Klejenie opony?

Data: 2016-06-01 09:51:33
Autor: rzymo
Klejenie opony?
W dniu środa, 1 czerwca 2016 08:37:15 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
Szkło rozcięło mi oponę, z boku, na długości ok. 1 cm, przy mocnym napompowaniu dętka zaczyna wychodzić (przy słabszym nie wychodzi i jeżdżę), chcę to naprawić, czy jest jakiś patent lepszy niż naklejenie zwykłej łatki od wewnątrz opony?

Race King 2.2" Protection, rozcięta na odcinku 2.5-3.0cm, zszyłem dratwą, przejeździłem jakieś 1600km. Można? Można ;)

Klejenie opony?