Klejące się stare gumowe chwyty

Data: 2016-08-24 17:05:50
Autor: Andrzej Ozieblo
Klejące się stare gumowe chwyty
W dniu 2016-08-21 o 21:17, z pisze:
Odkurzyłem stare chwyty które bardzo mi pasują ale strasznie kleją się
do ręki (chyba ze starości)
Umyłem wodą z mydłem. Nie pomogło.
Jakieś inne patenty?

Kupić nowe. :) Właśnie kupiłem jakieś Gianta, przy okazji stwierdzając, że mają świetny patent mocujący. Dokręcasz śrubkę i już nic ci nie zsuwa się czy przekręca.

Data: 2016-08-25 13:15:23
Autor: z
W dniu 2016-08-24 o 17:05, Andrzej Ozieblo pisze:
Kupić nowe. :) Właśnie kupiłem jakieś Gianta, przy okazji stwierdzając,
że mają świetny patent mocujący. Dokręcasz śrubkę i już nic ci nie zsuwa
się czy przekręca.

I po dwóch latach będą Ci się kleiły.
Wtedy dopiero będzie szkoda bo takie fajne przykręcane :-)
Wszystko dziadzieje.

PS. Ile zapłaciłeś?

Data: 2016-08-25 14:22:50
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2016-08-25 o 13:15, z pisze:

[...]

Moje stare gripy po 6 latach nie zdziadziały i nie kleiły się, ale się denerująco zsuwały. Za te "przygręcane" (tak naprawdę to jest tylko rodzaj blokady) dałem - zgroza - 40 zł. Ale firmowe. :)

Data: 2016-08-31 19:46:36
Autor: Titus Atomicus
Klejące się stare gumowe chwyty
In article <npkd4f$jin$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>,
 Andrzej Ozieblo <ypoziebl@cyf-kr.edu.pl> wrote:

> [...]

Kupić nowe. :) Właśnie kupiłem jakieś Gianta, przy okazji stwierdzając, że mają świetny patent mocujący. Dokręcasz śrubkę i już nic ci nie zsuwa się czy przekręca.

Hm, moje Ergony kosztowaly 99zl.
Co dziwniejsze, teraz, po 8 latach tez widze w sklepach w tej samej cenie.
Maja tez wersje z korka za 150.
--
TA

Klejące się stare gumowe chwyty