Klejenie grzanych manetek.

Data: 2012-01-31 20:27:07
Autor: masti
Klejenie grzanych manetek.
Dnia pięknego Tue, 31 Jan 2012 20:45:03 +0100 osobnik zwany ErneST
Rygielski wystukał:

Pod choinkę dostałem grzane manetki ;) i powoli przymierzam się do ich
montażu. W zestawie jest super glut i tak się zastanawiam czy nim kleić
czy lepiej może jakimś butaprenem? Bo w razie gdybym kiedyś chciał lub
musiał je ściągnąć z jakiegoś powodu to może być lipa...

jak przykleisz butaprenem to na pewno bedzie lipa.

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Klejenie grzanych manetek.