Klejenie do ramy węglowej

Data: 2015-11-19 00:58:19
Autor: Ignac
Klejenie do ramy węglowej
W dniu czwartek, 19 listopada 2015 08:48:53 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

Czy są jakieś specjalne kleje do karbonu? Potrzebuje przymocować uchwyty na linkę (pancerz) i nie wiem jak się za to zabrać.

O taki uchwyt Ci chodziło?
http://cyklisci.com/opor_pancerza_ze_stopu_aluminium_otwory_do_nitowania_srebrny,77,2960.html

Data: 2015-11-19 10:08:47
Autor: bans
Klejenie do ramy węglowej
W dniu 2015-11-19 o 09:58, Ignac pisze:

O taki uchwyt Ci chodziło?
http://cyklisci.com/opor_pancerza_ze_stopu_aluminium_otwory_do_nitowania_srebrny,77,2960.html

Pytają o klejenie przelotek (najprawdopodobniej) do ramy karbonowej, a ty proponujesz nitowane opory pancerza. Cały Ignac...

--
bans

Data: 2015-11-19 03:17:58
Autor: Ignac
Klejenie do ramy węglowej
W dniu czwartek, 19 listopada 2015 10:08:48 UTC+1 użytkownik bans napisał:
W dniu 2015-11-19 o 09:58, Ignac pisze:

> O taki uchwyt Ci chodziło?

Pytają o klejenie przelotek (najprawdopodobniej) do ramy karbonowej, a ty proponujesz nitowane opory pancerza. Cały Ignac...

Myślałem, że mu chodzi o uchwyt do górnego ciągu linki.
Ponadto da się go przykleić-klejem dwuskładnikowym Distal,
nie trzeba wiercić. A on zawraca tyłek byle czym, to co wybrał będzie się
trzymać pewnie 5 min.
Jak to, porządna rama karbonowa i nie ma fabrycznych uchwytów?

Data: 2015-11-19 12:21:22
Autor: atm
Klejenie do ramy węglowej
On 2015-11-19 12:17, Ignac wrote:
[...]

Trzyma to calkiem niezle, trzeba jednak przykleic w odpowiednim miejscu za pierwszym razem.

Data: 2015-11-19 13:34:47
Autor: Ghost
Klejenie do ramy węglowej

Użytkownik "Ignac"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:680d75ae-d659-4da0-add8-f395d7a263b6@googlegroups.com...

Jak to, porządna rama karbonowa i nie ma fabrycznych uchwytów?

Ma, wszystkie zajęte.

Data: 2015-11-19 15:08:00
Autor: JDX
Klejenie do ramy węglowej
On 2015-11-19 12:17, Ignac wrote:
[...]
A on zawraca tyłek byle czym, to co wybrał będzie się
trzymać pewnie 5 min.
Literki z marką/modelem auta przyklejone fabrycznie taśma dwustronną do
lakieru na klapie bagażnika kilkanaście lat mogą się trzymać. :-D

Data: 2015-11-19 11:19:28
Autor: Ghost
Klejenie do ramy węglowej

Użytkownik "Ignac"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:13f0a640-6543-462c-86d8-8675bacdc739@googlegroups.com...

[...]

Nie, rama jest karbonowa, więc nie będę wiercił - np. taki
http://www.nokaut.pl/pancerze-i-linki/610-20-225-acc-uchwyt-accent-gripper-iii-do-mocowania-przewodu-hydraulicznego-lub-pancerza-na-klejonej-podkladce-2-szt-bc59fb00e66fd971e9871281f32b9dc9.html

Data: 2015-11-19 11:43:53
Autor: JDX
Klejenie do ramy węglowej
On 2015-11-19 11:19, Ghost wrote:
[...]
[...]
A to nie ma przypadkiem pod spodem kawałka dwustronnej taśmy klejącej? A
jeśli nie ma, to czy nie wystarczy samemu przykleić to do ramy kawałkiem
markowej dwustronnej taśmy?

Data: 2015-11-19 13:35:47
Autor: Ghost
Klejenie do ramy węglowej

[...]