

Klejące się stare gumowe chwyty